Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ellos-erfaringer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-07, 04:26   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ellos-erfaringer?

Jeg satte med ned med den bestillingslisten for HM online her om kvelden og når alt er tastet inn, så viser det seg at mer enn halvparten av varene drøyer til langt utpå våren før de kommer , og DET gidder ikke denne damen vente på, så spørsmålet er om noen av dere har bestilt hos Ellos og hvordan er din erfaring med Ellos? Jeg fant nemlig veldig mye fint inne på sidene til Ellos....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 08:52   #2
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Jeg har akkurat bestilt litt fra Ellos nå (bestilte for to dager siden) og de blir levert til meg i morgen. Men jeg så på enkelte ting der også at det var levering rundt 10. mai - og det er vel det tøyet som er mest sommer-aktig tenker jeg.

Det mest dumme med Ellos er at størrelsene er litt vinglete og rare der. Syns jeg.

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 09:24   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Stort sett veldig fornøyd jeg! .
Synes virkelig de har tatt seg opp også, mht litt mer kule og moteriktige klær. Før var det litt vel mye "kjerringklær" synes jeg .

Størrelsen kan variere noe, men da sender jeg bare tilbake og bytter - eller får pengene tilbake. Det har iallefall ALDRI vært et problem.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 09:25   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.023
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Jeg har bestilt noe barneklær der flere ganger og har jevnt over syntes at kvaliteten var dårlig; klærne blir fort slaskete og mister formen. Så det blir ikke mer Ellos her i huset.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 09:30   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har bestilt noe barneklær der flere ganger og har jevnt over syntes at kvaliteten var dårlig; klærne blir fort slaskete og mister formen. Så det blir ikke mer Ellos her i huset.

Barneklær har jeg bestilt veldig lite av. Bare noen bodyer - men de var helt greie. Men mine egne klær synes jeg iallefall holder seg like fint som andre klær i samme priskategori.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 09:34   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Jeg har bestilt fra Ellos en gang - og aldri mer!! Mest av alt fordi de virkelig hyperspammer meg med reklame i etterkant. Vi snakker minst to postforsendelser i uka - selv etter at jeg har sendt alle i retur i over en måned.

I tillegg syns jeg at det jeg bestilte der mistet fasong og ble ekkelt i stoffet etter bare en par vask.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 11:59   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.855
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Jeg har bestilt masse fra Ellos og jeg synes klærne stort sett har hatt bra kvalitet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:00   #8
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Jeg bestiller ofte fra Ellos, mest til ungene, og jeg har bare vært fornøyd.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:03   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Jeg bestiller masse fra Ellos, er stort sett godt fornøyd. Noen ganger har buksene vært feilsydde, men de blir byttet uten problemer.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:32   #10
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Jeg har handlet hos Ellos i over 20 år. God service og aldri noen problemer.

Har hendt jeg har fått feilvare, men ikke noe problem å returnere og pengene tilbake.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:43   #11
Gullik
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 52
Gullik har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Har stort sett vært fornøyd med Ellos. Synes ikke kvaliteten er noe dårligere enn andre merker i samme prisklasse!

Leveringen er rask, og har ikke vært noe problemer med å sende tilbake ting hvos det ikke skulle passe!

__________________

Gullik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 12:54   #12
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellos-erfaringer?

Jeg har bestilt masse fra Ellos de siste 5-6 årene, til både meg, mannen og ungene, og er veldig fornøyd med klærne til meg selv (f.eks kordbukser og jakker) og stort sett fornøyd med klærne til ungene. Billige ribbede bomullsgensere mister fort fasongen, og bokserne til mannen får hard og vridd og vond strikk altfor fort.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no