Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sølefritt godteri

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-20, 22:18   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sølefritt godteri

(Mat og mat, fru Blom.)

Ok. Dette spørsmålet kan bare komme fra en med mitt nick.

Saken er at vi har nokså ny bil, og det er den første bilen vi faktisk har greid å ha spiseforbud i. Men nå skal vi på et drive-in-standupshow, og jeg har lovet familien godteri. Men hva? Potetgull utgår med høye kneløft. Sjokolade kommer til å bli gnidd inn i setene. Hva skal jeg kjøpe som er garantert grisefritt? (Vi har ikke småunger, altså, så de kan spise normalt. Men i vår familie finnes det voksne som ikke kan spise sjokolade uten å sette seg på sjokolade i sofaen. Det er ikke vond vilje.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 22:21   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølefritt godteri...



Hva med popcorn uten fett på seg? Sånn man kjøper i pose pleier ikke ha fett på seg, tror jeg. Det vil jo drysse, men lett å støvsuge opp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 22:24   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Malaco Godt & Blandet. Der er det ikke sukker/strø på heller. Lakrislisser og type dropsposer. Zoo (røde apekatter) finnes i poser i velassorterte butikker, og der finner man andre poser fra Malaco som kan egne seg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 22:24   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Godt og blandat? Putt en og en inn i munnen, de smuler ikke. Jeg vet om noen som drar og knar de, da er det fare for gris og at det setter seg i rumpa. Har jeg hørt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 22:25   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

To sjeler der altså.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 22:25   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Hva med popcorn uten fett på seg? Sånn man kjøper i pose pleier ikke ha fett på seg, tror jeg. Det vil jo drysse, men lett å støvsuge opp.

Tenkte faktisk på det, men innbilte meg at det er fettete. Jeg har aldri vært så glad i popcorn selv, så jeg har ingen erfaring med det.

Takk for tips!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 22:27   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tenkte faktisk på det, men innbilte meg at det er fettete. Jeg har aldri vært så glad i popcorn selv, så jeg har ingen erfaring med det.

Takk for tips!

Jeg er ikke sikker selv, for jeg liker heller ikke popcorn. Så det bør nok sjekkes.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 22:27   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Godt og blandet er notert!

I grunnen må vel all vingummi være innafor. Selv for meg...

(Jeg har forresten et selvoppnevnt unntak for min egen kaffedrikking i bil. Selvsagt kun når jeg er passasjer. Og alltid med lokk.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 22:49   #9
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Tenker det ihvertfall er lurt å dra med en bunke pledd og legge over setene, eller noe sånt. Ville også tenke at popcorn er lett å fjerne etterpå, men helt grisefritt er det sikkert ikke.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 22:50   #10
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Hva med å legge et trekk over setene? Så kan dere dytte innpå det dere (og ungene) har lyst på?

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 22:53   #11
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Hvor er dette? Også lyst på standup og godteri!

pippo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 23:10   #12
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Ihvertfall ikke ostepop

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 23:12   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Dekk setene med pledd.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 23:13   #14
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Knott.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 23:18   #15
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

M og nonstop griser mindre enn vanlig sjokolade

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 23:20   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Må kanskje ha trekk på rattet også...?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 00:18   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Pledd, nok stop, Knott og M er notert! Konge!

Det er på Forus Travbane (Stavanger).

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 00:20   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Da jeg var barn fikk vi potetskruer, fordi det var det foreldrene våre vurderte til minst sølefare av salt snacks (som vi måtte ha for ikke å bli bilsyke). Jeg forbinder fortsatt potetskruer med bilsyke, og har ikke spist det i voksen alder.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 00:20   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Da jeg var barn fikk vi potetskruer, fordi det var det foreldrene våre vurderte til minst sølefare av salt snacks (som vi måtte ha for ikke å bli bilsyke). Jeg forbinder fortsatt potetskruer med bilsyke, og har ikke spist det i voksen alder.

Det som er så godt!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 00:21   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølefritt godteri...

Akkurat nå savner jeg den gamle bilen min.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no