Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-12, 20:28   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

I dag satt jeg på sofaen og glodde, så kom tv-shop og jeg tenkte "haha, tv-shop ja, den smellen skal jeg ikke gå på iallfall", da gubben har kjøpt et par-tre ting tidligere som langt fra har holdt det de har lovet.

Men så var jo produktet så knakende flott! Så skulle jeg fortelle det til gubben på kvelden, og han syntes det hørtes utrolig flott ut.

Er det noen som har prøvd Nicer Dicer Plus? Et "alt i ett"-verktøy til kjøkkenet som kan kutte, strimle, dele i båter, raspe, lage skiver, osv osv osv. :brainwashed:

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 20:29   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Ja, tenkte jo å legge ved link her, da. De deler jo poteter i båter så lett som bare det! Bare se på den videoen!

http://www.tvins.com/no/products/nic...nicerdicer.php

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 21:01   #3
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Vi har noe som ligner på den der på jobben.
Den er veldig fin for ungdommer som ikke klarer å kutte opp til salatbaren.
For min del bruker jeg heller en kniv.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 23:13   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Statusen til en av mine fbvenner nå nettopp var:
E så førrnøyd me min nye Nicer Dicer Plus;-)

Men jeg går ikke akkurat god for det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 23:31   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Jøss.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 23:37   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jøss.

Er du imponert over produktet, eller i sjokk over at folk er så teite at de er imponerte over produktet?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 23:39   #7
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Jeg spurte min facebookvenn om det var så bra som reklamen sa, og hun skrøt iallefall veldig av denne saken.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 23:39   #8
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Er du imponert over produktet, eller i sjokk over at folk er så teite at de er imponerte over produktet?

Imponert, det ser jo så lett ut...., og om det kan erstatte alle de kjøkkenmaskinene de viser, så er det jo fantastisk. Men det trodde jeg jo en av de derre quick chef'ene til TW var også, som lissm skulle kunne lage smoothie også.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 14:47   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Jeg har en liknende ting som ikke er fra TV-shop, og de knivene blir veldig sløve etterhvert og da er den helt umulig å bruke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 14:51   #10
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)


Jeg kan anbefale en sånn + mandolin + knivsliper i stedet. Å kutte grønnsaker er en treningssak som alt annet, men god redskap gjør det enklere.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 15:46   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Hva er mandolin?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 15:50   #12
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Slik ser en mandolin ut. Hilsen google
http://www.google.no/search?hl=no&q=...JY3dsgbkx4HgCA

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 15:50   #13
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Vi fikk en Nicer Dicer Plus til jul, og jeg synes den er super. Er ikke spesielt glad i å kutte opp grønnsaker, men nå går det som en lek. Lager salat på et øyeblikk.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 15:55   #14
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Slik ser en mandolin ut. Hilsen google
http://www.google.no/search?hl=no&q=...JY3dsgbkx4HgCA

Ikke sånn, altså? https://www.google.no/search?um=1&hl...mg.RLbE7KB7Da4

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 16:03   #15
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Jeg er lettpåvirkelig. Har akkurat bestilt meg en nicer dicer herfra : http://www.sayes.co/no/22-nicer-dicer-plus.html

Mye billigere enn TV-shop

Selv om man får toll...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 16:07   #16
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Kanskje du fant den enda billigere enn meg også?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.


Jeg fant den også flere steder til en ganske annen pris. Men om du betaler i USD vil summen være såpass under 200-kronersgrensa at jeg tror det skal gå greit.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 16:07   #17
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Ja- jeg glemte å trykke av for USD, så da ble det 225 norske

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 16:15   #18
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg er lettpåvirkelig. Har akkurat bestilt meg en nicer dicer herfra : http://www.sayes.co/no/22-nicer-dicer-plus.html

Mye billigere enn TV-shop

Selv om man får toll...

Vi har en slik. Betalte 150 kr. for den på Ebay, inkludert frakt.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 16:16   #19
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Haha- ja jeg forstår jeg burde ha sjekket mer rundt

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 16:37   #20
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Vi har en slik. Betalte 150 kr. for den på Ebay, inkludert frakt.

Er du fornøyd, eller ligger den og støver ned i et skap? :intrisert:

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no