Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Elsk deg selv? eller Elsk deg selv!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 23:48   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Elsk deg selv? eller Elsk deg selv!

Inspirert av ett TV program jeg nettopp har sittet og studert på FEM..
"Hvordan se bra ut naken!"

*Kort fortalt; en kvinne hater virkelig sitt utseende - hun klarer ikke å se seg selv naken i speilet uten å begynne å gråte - etter 4 uker går hun naken og feiende flott på catwalken - uten slanking - uten kirurgi. Hun har stor mage, hun har store lår, hun har ikke timeglassformen, men likevel! Fy flate så lekker og flott!*

Dette må jo være en drøm av en mulighet - få en til å fortelle deg hvordan du skal kle deg for å få frem de kvinnelige formene dine - hvordan booste selvtilitten så du faktisk tørr gå ut og vise deg naken i offentligheten (ok - DET er ekstremt, men ihvertfall få frem smilet og stoltheten når du ser deg selv i speilet - og tillate seg å tenke "Yes! Jeg er lekker!!"). Programmet viste frem flotte kvinner i alle former og fasonger - og alle var "stunning" etter små enkle grep.

Hvordan skal man gå frem på egenhånd for å få frem denne følelsen? For det er jo ingen hemlighet at med ett godt selvbilde så utstråler man også skjønnhet. Med riktig antrekk så føler man seg flott og sexy. *jupp jeg har investert i nye dyre bh'er og jeg har aldri hatt så flotte pupper! OG jeg har fått kommentarer på det!* Kan man når man nærmer seg 40 tillate seg selv og tenke "JA! sånn ser jeg ut, jeg aksepterer det og gjør det beste ut av situasjonen!" - uten at man lar alt forfalle?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 23:50   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elsk deg selv? eller Elsk deg selv!

Jeg tror det er viktig å fokusere på det man faktisk får komplimenter for, og det man er fornøyd med. Man får aldri alt.
Tror også det er viktig å ikke sammenligne seg med 20 åringer. Har noen venninner som gjør det, og det blir litt feil når man er langt i fra 20.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 07:44   #3
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elsk deg selv? eller Elsk deg selv!

jeg leter også etter oppskriften her

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 08:14   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elsk deg selv? eller Elsk deg selv!

Jeg kikket også litt på dette programmet da det gikk på en annen kanal for noen år siden. Fascinerende! Og det som er litt paradoksalt, er jo at når damene lærer hvordan de bør kle seg, føler de seg også fine uten klær.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel

Kan man når man nærmer seg 40 tillate seg selv og tenke "JA! sånn ser jeg ut, jeg aksepterer det og gjør det beste ut av situasjonen!" - uten at man lar alt forfalle?

Ikke bare kan man det - man bør vel strengt tatt også det (men det er jo lettere sagt enn gjort :kengg: ).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 09:03   #5
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elsk deg selv? eller Elsk deg selv!

Den perfekte kroppen er bare en trist myte. For hvem er den i så fall perfekt for, når det er like mange forskjellige preferanser som det er folk? Fremfor å strebe etter et uoppnåelig ideal er det mye mer effektivt å spille med de kortene man til en hver tid har, og gjøre det beste av det. Riktige klær i forhold til fasong, sminke, hårklipp, kroppsholdning, humør, humor og så videre gjør gull av gråstein.

Jeg har møtt noen av FP-damene i ymse sosiale sammenhenger, og for mange av dem er det forholdsvis lite samsvar mellom mitt inntrykk og hvordan de skriver om seg selv her inne. Flotte og pene damer med utstråling og personlighet, som av en eller annen grunn dømmer seg selv knallhardt.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 09:24   #6
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elsk deg selv? eller Elsk deg selv!

Poeng Mauser!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no