Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Spillanbefaling?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-08, 09:44   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Spillanbefaling?

Kan noen anbefale meg et bra bilspill til PC, som kan passe for en bilgal gutt på 5?

  Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 09:48   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spillanbefaling?

Cars.
Har slått an hos begge mine.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 09:51   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spillanbefaling?

Jeg skulle sikkert ha skrevet "unntatt Cars" - det har vi, og det slo virkelig an ja, men blir kjedelig å kjøre det samme hele tiden

  Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 09:56   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spillanbefaling?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg skulle sikkert ha skrevet "unntatt Cars" - det har vi, og det slo virkelig an ja, men blir kjedelig å kjøre det samme hele tiden

He, he..
Da vet jeg ikke altså.
Ungene her spiller det samme bilspillet som faren, men det er med ratt.
Husker ikke hva det heter.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 09:56   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spillanbefaling?

Vi har også ratt - om jeg bare får det til å funke

  Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 10:56   #6
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spillanbefaling?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Vi har også ratt - om jeg bare får det til å funke

Hva er problemet?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 12:13   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spillanbefaling?

Mulig man bør ta en titt på Trackmania Nations og Trackmania Nations Forever. Begge er gratis. Ikke helt typiske bilspill, men underholdende og enkle på sitt vis. Helt hvordan det er for 5-åringer tør jeg ikke helt å svare på, men man kan jo prøve - er jo uansett et tips til underholdende spill for voksne også (men det er på ingen måter en "racingsimulator")

Nedlastinger: http://www.trackmania.com/en/index.p...&rub=downloads

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 12:14   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spillanbefaling?

Vi har mange bilspill, men til spillkonsoller.
Colin McRae rally-spill, er en klar vinner der. Det finnes også til pc.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 13:13   #9
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spillanbefaling?

Trackmania er et veldig godt tips. Det er en ren «Arcade»-racer med korte baner, og helt uten realisme. Farlig gøy. Men det er ikke egnet til å spille med ratt, og er vel strengt tatt laget for tastatur. Jeg bruker en playstation2-kontroller med overgang til PC/USB, jeg antar at en xbox360-kontroller kan plugges rett i PCen for dette spillet. Last ned gratisversjonen med bare en type racerbil og prøv, kjøp deretter straks fullversjonen med masse forskjellige biler og baner.

Det feteste «ordentlig» bilspillet for PC akkurat nå er vel Race Driver Grid. Det er fra de samme som lagde Colin McRae DiRT, som også er knallbra. Jeg mistenker at begge er litt komplisert for en 5-åring, men med hjelp til å komme i gang kan han jo helt sikkert kjøre. Du kan laste ned demoversjon fra produsentlinkene.

Ben "vroom" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 11:46   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spillanbefaling?

Hvis man ønsker noe som virkelig er simulator, kan Richard Burns Rally anbefales...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no