Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Julegavehjelp???

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 13:30   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Julegavehjelp???

Jeg er veldig godt igang med julegavene i år
Jeg har problemer med å finne på gave til min far og hans samboer.
Min far har en dyr og ekslusiv smak, og der hjemme er det bare designmøbler overalt feks

De har nettopp kjøpt hus og pusset opp alt fullstendig, nyt rålekkert kjøkken med den lekre sittegruppen i glass og stål

Jeg tenkte litt på noe spesielt og ekslusivt fra Alessi til kjøkkenet feks?
Noen som har tips til noe her?
Som kanskje har noe selv som er veldig ok

Kjøpte espressomaskin i forfjor og en oljelampe til å ha ute fra Menu i fjor (sånn i frostet glass, ganske tor til å henge på veggen)

Mor er alene, så henne er det ikke vanskelig å kjøpe til
Har kjøpt kåpe og bok og annet småtteri
Begynner faktisk å sende enden på dette

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 08:39   #2
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegavehjelp???

Jeg har fruktskål i stål fra Alessi. Kjempefin!
Passer sikkert godt på kjøkkenet deres.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 09:12   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegavehjelp???

Kjeler fra Saladmaker til 20.000? (det er billigste pakke). Nei, regner med at du ikke skal gi så dyrt…så forslag fra meg er ekslusive kokkekniver eller kjøkkenmaskin de ikke har i et kult merke.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:27   #4
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegavehjelp???

Jeg har vært på Jernia i dag og kjøpt Jamie Oliver sautepanne og stekepanne til halv pris i dag. Skal visst være noe av det beste man får Kunne det vært noe?
http://www.jernia.no/page?id=902&section=583

Faren din har vel stekepanne og kjeler og sånn, men kan kanskje være på tide å fornye med litt?

Riktig så flink er du, som har kommet så langt med julepresanger allerede - midt oppi flyttinga

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:32   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavehjelp???

Beahe: Ja det tenkte jeg faktisk litt på
Uansett , akkurat de stilige der har de ikke far og hans samboer
Lurer på om jeg skal kjøpe det jeg

Tusen takk for tipset

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:40   #6
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavehjelp???

Jeg er kjempefornøyd med vannkokeren min fra Alessi!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:40   #7
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegavehjelp???

Hva med en kjøkkenkniv eller to fra Global?
Stilig design og topp kvalitet.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:42   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavehjelp???

Ta deg en tur på Kitchen.. Eller hva heter det? De har utrolig mye kult. Vi fikk en del derfra til bryllupet.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:44   #9
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegavehjelp???

Har akkurat startet julepakkejakten selv i dag!
Aldri vært så tidlig ute før men nå vil jeg ta litt og litt etterhvert.
Lei av å stresse i siste liten som jeg alltid gjør.

Her inne hadde de veldig mye fint :

http://www.howard.no

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children

Sist redigert av Nynne : 17-10-06 kl 22:51.
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no