Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kaketips ønskes

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-20, 13:13   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg elsker kombinasjonen jordbær og ost, og dersom du foretrekker den stekte varianten av ostekake, er for eksempel denne god.

Tror ikke jeg har smakt stekt ostekake faktisk. Den ser veldig god ut.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 13:18   #22
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tror ikke jeg har smakt stekt ostekake faktisk. Den ser veldig god ut.

Den er knallgod! Og du kan godt erstatte rømmetopplokket med creme fraiche om du vil ha en litt mindre syrlig smak.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 13:21   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Hva med denne? Jeg har ikke bakt den selv, men den står veldig høyt på lista over kakeoppskrifter jeg vil prøve.

https://passionforbaking.com/no/wp-c...o-1024x683.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 13:22   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Jeg har en kake med marsipanbunn og jordbærmousse på blokka nå som jeg skal prøve meg på neste helg. Jeg kan finne oppskriften til deg om du har lyst.

En annen variant jeg har lyst til å prøve er å lage en aprikosmousse til en marsipanbløtekake.

Jeg har også en oppskrift på en ostekake med hvit sjokolade og bringebær som er veldig populær.

Eller kanskje du vil prøve jordbær- og champagnekaka som er vidunderlig god?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 13:33   #25
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Jeg er veldig glad i Kvæfjordkake ("verdens beste") og hadde glatt servert den. Med masse blåbær i. Erfaringsmessig slår den til både hos unge og gamle.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 14:44   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg elsker kombinasjonen jordbær og ost, og dersom du foretrekker den stekte varianten av ostekake, er for eksempel denne god.

Stekt ostekake er fantastisk godt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 14:44   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Snickerskake med karamell gjorde stor lykke i bursdag her en gang.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 14:55   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Ellers slår jo aldri de gode gamle blomsterpottedessertene feil hos barn, hvis man har passende beholdere. De gikk som en farsott på forum for sånn ca ti år siden.

Liten bit kake nederst, så is oppå, dekket med malte oreokjeks på toppen, slik at det ser ut som mold. Og en blomst stukket nedi. Enten kunstig blomst, eller ekte blomst stukket ned i et sugerør. Vi har hatt det noen ganger, og det har alltid en skikkelig wow-effekt.



__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-06-20 kl 14:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 15:47   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg er veldig glad i Kvæfjordkake ("verdens beste") og hadde glatt servert den. Med masse blåbær i. Erfaringsmessig slår den til både hos unge og gamle.

Eller den svenske varianten - med Jordbær inni. Det er kjempegodt! ("kalastårta" tror jeg den heter)

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 16:04   #30
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Her liker ungene god, gammeldags bløtkake, og de skal absolutt legge den sammen, selv. Dynke med jus, smøre bringebærsyltetøy, krem, evt banan og hele bær jordbær/ bringebær eller hva har du.

De liker også å lage rullekake, enkelt og godt.

De lyse muffinsene til Toro er gode.

Amerikanske cookies. Kan gjerne lage deigen på forhånd, ha den som en rull i plastfolie i kjøleskapet, og selve dagen skjære i skiver og steke dem, så de er helt «nylagde».

Pavlova med masse bær liker alle.

Klippekrans er enkel gjærbakst, og barn liker å være med på klippingen. ser flott ut.

https://www.tine.no/oppskrifter/baks...ekrans-kringle

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 16:18   #31
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Mine har i mange år bestilt regnbuekake. Det smarte med det er at bunnene kan lages i god tid og så fryses. Monteres dagen før i fryst tilstand. Hvit sjokoladekrem slo best an. Fungerer fint å tilsette litt smak i hver farge også om man gidder. Kan pyntes med alt i fra farga strøssel til overdådige mengder fargerikt godteri.

Ellers liker mine også alt av kaker og da spesielt: Verdens beste (vi lager uten nøtter pga allergi), pavlova, gulrotkake med krydder og sitronkrem, bløtkake med tropisk frukt og mørk sjokolade, ondskapsfull sjokoladekake, eplekake med krem/is.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 16:35   #32
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har en kake med marsipanbunn og jordbærmousse på blokka nå som jeg skal prøve meg på neste helg. Jeg kan finne oppskriften til deg om du har lyst.

En annen variant jeg har lyst til å prøve er å lage en aprikosmousse til en marsipanbløtekake.

Jeg har også en oppskrift på en ostekake med hvit sjokolade og bringebær som er veldig populær.

Eller kanskje du vil prøve jordbær- og champagnekaka som er vidunderlig god?

Jeg vil gjerne ha oppskrifter.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 16:37   #33
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg er veldig glad i Kvæfjordkake ("verdens beste") og hadde glatt servert den. Med masse blåbær i. Erfaringsmessig slår den til både hos unge og gamle.

Det må være den eneste kaken jeg aldri har likt. Og jeg er ikke særlig kresen. Men nå har jeg faktisk ikke spist den i voksen alder så det kan godt tenkes at jeg hadde likt den nå.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 16:57   #34
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Det som fungerer aller best i familiebursdager her er Brownie og pavlova. Og gelé med vaniljesaus. Ellers synes jeg ostekake er godt hvis den er litt frisk. Her har vi også nesten alltid friske bær og enten vaniljesaus eller is, særlig på sommeren. Godt med noe som ikke er supersøtt også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 17:18   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Nye, norske jordbær og is. Du får vel tak i bær fra Joa?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 17:27   #36
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Minstemor her i huset har elsket denne her siden hun smakte den første gang (da hun var 4), så her er dette kaken som gjelder ved alle mulige anedninger her i huset.

https://www.freiahjemmekonditori.no/...ekake?r=187689


Mens eldstemann vil ha Tropisk aroma

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 18:44   #37
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nye, norske jordbær og is. Du får vel tak i bær fra Joa?

God ide! I tillegg til kaker altså. Men foreløpig synes jeg norske jordbær er litt vel dyre, 50 kr for 350 g liksom. Men de er kanskje billigere om to uker.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 19:01   #38
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Eller kanskje du vil prøve jordbær- og champagnekaka som er vidunderlig god?

Tar gjerne imot oppskrift på denne.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 20:02   #39
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Tar gjerne imot oppskrift på denne.

Oppskriften er fra Det søte liv, men var laget som en reklame for et sinnsykt dyrt jordbær- og Champagnesyltetøy. Vi snakker 350 kroner minst for syltetøyet til kaka og det var for en del år siden!

Jeg har derfor laget meg en egen oppskrift på syltetøyet og den legger jeg ved.

Syltetøyet:

500 gram jordbær
200 gram sukker
3 plater gelatin (kanskje en til hvis det skal bli ekstra stivt)
2 dl sprudlevin (Bruk en rimelig Prosecco til dette. Ikke noe dyrt og fint.)

Kok opp vinen og la den koke inn til litt under det halve. Løs opp oppbløtet gelatin i vinen og sett det til side.

Kok opp jordbærene og ha i sukker, la det koke et par minutter og ha i vinen. Rør godt sammen, stavmiks syltetøyet så det blir helt glatt og sett kaldt.

Resten av flaska bruker du til dynking (ca. 2 dl) og så blir det et par gode glass til slutt.


Jordbær- og Champagnekake


Ingredienser:

Vaniljekake:
♥ 200 g smør
♥ 200 g sukker
♥ 4 egg
♥ 1,5 ts bakepulver
♥ 200 g hvetemel
♥ 2 ss vaniljeekstrakt (se tips)

Dynking:
♥ 1 dl champagne eller vann
♥ 75 g sukker

Fyll:
♥ 500 g Strawberry Champagne Jam (se tips)
♥ 1 kurv friske jordbær

Jordbærsmørkrem med gresk yoghurt:
♥ 350 g smør
♥ 500 g melis
♥ 1 ts vaniljeekstrakt
♥ 3 ss gresk yoghurt
♥ 200 g Strawberry Champagne Jam (se tips)

Pynt:
♥ friske jordbær

Fremgangsmåte:

Vaniljekake:

Pisk mykt smør og sukker til smørkrem. Pisk inn eggene, ett om gangen. Sikt mel og bakepulver. Vend dette inn i smørkremen. Bland i vaniljeekstrakt til slutt.

Fordel deigen i 3 små, runde former som er 20 cm i diameter og som har bakepapir i bunnen. Forsøk å få like mye deig i hver av formene. Jevn til overflaten. Stek kakebunnene midt i ovnen ved 160°C i 20-25 minutter, til de er gylne og gjennomstekt.

Avkjøl bunnen i formene før de forsiktig løsnes og tas ut av formene.

Lake:

Ha champagne og sukker i en liten kjele. Har du ikke champagne, går det fint å bruke vann i stedet. Kok opp sukkervannet/sukkerchampagnen og la det småkoke i et par minutter. Dynk de nystekte kakebunnene med laken slik at den trekker godt inn i kakene.

Fylling:

Legg kaken sammen med jordbær- og champagnesyltetøy og jordbærbiter mellom lagene.

Jordbærsmørkrem med gresk yoghurt:

Pisk mykt smør og melis til en skikkelig luftig smørkrem. Tilsett vaniljeekstrakt og gresk yoghurt og pisk litt til å så alt blir godt blandet. Vend til slutt inn jordbær- og champagnesyltetøyet.

Tips:

♥ Det går fint å lage denne klar dagen før den skal serveres. Oppbevar den i kjøleskapet, men ta den gjerne ut av kjøleskapet 30 minutter før servering, så jordbærsmørkremen blir myk og kremete. Pynt helst med friske jordbær på serveringsdagen så jordbærene ser helt ferske ut.

♥ Rester av kaken kan fryses, men ta da av de friske jordbærene, for de blir rennende når de tiner. Pynt heller med nye friske jordbær etter at den fryste kaken er tint.

♥ Bruk helst ekte vaniljeekstrakt for ekstra god vaniljesmak på vaniljekaken.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 20:35   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaketips ønskes

Jordbær- og bringebærmoussekake er kjempegod.
Kjeksbunnen kan evt byttes ut med nøttebunn.

https://idagranjansen.com/oppskrifte...aermousse-kake

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no