Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

God og spennende mat på Grünerløkka?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-15, 08:28   #1
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

God og spennende mat på Grünerløkka?

Vi har barnevakt i kveld!

Har dere restaurantanbefalinger i områder Grünerløkka-Torshov som er litt spenstig, ikke altfor, altfor dyrt og mulig å få bord på til i kveld?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 11:50   #2
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: God og spennende mat på Grünerløkka?

Nyåpnede Jewel of India på Nordpolen kan i hvertfall anbefales, god mat og veldig hyggelig betjening. Hvis dere orker å bevege deg over Akerselva fra Løkka hadde vi en fantastisk trivelig kjærestemiddag på Chez Colin på Fredensborg for et par uker siden. Fransk nabolagsrestaurant, og blåskjellene er de beste jeg noen gang har fått. Og når man først er i det området har jeg hørt veldig mye pent om Bon Lio (ikke vært der selv), og min evige favoritt, Pjoltergeist (tar du full meny er de ikke billige, men maten er fantastisk spennende dersom du tør å stole på kokken, og veldig god. Siden stedet er drevet av et par vinkelnere er drikkevarene heller ikke til å kimse av).

På selve Løkka ville jeg vel først og fremst forsøkt meg på Le Benjamin og Populare. Kanskje Delicatessen. Trancher for biff. Men på en fredag har jeg en mistanke om at alle disse kommer til å være fullbooket.

På Torshov - Hva Skjer har fått god omtale, jeg har ikke vært der selv ennå fordi jeg synes stedet høres fryktelig bråkete ut med DJs etc, mvh gammel. Men de har god thaimat på stedet under Soria Moria som jeg aldri husker hva heter. Og på Lofthus Landhandleri har de som kjent verdens beste pizza (anbefaler reinsdyrpizzaen, herregud den er god).

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 17:45   #3
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God og spennende mat på Grünerløkka?

Takk for masse deilige tips!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 18:03   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Re: God og spennende mat på Grünerløkka?

Eller ta dere en tur i Mathallen, det er vel noen av stedene der som har kveldsåpent.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-15, 18:10   #5
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God og spennende mat på Grünerløkka?

Takk for masse deilige tips!

Kinoplanene våre falt igjennom, men jeg har funnet alternative planer som også ligger på løkka, så nå skal jeg sjekke litt.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no