Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hengelås med kode

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-11, 17:50   #1
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Hengelås med kode

Burde jeg vite hvordan den ved første gangs bruk skal behandles for å få en personlig kode? Den er justert inn på 0 - 0 - 0.

Ikke nok med det, men den har et nøkkelhull i bånn, men ingen nøkkel følger med.

Dette er en knøttliten hengelås beregnet på koffert, men ikke den aller billigste typen (Clas Ohlsson).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:11   #2
Svanhild
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Innlegg: 135
Svanhild er litt kul
Standard

Sv: Hengelås med kode

klart du burde skjønne dette
Har en lignende; hold den åpen, stikk en penn e.l. i bunnen og du kan stille inn koden på nytt. Håper du får det til

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:30   #3
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hengelås med kode

Opprinnelig lagt inn av Svanhild, her.

klart du burde skjønne dette
Har en lignende; hold den åpen, stikk en penn e.l. i bunnen og du kan stille inn koden på nytt. Håper du får det til

I bunnen? I det nøklehullignende under selve låsen?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:33   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hengelås med kode

På de vi har hatt har vi snudd halvsirkelen, trykket den ned, og satt den nye koden.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:36   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengelås med kode

Skru den til hakket (halvveis rundt) trykk den ned og hold den inne mens du stiller koden.

Nøkkelhullet er for at amerikanske flyplass ansatte skal kunne åpne låsen uten å ødelegge den.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 20:21   #6
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hengelås med kode

Takk takk!
Hadde bestemt meg for å beholde 0-0-0, men skal gi det et forsøk til.
Får jeg det til bør jeg vel nesten unne meg en tur til Amerika.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 20:25   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengelås med kode

Jeg måtte google hvordan jeg skulle skifte kode på den. Følger jo ikke med noen papirer med låsen. Jeg kjøpte min for 1mnd siden. Var 30min med frustrasjon før jeg fant ut av det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 20:25   #8
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hengelås med kode

Næh, ingen Amerikautflukt her i gården.
Det gjør vondt å være så amatør.
Ja ja, det er vel ingen som mistenkter meg for ikke å mestre en hengelås, og dermed er 0-0-0 egentlig en ganske ulogisk kode. Eller?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 20:27   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengelås med kode

Ser du et lite hakk på ene siden av der bøylen kommer opp?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 20:27   #10
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hengelås med kode

Åh jodda, nå klarte jeg det!
Takk, Isolde!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 21:44   #11
Svanhild
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Innlegg: 135
Svanhild er litt kul
Standard

Sv: Hengelås med kode

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

I bunnen? I det nøklehullignende under selve låsen?

ja, sånn er min ihvertfall. Lykke til

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no