Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-15, 16:25   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Vi reiser oppover om to uker for å besøke vår håpefulle student og skal være hele helgen. Skal ikke lage noe mat selv, så to middager og to lunsjer skal spises ute.
To voksne (meg og mannen) og to ungdommer (13 og 19).

Gourmet utgår med høye kneløft. Ungdommene er typisk Fridays/Hard Rock-elskere og mannen er egentlig i den kategorien han også.
Ikke aktuelt: Egon og Peppes, skalldyr (både jeg og mannen er allergiske), sushi, pizza.
Lørdag tenker jeg egentlig studenten vil sette pris på en god biff. Hvor får man god biff i Tromsø?
Til lunsj trenger vi bare lette retter, en cafe e.l. med noe påsmurt eller lette varmretter.

Vi skal bo på The Edge.

Og er det ellers noe vi burde få med oss i løpet av en helg i Tromsø i begynnelsen av september?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 16:31   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

De har O'learys - det burde funke kanskje? Ellers så er Blå kjent for gode burgere.

Vi spiste flere ganger på Babettes gjestebud. Det var en folkelig restaurant med god mat til fornuftige priser. Ikke biffrestaurant. Men de hadde grei biff også. Vi var der med langbord og alle synes det var god mat - det var både fisk, pasta og kjøtt som ble bestilt.

Veldig god pizza på et sted som heter Inferno. Der har de bare pizza, type italiensk. Der var det mye fullt, bør bestille bord. Så var det en annen italiensk restaurant på et hjørne litt lenger ned for denne. Denne fikk jeg høre var utrolig dårlig, så styr unna denne.

Ellers er det mulig de har biffrestaurant på Skarven? Den forsøkte vi ikke.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 16:33   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Ikke pizza nei, men jeg lar anbefalingen stå i tilfelle noen andre leter etter spisesteder i Tromsø.

Vi fikk hvit pizza med flammer - litt kul sjappe.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 16:34   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Vi var der lenge - men spiste ikke lunsj - bortsett fra i varmmatdisken på Spar. Antar det ikke er det dere er ute etter. Jo og så spiste vi på jordbærpikene, det var som forventet, verken mer eller mindre.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 17:14   #5
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Lunsj kan dere spise på Knoll og Tott i Storgata, veldig populært sted for ungdommen. 2. etg er stille og trivelig og sitte i. Type baguetter, salater, lasagne og andre enkle greie retter.
Blå Rock Cafe har gode burgere og kul atmosfære, selv om jeg hører rykter om at burgeren på Perez er bedre. Biff spiser dere på Biffhuset Skarven, eller på Steakers. Sistnevnte har mer "kjedepreg", mens Skarven er veldig Tromsø kan man si. Skulle dere likevel falle for pizza-fristelsen, er stedet Yonas. Noe helt annet enn Peppes for å si det slik.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 17:21   #6
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Steakers har fredagsbiff til en ok pris. Du får biff på Biffhuset også (no kidding), men jeg var ikke fornøyd sist jeg var der.

Du får gode burgere på Blårock og Flyt, og fantastisk pizza på Inferno. To gode tapassteder; Tromsø tapas og Presis, og god indisk på Indian House.

Lunsj spiser man på Knoll & Tott i Storgata (gode baguetter og salater), på Helmersen i Storgata eller på Kaffebønna på Stortorget eller ved Nerstranda.

Bardus bistro har også mye godt.

Nå ble jeg sulten ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 17:39   #7
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Da Pinocchio spiste vi på i sommer, og de hadde veldig god pizza og pasta.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 19:04   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Casa Inferno i Strandskillet/Vestregata. Gå dit pga interiøret. De har pastaretter, hvite og røde pizzaer. Pluss lokalt øl fra borti gata. Bryggeri 13, ikke Mack.

Biffhuset i andre etg på Skarven. Mye bedre service enn Steakers, men sistnevnte er også ok, litt større lokale og kanskje mer "barnevennlig".

O'Leareys i sentrum er bra.

T - Tromsø Tapas på Stortorget er bra. Presis (tapas) sør i Storgata også, men der har jeg ikke vært siden de nettopp åpnet etter ombygging.

Lunsj er greit og enkelt på Jordbærpikene på Nerstranda senter (rett overfor Skarven) eller på Jekta storsenter (ved flyplassen).

Kaffebønna - lokal kaffebar som finnes på Strandtorget, Stortorget, i Radisson Blu Hotel, og på Jekta.


Sist redigert av -ea- : 24-08-15 kl 19:32.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 19:06   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Og så er jeg på kollisjonskurs med FP når det gjelder Blå Rock og Knoll og Tott. Det ser ikke særlig hygienisk ut på de stedene. De vsr kanskje bra for ti-tjue år siden og har ikke fornyet seg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 19:19   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Og så er jeg på kollisjonskurs med FP når det gjelder Blå Rock og Knoll og Tott. Det ser ikke særlig hygienisk ut på de stedene. De vsr kanskje bra for ti-tjue år siden og har ikke fornyet seg.

Litt googling førte til at Blå Rock er utelukket i allefall. Kan virke som om maten har tapt seg den siste tiden.

Tror vi går for Steakers fredagskvelden og lunsj på Jekta lørdag. Må sikkert shoppe litt med eldste. Kanskje O'Learys lørdagskveld? Eller Flyt?

Mannen spiser ikke pizza.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 19:20   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Lurer på om ikke Kystens mathus åpner til den helga dere skal til byen. Der tror jeg det skal være en del spennende å se på.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 19:24   #12
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Man må være innfødt tromsøværing for å synes at pizzaen på Yonas er verdt tiden og pengene. Mannen min elsker den, og er innfødt, mens jeg heller vil ha pizza med tynn bunn.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 19:44   #13
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Man må være innfødt tromsøværing for å synes at pizzaen på Yonas er verdt tiden og pengene. Mannen min elsker den, og er innfødt, mens jeg heller vil ha pizza med tynn bunn.

Nå er det noen år siden jeg spiste den, men jeg syns den er veldig god, og jeg er ikke innfødt Tromsøværing. Jeg kjenner tilogmed opptil flere andre som også syns den er god, men som heller ikke er innfødt tromsøværing..

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 19:51   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Næh, Yonas er ikke hva det var. Verken matmessig eller miljømessig. Mere sjarmerende å sitte på Rorbua og bestille pizza fra Yonas, mer behagelig interiør der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 21:53   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Nei, det er mye mulig det ikke var som det var før, men jeg likte nå pizzaen selv om jeg ikke er innfødt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 22:18   #16
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Casa Inferno i Strandskillet/Vestregata. Gå dit pga interiøret. De har pastaretter, hvite og røde pizzaer. Pluss lokalt øl fra borti gata. Bryggeri 13, ikke Mack.
.

De hadde ikke pasta da jeg var der. Litt synd det, for da kunne dere ha tatt med mannen dit. Ellers hvis han noen gang skal like pizza så er det der. Veldig mange gode varianter. Ikke bare pepperoni for å si det sånn.

Blå var vi ikke på, så det er kun anbefaling basert på det jeg har hørt, godt mulig at det har tapt seg.

Jeg var dårlig hele den uka jeg var der, så jeg fikk ikke så mye inntrykk av hva som var veldig bra. Spiste på Emmas Drømmekjøkken, nydelig reinsdyrfilet, men det var en litt dyr og litt finere restaurant enn det dere er på utkikk etter.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 23:57   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Emmas Drømmekjøkken er vel den beste (og dyreste) i byen, så der har jeg aldri vært. Enda.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-15, 10:40   #18
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Emmas Drømmekjøkken er vel den beste (og dyreste) i byen, så der har jeg aldri vært. Enda.

Jeg var på Emmas Drømmekjøkken da jeg var i Tromsø sist og det var veldig god mat der. Jeg spiste dagens 3-retters og den syntes jeg var billig.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-15, 12:17   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Emma har også avdelingen Emmas Under som ligger på gateplan og serverer litt enklere retter.

Nå kom jeg på De 4 Roser i Grønnegata. På gateplan der har de, som Emma, et enklere spisested med noen få retter på menyen. Burgeren der er visstnok god, jeg har bare spist fisk og lam der. Fint sted for lunsjretter også. Mindre formelt enn Emmas Under som kjører stil og hvite duker. De 4 Roser er enklere og røffere møblert. Obs for nakne damer i tapetet, men det kan i det minste gi trettenåringer noe å fnise av.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-15, 12:20   #20
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø

Risø kaffebar i Strandgata (rett overfor Tromsø Jernbanestasjon) er et fint sted for kaffe og litt lettmat.
Kranes kunstgalleri ligger vegg-i-vegg, kan jo være fint å titte inn der. Lenger opp på hjørnet ligger Tromsø Gift and something I don't remember akkurat nå, men de har massevis av grusomme souvenirer og noen få bra ting. Kan fint bruke litt tid der bare på å glo. Tror de har åpent på søndager også.

Hm, høres ut som jeg går en del ut og spiser....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no