Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken Kindle?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-13, 20:19   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken Kindle?

Jeg har fått i oppdrag å bestille en Kindle som leser høyt. Noen som aner hvilken dette er? Jeg har så vidt tatt i en Kindle så jeg aner liksom ikke hva jeg skal se etter for å finne den med denne funksjonen.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 08:16   #2
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Hvilken Kindle?

Min gamle kindle leser høyt, så det tror jeg nok alle gjør, men jeg bruker den ikke til det, da lesinga er helt monoton og rett fram. Jeg ville ikke kjøpt en kindle for å bruke den til dette, jeg får ikke med meg noen ting jeg, nesten så du ikke hører når det er ny setning pga at det er så monotont. Kan velge mellom mann- og damestemme og tempo.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 11:47   #3
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken Kindle?

Ok, takk for svar!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 12:01   #4
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Kindle?

Ikke gjett.

Kindle Paperwhite har ikke mulighet for høytlesing (text-to-speech) eller avspilling av mp3.

Ben "Stephen Hawking voice" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:55   #5
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken Kindle?

Takk for svar!

Benmurphy: Hvilken Kindle bør jeg kjøpe da (høytlesingsfunksjonen var det mest essensielle og det er bedre enn ingenting selv om det blir monotont)?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no