Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Stekeovn og mikro og hva da?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-19, 08:21   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Stekeovn og mikro og hva da?

Vi bygger hus og planlegger kjøkken. Ikea-kjøkken. Tror jeg skal ha hvitevarer fra andre leverandører. Vil kjøpe ordentlige ting, men kan ikke bruke så mye penger på det. Må ha stekeovn og mikro i søyle pga plass. Bruker begge deler nesten daglig. Men jeg vil gjerne ha en stekeovn ekstra også. Trenger det ikke i hverdagen, men jeg elsker å ha to ovner(har ekstra ovn i kjellerstuen der vi bor nå) til store selskap og mange gjester. Det er plass til det i en søyle ikke sant? Tre komponenter over hverandre?
Og er det da lurt å ha en enkel, vanlig stekeovn som ovn nummer to? Eller er det noe annet jeg burde gå for? Jeg aner ikke hva som finnes og hva som er supersmart eller unødvendig. Jeg liker å lage mat og invitere mange, men er absolutt ikke opptatt av fancy tekniske løsninger, jeg er sånn som aldri bruker tilleggsfunksjoner og som oftest går for enkle modeller av safe merker. Men jeg har ikke peiling altså, tips anyone?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no