Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Airfryer oppskrifter?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-22, 21:26   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Airfryer oppskrifter?

Ungene har lyst på airfryer, vi voksne er litt lukne pr. nå : tenker mest på bruk og oppbevaring). Men, vi har nå lånt en airfryer og lurer på hva er best å lage der. Jeg har tom lastet ned appen til airfryeren. Idag har vi brukt den til frosne fries.
Hva bruker du din til? Og har du noen gode oppskrifter?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-22, 22:31   #2
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Airfryer oppskrifter?

Last ned appen til Philips NutriU, om det er den appen du tenkte på.

Jeg lager veldig ofte chili stekt sopp.
Ellers er det jo ulike grønnsaker og mye kyllinglår/vinger samt laks.

Skal lage ribbe når jeg kommer hjem samt squash chips.

Sellerirot og gresskar pommes fri blir nam nam.

Jeg brukes appen som utgangspunkt på tider og mikser selv.

Jeg kan ikke lage bakst osv men skal kjøpe bakeformen samt muffins formene for å lett lage omelett på morgenen.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-22, 22:43   #3
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Airfryer oppskrifter?

Er den appen jeg har lastet ned.
Takk for tips!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-22, 12:11   #4
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Airfryer oppskrifter?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Er den appen jeg har lastet ned.
Takk for tips!

Skal du kjøpe så har jo ulike versjoner disse programmene osv men min har ikke det, men jeg ville prioritert digital fremfor manuell hjul. Str bør være nor som passer dere.
Coscori har kommet med ny hvor man slipper å riste underveis (noe som er litt viktig om man har mye i) fordi der er varme elementer på alle sider.

Jeg elsker kyllinger i den og treffer man på kyllingfilet så er den nydelig!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no