Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Når kommer SE Xperia X10?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 23:10   #61
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Hold fingeren nede en stund på den meldingen du vil videresende. Da kommer det opp forslag om bla videresending.

Når du vil sende samme sms til flere mottakere, skriver du bare inn alle mottakerene i "til-ruta".

Og etter at jeg svarte oppdaget jeg at det var jo en side til med svar her fra før.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 11:58   #62
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Kan man synkronisere Google-kalenderen med kalender på Xperia?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 13:02   #63
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Man mp ihvertfall ha googlekonto for å ha sånn telefon. Men ... jeg liker ikke å ha googlekonto så jeg har ikke utforsket den tjenesten enda.

  Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:05   #64
kokosrull
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1
kokosrull har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Hei, håper dere fremdeles er her og kan hjelpe... Jeg har hatt min x10 i noen dager, og kommet over noen ting jeg ikke finner ut av.

1 - (seriøst) - hvordan ringer man ut? Altså, utenom å faktisk åpne talltastaturet og knaste inn telefonnummeret til vedkommende, så finner jeg ingen snarvei fra kontaktene i telefonboka som gjør at jeg kan ringe kontakten direkte?

Jeg har også satt sånn stjerne på de kontaktene jeg bruker mest, og denne mappen med stjerne ligger på hjem-siden min. Når jeg åpner den kommer stjernekontaktene opp, men fremdeles ingen kobling til å ringe dem?

2 - Hvordan lager jeg flere profiler på telefonen, altså "møte", "natt" osv. Jeg har kun funnet "Stille" som alternativ til de vanlige lydinnstillingene.

Noen som vet?

kokosrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no