Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Slå meg i hodet med noe hardt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 19:04   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg vurderer nemlig å begynne å samle på Disneys juleservise. Men er det bare bondefangeri? Jeg har jo lyst på hele greia med en gang, men det blir både dyrt og vanskelig.

Noen som kan snakke meg til fornuft/fortelle om hvor fint dette serviset er? (stryk det som ikke passer)

http://www.firkloveren.no/templates/PPage.aspx?id=8984

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:11   #2
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg vurderer nemlig å begynne å samle på Disneys juleservise. Men er det bare bondefangeri? Jeg har jo lyst på hele greia med en gang, men det blir både dyrt og vanskelig.

Noen som kan snakke meg til fornuft/fortelle om hvor fint dette serviset er? (stryk det som ikke passer)

http://www.firkloveren.no/templates/PPage.aspx?id=8984

Det var reglerett kræsle*, men så har jeg aldrig likt noen form for juleservice.


*Kræsle= Sinnsvak fælt uttales krææææchlee

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:12   #3
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg vurderer nemlig å begynne å samle på Disneys juleservise. Men er det bare bondefangeri? Jeg har jo lyst på hele greia med en gang, men det blir både dyrt og vanskelig.

Noen som kan snakke meg til fornuft/fortelle om hvor fint dette serviset er? (stryk det som ikke passer)

http://www.firkloveren.no/templates/PPage.aspx?id=8984

Kan nok ikke snakke deg til fornuft nei.....

Mannen var besvimelsen nær når jeg sa jeg hadde lyst på det. (har ikke turt å fortelle det til noen andre)

Trois er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:14   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg syns det er bondefangeri, og dæljer til så hardt jeg kan. :boink:

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:16   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg kan godt slå deg i hodet litt .

Syntes heller ikke det var noe fint.



Har du plass i skapet da? (Det er alltid et viktig poeng her i huset iallefall!)

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:17   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.



Har du plass i skapet da? (Det er alltid et viktig poeng her i huset iallefall!)

Æhm.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:18   #7
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt


Det var ikke noe for meg, nei.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:20   #8
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt



Det der er vel ikke noe å samle på!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:21   #9
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Uæææh!

Jeg kan slå deg hardt for det var ikke fint.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:21   #10
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Det var vel denne idyllen som gjorde utslaget, antar jeg:



:dælje: :dælje: :dælje:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:22   #11
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.



Det der er vel ikke noe å samle på!

Enig.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:41   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Har det til 12 og glass til 12 så jeg vil ikke dælje deg i hodet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:43   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Disney er for meg symbol på den kommersielle julen. Hva har de å gjøre på et servise? Jeg ville ikke samlet på dette.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:44   #14
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg har sett finere servise. Men jeg skjønner deg godt hvis det er den idyllen Claire viser til som frister.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:46   #15
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Æhm.

På seg selv kjenner man andre .

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:46   #16
Sita
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: På et jorde
Innlegg: 44
Sita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg er ikke noe fan av glorete juleservise.

De har et fantastisk nydelig servise på Rema 1000. Det har jeg. Mye billigere og ikke så rødt som det der.

Sita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:56   #17
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det var vel denne idyllen som gjorde utslaget, antar jeg:



:dælje: :dælje: :dælje:

Det er klart, når Arne Weise reklamerer for service så må man bare løpe og kjøpe.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:02   #18
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg skjønner ikke vitsen med å samle på noe slikt, det er jo bare noen dager i året du kan bruke det.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:04   #19
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det er klart, når Arne Weise reklamerer for service så må man bare løpe og kjøpe.

Å, er det han? Svensk programleder? Og nå reklamerer han for juleservise. Ja, ja.

Det ble kanskje litt vel mange negative innspill nå, safran. Illustrasjonene var jo ganske fine, da.



__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:10   #20
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt



Disney kompaniet trenger neppe pengene dine. Bruk dem på noe viktigere, en fin tur for hele familien i jula?! noe dere virkelig trenger?!

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no