Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matboks med kjøleelement i lokket?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-15, 15:39   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Matboks med kjøleelement i lokket?

Jeg er på jakt etter en matboks til meg selv hvor jeg kan ha en del mat (gjerne oppdelt eller plass til små bokser), med kjøleelement i lokket, evt. et lite et som kan ligge oppi boksen. Har prøvd Clas Ohlson og Nille uten hell (CO har på nett), noen tips? Gjerne fysisk butikk i Oslo eller Nedre Romerike.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 15:46   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?

Kitch'n og Rafens. De har ihvertfall hatt før. Dog synes jeg de er tunge, og derfor aldri kjøpt dem. De har heller ikke hatt flere compartments, de jeg har sett. Har mer troen på små kjøleelement (det har jeg kjøpt på Rafens) som man putter i vanlige matbokser. Sistema har flere typer med små compartments i tillegg til et stort. Ville også sjekket Til Bords.

IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 15:46   #3
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?

Ungene mine fikk nettopp noen av Mormor, kjøpt på Rafens, tror jeg. Fryseelement som fylles med vann og legges under lokket, visstnok del av større sett.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 15:51   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?

Sistema, ja. De er greie nok, jeg ville nok ikke ha kjøpt dem selv, men ungene er lykkelige over endelig å ha kjølig mat på skolen.

Disse fikk de: http://sistemaplastics.com/products/...chill-it-to-go

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 15:58   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?

Barna har disse, og digger de. Det eneste minuset er at man må plukke litt fra hverandre når de skal i maskinen, men alle deler går i maskinen og det er et must her i huset.



Les mer her.

IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 16:01   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?

Da skal jeg sjekke ut Rafens, tenker jeg. Små kjøleelement er kjekt å ha uansett, siden jeg gjerne vil kunne bruke forskjellige bokser. Jeg har nesten aldri "tradisjonell" matpakke, så må ha plass til ymse.Takk for svar!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 16:02   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?

DesignTorget på Oslo S har noen veldig fine.
http://www.designtorget.se/frozzypack-matlada-ljusrosa

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 16:03   #8
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?

Jeg kjøpte på ica i Sverige, men den hadde ikke flere rom.
Lite fryseelement mener jeg at jeg kjøpte på Jernia for noen år siden.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 16:10   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Barna har disse, og digger de. Det eneste minuset er at man må plukke litt fra hverandre når de skal i maskinen, men alle deler går i maskinen og det er et must her i huset.



Les mer her.

Jeg har en som dette som ikke fungerer hos oss, du kan få overta den?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 16:51   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?

Vi har små kjøleelementer, også ligger matpakka oppi en liten kjølebag. Syns det er mer praktisk enn de i lokket. Det dannes jo litt kondens, og de er tunge.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-15, 09:13   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?

Takk for tilbudet, Saint! Nå fant jeg faktisk ut at vi HAR et kjøleelement som jeg tror gjør jobben, det bare lå godt skjult i fryseren. Rester fra flaskematingstiden og en flaskeveske vi hadde da! Så da trenger jeg i grunnen ikke noe nytt, la bare matboks og kjøleelement i en pose og voilá! Hvis jeg finner vesken til bentoboksen nå, så blir det bare stas!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no