Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-13, 09:23   #21
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Det samme skjedde med vår maskin rett før jul. Jeg googlet tømme maskin og maskinnavn og fikk forklaring på hvordan jeg fikk tømt den. I mitt tilfelle tømte den seg ikke fordi den ikke kom seg videre i programmet etter at den hadde fylt. Den klarte å tømme og fylle, men ikke å vaske.

Elkjøp verken demonterte eller monterte. Men de tok med seg gammel maskin og alt av emballasje.

Det kan forresten hende du trenger litt rå muskelkraft for å demontere. Mannen svettet og bannet ganske mye før han endelig fikk løsnet alt som festet vår maskin, og han er en stor, sterk fyr. Jeg hadde ikke fått den løs. Og du bør ha noen som har litt peil på rør til å koble den på, sånn at den sitter riktig. Jeg klarer ikke å dra til nok til at det sitter helt tett rundt alt av klemmer.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:06   #22
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Dette er ikke et sjåførfirma, men et autorisert verksted for elektriske apparater, anbefalt av Expert. Jeg antar at de vet hva de driver med siden de påtar seg jobben. Har ikke fått regningen ennå, så jeg vet ikke prisen.

Men syns du det er bedre å stole på en tilfeldig kompis når det gjelder muligheten for vannlekkasje, siden du anbefalte det?

Elkjøp bruker også et eget firma for den type ting. Men da koster det mer enn en vanlig levering.

Nå tenker jeg at om man hadde hatt en mann i huset, ville nok han gjort det om han var smått handy. De fleste gjør det selv, og tar det på forsikringen om noe skulle gå galt i ettertid.

Sjaførene til Elkjøp (og sikkert de fleste andre) vil ikke ta den risikoen. Kundene er veldig flinke til å delegere skylden dit den hører hjemme fremfor å ta det på forsikringen for å si det sånn. Og forsikringsselskapene med. Om du oppgir at et firma har montert den ved et evt uhell, sier forsikringsselskapet at da må du gå på de for erstatning.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:11   #23
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.


Nå tenker jeg at om man hadde hatt en mann i huset, ville nok han gjort det om han var smått handy.

Aargh, så jævlig sur jeg blir over å lese sånt. Menn er ikke i egenskap av kjønnet sitt flinkere til å fikse ting! Om en kvinne ikke får til sånne enkle ting så er det ikke fordi hun er en kvinne, men en idiot.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:11   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Mannen min (og jeg) er helt normalt handy og vi kunne sikkert ha klart det, men dette er en ting vi gjerne vil være 100% sikre på er forskriftsmessig montert. Det er jo ikke så fryktelig ofte en trenger å bytte oppvaskmaskin.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:11   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Nå tenker jeg at om man hadde hatt en mann i huset, ville nok han gjort det om han var smått handy.

Og hvis man ikke har en mann, får man vel bare fikse det selv da. Det er jo ikke verre. Det er faktisk slik menn blir handy også; de bare gjør det, siden det ikke er noen andre som gjør det for dem. Det ligger faktisk ikke i genene å klare å koble fra en oppvaskmaskin, altså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:19   #26
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen



Innmari klønete sagt da! Beklager! Det var ment som en kommentar på Sneglo sitt HI.

Sitat:

Har ingen mann som kan hjelpe, eller en nabo kunne hjelper meg imorra hvis jeg ikke fikk til. Men så tenkte jeg kanskje dere er noen kloke hoder

Jeg er ikke avhengig av en mann for å få gjort slike ting og jeg vet at det er mange som meg. Men Sneglo var klar på at hun muligens hadde behov foh hjelp av en mann om hun ikke fikk det til. :ro ro:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:26   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Det er greit, Bloppy.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:34   #28
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.



Innmari klønete sagt da! Beklager! Det var ment som en kommentar på Sneglo sitt HI.



Jeg er ikke avhengig av en mann for å få gjort slike ting og jeg vet at det er mange som meg. Men Sneglo var klar på at hun muligens hadde behov foh hjelp av en mann om hun ikke fikk det til. :ro ro:

Det er greit. Vi er vænna.

Sneglo!!! Hva føkk!?





Men sånn mer seriøst: slutt å overvurder de handy egenskapene til menn hele tiden, folkens! Grunnen til at mange menn får til mer enn kona er bare fordi kona gjør seg dum og så må han prøve.

Og tekniske ting er lette. Det er menneskeskapt og derfor ikke komplisert, det er et menneske som har tenkt det ut og det er lagd for at mennesker skal greie å behandle det.

Og så, om man ikke får til noe, eller ikke tør noe, whatever, slutt å si "vi kvinner får ikke til", det korrekt er å si "Jeg tør ikke. Jeg kan ikke."

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:48   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 11:48   #30
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Jeg kan informere om at Elkjøp nektet å demontere oppvaskmaskinen her. Jeg greide det ikke og måtte nok desverre ha hjelp av en (nabo-)mann, men det viste seg at det var fordi at jeg hadde elendig verktøy, ikke fordi jeg var en idiot. Skiftenøkkel i riktig størrelse, og dra så hardt du kan, så går det nok fint. Det er ikke rocket-science altså. Jeg koblet den nye på selv, ikke vanskelig (selvom jeg sto klar med bøtte og håndklær de første gangene den gikk, just in case).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 13:16   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Men sånn mer seriøst: slutt å overvurder de handy egenskapene til menn hele tiden, folkens! Grunnen til at mange menn får til mer enn kona er bare fordi kona gjør seg dum og så må han prøve.

Og tekniske ting er lette. Det er menneskeskapt og derfor ikke komplisert, det er et menneske som har tenkt det ut og det er lagd for at mennesker skal greie å behandle det.

Og så, om man ikke får til noe, eller ikke tør noe, whatever, slutt å si "vi kvinner får ikke til", det korrekt er å si "Jeg tør ikke. Jeg kan ikke."

Vi tar dette en gang til, dere.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 13:19   #32
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg koblet den nye på selv, ikke vanskelig (selvom jeg sto klar med bøtte og håndklær de første gangene den gikk, just in case).

Jeg er super-handy, men jeg setter ikke i gang den nye oppvaskmaskinen uten å være i umiddelbar nærhet den første uken, jeg heller altså. Det, og sjekke koblingene inne i kjøkkenskapet jevnlig de første ukene.

Det er ikke tvil om egne ferdigheter: det er sunn fornuft og praktisk sans.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 13:58   #33
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Og så er det riktig at øvelse gjør mester. Jeg har hatt eneansvar for huset mitt en stund, og jeg har lært masse av det. Jeg er klart mer handy og praktisk anlagt enn min nye samboer når det kommer til huslige reparasjoner, løsninger og oppussing. Han er mye flinkere enn meg på bil, helt sikkert fordi han har øvd seg mer. Men jeg er best på å sikre last på takstativet. :gammel speider:

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 14:39   #34
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen


Altså, mann og mann.
Jeg gjør det meste selv jeg, tapetserer, maler og styrer.
Alt gjort sjøl,
Men når det kommer til dingsebomser så liker jeg at en mann gjør det.
Men nå skulle xn komme å fikse idag.
Så da løser det seg. Så får jeg heller se hvordan han gjør det til eventuelt neste gang.

Altså kunne sikkert prøvd selv, og helt sikkert fått det til, men føler ikke for å risikere vannskada leilighet idag. Tar det en annen gang.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 15:54   #35
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Jeg er enig i at man ikke nødvendigvis trenger en mann. Men jeg står på det jeg sa om at du kan trenge litt rå muskelkraft få å få koblet den fra og noen som "kan" rør for å få maskinen på plass. (Merk: jeg ordla meg fullstendig kjønnsnøytralt da jeg beskrev behovene. :teknisk ansvarlig i heimen: )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 16:00   #36
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Men når det kommer til dingsebomser så liker jeg at en mann gjør det.

Heller enn en kvinnelig rørlegger?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 16:04   #37
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men sånn mer seriøst: slutt å overvurder de handy egenskapene til menn hele tiden, folkens! Grunnen til at mange menn får til mer enn kona er bare fordi kona gjør seg dum og så må han prøve.



Og så, om man ikke får til noe, eller ikke tør noe, whatever, slutt å si "vi kvinner får ikke til", det korrekt er å si "Jeg tør ikke. Jeg kan ikke."

Til avsnitt 1: Ja, selvsagt gjør man seg dum, da får man jo masse ekstra nett-tid.

Til andre avsnitt: Det korrekte for meg er: Jeg vil ikke og jeg gidder ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 17:48   #38
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Heller enn en kvinnelig rørlegger?

Kvinnelit rørlegger?
Gidd ikke betale for rørlegger når jeg ikke må.
Hadde jeg hatt ei veninne som kunne gjort det, så værsågod.
Men det har jeg ikke.

Men nå har xn fiksa, så nå er den kobla ifra.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:04   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Jeg har en mann som alltid gjør seg dum når det er snakk om å koble kabler eller stille inn knapper eller legge filmer på iPad og sånt.

Han kan aldri dumpe meg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:24   #40
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tømme oppvaskmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.


Han kan aldri dumpe meg.

Det er det jeg sier til mannen hver gang han spør om hjelp til nettbanken.

På den andre siden: alle som noen gang har spist en middag laget av meg, vet at jeg er temmelig stuck med ham også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no