Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Flyttevask

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 13:44   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Flyttevask

Nå sjekker jeg priser på det å vaske ut hus
HAr fått pris fra et firmai Oslo som skal ta 6375,- inkl mva
Det er 196 kvm boarela
Det er da ikke vesrt pris det?

Tar de kjøkkeninnredning og skap etc? (glemte å spørre om det)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 13:49   #2
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Flyttevask

Når det er flyttevask, så tar de vel alt?

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 13:53   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttevask

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Når det er flyttevask, så tar de vel alt?

Ja, det skulle en vel tro. Når jeg skal bestille flyttevask, så er det jo fordi jeg ikke ønsker å vaske ned vegger og tak og skap og alt selv. Dersom de bare vasker over gulvene, så ville det jo vært dyrt. Men for full flyttevask, så synes jeg det var en veldig grei pris for et hus.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 13:56   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttevask

Bare bestill det i så god tid før overtakelse at de kan gå over alt du ikke er fornøyd med :erfaren:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 14:11   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttevask

Snakket med et annet firma nå som tar en skikkelig god gammeldags husmorvask som han sa
Det første firmaet brukte micrifiber tørrklut på tak og vegger.....tenker på alt fett etc, det blir jo ikke borte da?
Han vasket kjølerom, skap, kjøkkeninnredning og alt

Han skulle ha 6000,- inkl mva for jobben

Hørtes "ordentlig" ut gjorde han også

Får med garanti og han hadde ledig kapasitet

Har dere noen å anbefale?

Det er kun Oslofirmaer jeg har ringt, er ikke så mange slike firmaer her i traktene

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:49   #6
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttevask

6000,- hørtes ut som en grei pris synes jeg. Det byrået som vasket hos oss vasket alt - også fastmonterte lamper, persienner, gardinstenger osv.

Det er veldig lurt å få ny eier til å gå gjennom huset sammen med deg og byrået etterpå, for å godkjenne vaskingen slik at du slipper "ubehageligheter" i ettertid!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:56   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttevask

Da vi flyttet i fjor, så ringte jeg et par firma som kjører rubrikkannonser i avisa. De skulle ha 2400 + mva for vår 80 kvm leilighet.

Så var jeg så frekk at jeg spurte svigersøstra mi som gikk på skole da, om hun var interessert i å tjene litt ekstra. Tilbød henne 2400, og da tok hun med seg ei venninne og de vasket ordentlig skikkelig over absolutt alt, gode gamle husmødre som de jo er . De vasket faktisk så mye at varmtvannstanken gikk tom, så de måtte ta seg et par timers pause midt på dagen.


Sist redigert av -ea- : 10-10-06 kl 15:57. Årsak: PS: vi hadde bare liten vv-tank i benken.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 17:38   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttevask

Jeg betalte 2300 for utvask av 80 kvadrat.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 17:58   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttevask

Vi betalte 4000 for totalt nedvasking av en enebolig, 150m2.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:11   #10
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Flyttevask

Billig!!

Da jeg bodde i litt "grisgrente" strøk, skulle det lokale byrået ha 10000 for å vaske en 100kwm leilighet hvor alt var på et plan....

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:14   #11
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttevask

Det var billig, ja.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:25   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttevask

Det virker som de firmaene her på bygda er svindyre i forhold til Oslo firmaer
I tillegg må de fra Oslo kjøre helt ut hit

Det er så store forskjeller som 6500,- En dame fra Vikersund skulle ha 40,- pr. kvm. + mva

De i nabobygda skulle ha ca 8.500

De fra Oslo skal ha h.h.v 5.500,- , 6.000,- og det siste 6.375,- alle de tre prisene er inkl mva

Det er helt tydelig at det lønner seg å undersøke litt ja

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:50   #13
Nete
Brøstmælkfabrikken AS
 
Nete sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 85
Nete er litt kul
Standard

Sv: Flyttevask

Dæven døtte altså...Syns ikke det var billig jeg.
Kommer og vasker til deg for halve prisen jeg . Må bare føde denne ungen først slik at bekkenet henger mer med enn nå..hehe.

__________________
Nete

K 08.02.02.
M 05.02.07

Nete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 22:19   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttevask

Det er 245 kvm som skal vaskes, ganske mye

Angelique-heimen
http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8311352

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 08:37   #15
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flyttevask

Jeg har ikke greie på dette, egentlig, men mamma hadde nettopp et byrå til å vaske rundt for seg. Hun har digert hus, (og det er møblert) og hun betalte 3900.- Da vasket de alt, pusset også vinduer. Jeg synes det var billig. spesielt tatt i betraktning at det er vanvittig høyt under taket i stua hennes.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 02:30   #16
Mor og far
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1
Mor og far har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Flyttevask

Synes det er en grei pris. Fikk fvaskebyrået Flytt Rent til å vaske for oss og det gikk kjempefint. Huset vårt var rundt 200 kvm og de gjorde det for ca den prisen du oppga. Det er verdt å la profesjonelle ta seg av vasken, er et ork å vaske selv. Jeg begynte, men ga fort opp

Mor og far er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 11:46   #17
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttevask

Hehe- 6 år gammel tråd

Opprinnelig lagt inn av Mor og far, her.

Synes det er en grei pris. Fikk fvaskebyrået Flytt Rent til å vaske for oss og det gikk kjempefint. Huset vårt var rundt 200 kvm og de gjorde det for ca den prisen du oppga. Det er verdt å la profesjonelle ta seg av vasken, er et ork å vaske selv. Jeg begynte, men ga fort opp

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no