Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-19, 13:54   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er en grunn til at man må ta jegerprøven når man er alenemor og to av ungene er tenåringsgutter. Det går med en halv elg i uka.



Ja, 100 g kjøttdeig på hver er jo ikke all verden, jeg ser det. Det er ikke krise om det blir litt til overs til kvelds.

Blå: jeg er ikke uenig, som du ser, det er sånn jeg har praktisert det. Men han som virkelig trenger mer mat - han er så skrapet at jeg nesten er litt bekymret - kompenserer bare ikke med pasta og grønt, og hun som egentlig burde spist mer proteiner ender opp med å spise mer pasta hvis vi har massevis av det. Så poenget et at det rett og slett ikke funker.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 13:59   #22
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Jeg har nettopp oppgrader fra 1200g til 1500g i de frosne pakkene med kjøttdeig. Fire gutter mellom 9 og 17. Og en mann med tungt kroppsarbeid. Joda. Det går litt mat. Fire kg norvegia i uka. Skulle hatt egen ku.





__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 14:04   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Ja, tenk å ha hatt det, Floksa.

Eksen bodde for øvrig på gård, og de var 5 schwære gutteslamper hjemme samtidig. Jeg tror det gikk et par sånne 5 kg oster i uka. Og melk fikk de heldigvis rett fra tanken.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 14:07   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Det skulle vært jaktsesong på Jarlsberg også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 14:32   #25
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Har to tenåringsjenter, men det kan nok ikke sammenliknes. Vi har en laksefilet til hver og mindre enn en kylingfilet til hver. 400 g karbonadedeig holder stort sett. Noen ganger blander jeg 400 g karbonadedeig med en pakke bønner til taco.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 14:43   #26
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Her er vi 4 inkludert jente 13år og gutt 16år. Jeg bruker å kjøpe 600gram kjøttdeig når vi har taco eller pasta. Samme når jeg lager burgere. Laks kjøper jeg alltid 600-700gram. Kylling bruker vi de pakkene på 900gram, men da får vi ofte litt rester.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 14:56   #27
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

De siste par årene har vi vært der at en pakke kjøttdeig eller fire laksefileter er litt snaut. Nå har eldste flyttet ut, da er det som regel passe med 4-500 g kjøtt eller fisk. Hvis mann og sønn handler kjøtt fra kjøttdisk, kan det nok gå mye mer. Jeg er som regel mest glad i tilbehøret, gutta er omvendt.

Det siste året eller så har poden (straks tenåring) havnet der at han glatt kan spise fire skiver til kveldsmat, eller to stekte egg + brød osv. Eldste har aldri vært der, men dette er kanskje gjengs på gutter vs jenter? Det er litt vanskelig, for han drar mer rundt livet enn før, men han trener og er veldig sterk, med ganske store hender og føtter. Pappaen er nesten to meter høy, så jeg regner med at han vokser i høyden en god stund til.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 15:01   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Vi spiser enormt mye mindre enn de fleste her nevner. Vi er fire voksne (ungdommene er 18 og 15). Jeg kan ikke anslå mengde kjøtt eller fisk, for måltidet består av så mye annet enn det at det er vanskelig å måle. Det er sjelden/aldri hovedbestanddelen i middagen. Men jeg har aldri noensinne laget middag av mer enn én pakke karbonadedeig/4 laks etc.

Vi spiser heller ikke mye kjøtt. Kanskje to ganger i uka? Har middagsplaner som følges, så jeg kan sjekke.

Vi bruker mye penger på mat, men vi er ikke i nærheten av matmengdene som beskrives i tråden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 15:07   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Men med 4 av meg hadde det jo også holdt veldig lenge med 1 laks og resten grønt. Utfordringen er når den som trenger det mest, spiser minst av alt annet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 15:10   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men med 4 av meg hadde det jo også holdt veldig lenge med 1 laks og resten grønt. Utfordringen er når den som trenger det mest, spiser minst av alt annet.

Det gjør guttungen vår også. Men han spiser uansett såpass lite at det nesten alltid er rester etter middagen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 15:11   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Her er det skålandes tomt, som min farmor ville sagt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 15:16   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det gjør guttungen vår også. Men han spiser uansett såpass lite at det nesten alltid er rester etter middagen.

Men da trenger han det for håpentligvis ikke da, slik noen av de andre pubertetsguttene nevnt i tråden faktisk gjør.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 15:46   #33
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Husker da vi hadde en kompisgutt på besøk, som langet i seg 7 karbonader før vi fikk snudd oss. Det ble pizza til kvelds på oss voksne, og når han nå kommer forteller vi alle hvor mange ting de kan ta hver.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 15:53   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men da trenger han det for håpentligvis ikke da, slik noen av de andre pubertetsguttene nevnt i tråden faktisk gjør.

Jeg håper det er sånn. Men han spiser ufattelig lite middag. Og jeg vet at grunnen er at han er kresen. Han hadde spist mye mer dersom han fikk grøt, pizza eller tomatsuppe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 16:10   #35
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Mangdene du nevner er for lite her.

11-åringen spiser to burgere, det samme gjør mannen. 16-åringen spiser gjerne en dobbelt burger og en enkel, altså tre kjøttstykker og to brød. Jeg spiser en, av og til to, men da kun ett brød.

Til taco bruker vi 400 gram hvis det kun er minsten, mannen og jeg, men er 16-åringen hjemme eller minsten har kompis på besøk så må vi ha 800gram. Jeg spiser mest grønnsaker.

Når vi har laks lager jeg som regel en filet til hver + en ekstra. Noen ganger er det for mye, noen ganger for lite.

Har vi biff så regner jeg 200-250 gram til hver. Sjeldent det er noe igjen.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 16:20   #36
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Jeg har bare små unger enda, eldste er 11. Han er den eneste gutten, jentene regner jeg knapt med i maten til middag, de spiser lite. Hen han spiser faktisk gjerne like mye som meg til middag, allerede. Han spiser lite annet i løpet av dagen da og somregel ikke noe/bare en banan eller sånn til kveldsmat, det er middagen som er hans hovedmåltid, men han spiser altså mye middag da. Det kan holde med 1 pk kjøttdeig til taco dersom vi forsyner ham med kjøttdeig (men da går det mye ost ) stort sett lager jeg av to, da har vi rester som leges på pizza eller brukes til ostesmørbrød. Kjøttsaus til pasta lagd av 1 pk kjøttdeig holder til meg og ungene, men ikke mannen. Og da har jeg tre unger som spiser mye pasta altså, det er ikke det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 16:39   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Jeg syns jo de brødungene mine får i seg for lite proteiner, og syns de spiser for lite middag (hvis det ikke er pizza eller taco). Så jo mer jo bedre, er mitt ønske.

Det går typ en laksefilet per pers, men da er det vi voksne som spiser mest. Det holder faktisk (så vidt) med 400 g kjøttdeig til kjøttsaus og pasta. Da spiser jeg litt lite kjøttsaus og mye grønt (for at det skal bli nok uten at jeg steker opp en hel pakke til, og jeg har uansett ikke vondt av å spise mindre rødt kjøtt).

Til taco så steker jeg en pakke karbonadedeig og en liten pakke kyllingfilet, og da spiser de veldig godt, men da har vi rester til å ha på pizzen dagen etterpå.

Generelt er porsionsberegning skikkelig vanskelig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 17:04   #38
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Vi er jo 5, men minstemann spiser lite. Vi trenger 600 gram karbonadedeig og mer enn 4 laksefileter.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 17:28   #39
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Vi er 3, og en pakke karbonadedeig holder, DVs noen ganger er det ingenting igjen, noen ganger har vi rester. Skulle vi vært en til måtte jeg laget 2.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 17:53   #40
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Det hadde overhodet ikke holdt hos oss, der spiser fjortenåringen nå ca 40% mer enn det jeg gjør. Jeg har pleid å beregne 200 gram reint kjøtt/fisk per person, men nå spiser fjortenåringen definitivt mer enn det.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no