Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Svigermor blir 70….

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-22, 21:27   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Svigermor blir 70….

Og inviterer familien med for å feire i Spania en ukes tid til neste år. Jeg er den som liker å booke/administrere/ordne slikt, og hun ber meg komme med forslag. Hun vil et sted mellom Barcelona og Malaga, den kyststripen. Jeg har vært både i Barcelona og Malaga, men ikke på denne typen tur - hun vil ha deilig hotell, basseng (må være barnebasseng også), utespising, minst mulig fast program og mest mulig koooooos!

Til sammenligning var det Roma-tur når svigerfar fylte år, og da var det særskilt tur i Vatikanstaten, Colosseum, henting og oppmøte til gitte tidspunkt, historie og kultur på plakaten for alle mann. Hun vil ikke ha det.

Hvor vil vi? Jeg er overhodet ikke kjent på den kyststripen. Vi blir minst 9, maks 14, aldersspenn 8 - 75 (inkludert noen tenåringer). Takknemlig for tips til både hotell og område. Og selv om hun vil at det skal være mest mulig kooooos ( ), så får selvsagt vi som ønsker det gjerne gjøre unna evt severdigheter osv i området, så hvis det er noe slikt er det et pluss.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 15:36   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svigermor blir 70….

Hva med Malaga da?

Jeg er glad i Nerja og det vet jeg flere her inne også er og slår et slag for det, men det er 45 min unna flyplassen. Ellers hadde jeg dratt sørover for Malaga, tatt tog fra flyplassen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 15:53   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svigermor blir 70….

Lloret de mar like NORD for Barcelona er fint.

Styr unna Alicante?

Jeg har vært i La Zenia syd for Alicante for noen år siden og der var det ikke pent. Var dog på besøk hos noen som ville spille golf, så til det formålet duger det.

har vært i Torrevieja også, men det er evigheter siden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 17:21   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svigermor blir 70….

Pluss en på Malaga eller Nerja. Malaga har nok best utvalg av hotell.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 18:21   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svigermor blir 70….

Valencia skal forøvrig være en flott by.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-22, 09:25   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svigermor blir 70….

Hvis svigermor ønsker en roligere ferie, så ville jeg vurdert en plass langs kysten.
Vi har vært både i Torrevieja og La Zenia, som blir i nærheten av Alicante og jeg liker meg godt der.
Her er det et badeland i nærheten som mine unger har likt godt. https://torrevieja.aquopolis.es/?lang=en
Vi har også vært et par ganger like ved Fuengirola, som blir nærmere Malaga.
Og syns også det er bra her. Ungene var en del yngre når vi var her, så vi har ikke vært ute på så mye, men her er en liten oversikt over hva man evt kan finne på i nærheten;
https://www.spain-holiday.com/Fuengi...ily/theme-park
Nå har vi stort sett leid hus når vi har vært i Spania (på fastlandet ihvertfall), så jeg kjenner ikke hotellmulighetene så veldig godt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-22, 09:46   #7
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svigermor blir 70….

Kanskje et hotell som dette kan funke;
https://da.hotels.com/ho224493/hotel...irola-spanien/
Strand, basseng og kort vei til sentrum.
Vi har bodd 2 uker på La Cala de Mijas som er like i nærheten også, og elsket stedet. Vi klarte oss helt fint uten leiebil. Brukte buss og drosje, eller tok beina fatt.

Personlig så har ikke jeg så veldig sansen for Barcelona. Da vi var her bodde vi ved La Rambla, og det ble kanskje litt for mye folk, og støy for min del.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no