Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg trenger tips til PS3-spill

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-12, 17:44   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trenger tips til PS3-spill

...og jeg er den som skal spille.

Jeg har nå tilbragt over 350 timer i Skyrim siden jeg begynte å spille det og selv om jeg enda har noen quests igjen begynner jeg jo å bli ferdig med det.

Jeg har også spilt Oblivion (PC) da det kom ut, og noen få andre på PC for en god stund siden.


Jeg trenger rett og slett tips til hva slags spill jeg kan like. Både Skyrim og Oblivion er geniale spill etter min mening (uten at jeg har så mye å sammenligne med) og er på jakt etter mer i samme gate.

Dette har jeg spilt og likt (alle på PC)

American McGee's Alice. Den lengste reisen, The Bard's Tale, Black & White (+ B&W2), Clive Barkers Undying, Douglas Adams' Starship Titanic + et "spionspill jeg ikke husker hva heter med en kvinnelig "hovedrolle".

Så hva går jeg for nå?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 01:56   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill.

Dersom du liker RPG med litt mer action enn Skyrim så anbefaler jeg Reckoning:Kingdoms of Amalur på det varmeste. Det er relativt likt Skyrim i oppbyggingen, men kampsystemet er mer reaksjonsbasert og actionfyllt. Jeg liker det veldig godt.

Og dersom du liker Sci-Fi så MÅ du spille Mass Effect-serien. Er Fantasy din greie så har du Dragon Age-serien. Alle knallgode rollespill.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 09:32   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill

Hvis du liker grøss, kan jeg absolutt anbefale Silent Hill-serien. Og Resident Evil, men de har tapt seg i det siste, så de tidligere utgavene er best. Jeg er Silent Hill-fan på min hals, helt besatt. De er skumle, så det er ikke for sarte sjeler.

Ellers er jeg også stor, stor, stor fan av GTA-serien. De har kanskje ikke det beste ryktet her inne, men det er helst folk som aldri har tatt i spillet engang, som kommer med kritikken. Det handler ikke om dreping, blod og gørr, men mest om det å utforske en hel by eller stat, jobbe litt for mafiaen (som ofte ikke er så renslig da ), hoppe i fallskjerm, fly, kjøre båt, biler, tog osv. Og så musikken da.

Jeg digger The ballad of gay Tony, her er en liten trailer:


(Kilde: youtube.com)

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 09:43   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill

Gubben her er hekta på Red Dead Redemption. Det er cowboyspill da så det er vel ikke det du er ute etter.
Han spiller online og 10åringen her er ikke skuddredd og tar på seg headsettet og prater med folk over hele verden. Han tør å prate så han skravler i vei om altmuligrart og er veldig flink til å uttrykke seg på engelsk og omformulerere setninger om de ikke forstår hverandre..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 10:56   #5
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill

Fallout 3 og Fallout New Vegas er ikke nevnt så vidt jeg kan se. De er bygd over samme lest som Oblivion (samme utvikler, samme motor i bunnen av spillet), men de er noen år gamle, og altså ikke så avanserte som Skyrim, men jeg syns de har et bedre kampsystem enn Oblivion. Og jeg regner med man kan finne dem svært billig.

Settingen er retro futuristisk post-apokalyptisk. USA er ødelagt av atomkrig; det er masse avansert teknologi, men smatidig veldig 50-talls.

Det er mye, (veldig) mørk, humor i Fallout-spillen. Og jeg syns mye er hylende morsomt. De er også svært brutale.

Ben "pip boy" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 21:49   #6
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Gubben her er hekta på Red Dead Redemption. Det er cowboyspill da så det er vel ikke det du er ute etter.
Han spiller online og 10åringen her er ikke skuddredd og tar på seg headsettet og prater med folk over hele verden. Han tør å prate så han skravler i vei om altmuligrart og er veldig flink til å uttrykke seg på engelsk og omformulerere setninger om de ikke forstår hverandre..

Må den spilles online?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 22:21   #7
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill

Final fantasy VII? Kanskje litt rolig og gammeldags og kanskje du har spilt det før, men det har tålt tidens tann godt. EDIT: ikke i samme gate som Skyrim nei, nei. Men det er et sånt spill man bruker lang tid på.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 23:32   #8
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Må den spilles online?

Nei, det er i hovedsak et enspillerspill. Veldig, veldig bra er det og.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 20:49   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Fallout 3 og Fallout New Vegas er ikke nevnt så vidt jeg kan se. De er bygd over samme lest som Oblivion (samme utvikler, samme motor i bunnen av spillet), men de er noen år gamle, og altså ikke så avanserte som Skyrim, men jeg syns de har et bedre kampsystem enn Oblivion. Og jeg regner med man kan finne dem svært billig.

Settingen er retro futuristisk post-apokalyptisk. USA er ødelagt av atomkrig; det er masse avansert teknologi, men smatidig veldig 50-talls.

Det er mye, (veldig) mørk, humor i Fallout-spillen. Og jeg syns mye er hylende morsomt. De er også svært brutale.

Ben "pip boy" Murphy

Online eller enspiller?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 00:05   #10
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill

Kun enspiller. Dette er sandkassespill; Fallout 3 foregår i og rundt Washington DC, som er grundig bombet, mens oppfølgeren New Vegas foregår i Nevada og Arizona som har sluppet litt lettere unna tredje verdenskrig.

Ben "nuke 'em" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no