Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Uttrekkbar hylledings til skap?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-22, 22:16   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uttrekkbar hylledings til skap?

På kjøkkenet har vi et eldre ikea underskap der det er endel rør som går inni, så vi kan ikke sette inn standard skuffer. Så per idag er det ganske ubrukelig siden man må ligge på gulvet for å se eller rekke fram inni der. Gode tips til hvordan det kan organiseres? Det er litt vaskesaker der (som brukes relativt ofte) og litt bokser og kaffekanner (som brukes relativt sjeldent).

Finnes det noe jeg kan sette oppå hyllene og trekke ut? Det hadde vært smart til vaskesakene, f.eks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 22:37   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Se bort fra bakveggen og bunnen i skuffer. Vil selve uttrekksmekanismen til skuffer komme i veien for de rørene og annet som er bak? Hvis nei, sjekk om dere får til å tilpasse bunnen i skuffen, altså gjøre skuffene mindre dype samtidig som de kan festes i uttrekksmekanismen og være stabile nok.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 22:43   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Hele svaret ble feil, i mitt hode hadde du skuffer på plass allerede. Jeg prøver på nytt.
Det er sikkert mulig å finne noen solide esker eller bokser med passende mål. De kan du sette på hyllene i skapet for lettere å ta innholdet ut. Vi har gjort det når behovet har vært der. Esker kan ofte beskjæres i høyden hvis nødvendig.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 22:54   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?



Nei, vi har hylleplassen og ett rør som går opp, og ett til siden. Men kanskje jeg kan sette inn teleskopskinner til et mindre dypt skap? Slik at de slutter før røret begynner?

På containerstore har jeg sett noen frittstående uttrekkhyller, det hadde vært gull å finne i Norge.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 23:02   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Manner mener IKEA bar skuffer som ikke er helt så dype. Kan det fungere? De har i hvertfall hatt slike skuffer.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 23:06   #6
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Hvis du får tak i teleskopskinner som er kortere eller som lar seg justere, så kan vel det være løsningen. Selv hadde jeg nok tatt mål av tilgjengelig plass (h,b,d) funnet passende bokser/esker og satt filtknotter under. BTDT. Med mindre du skal ha noe veldig tungt der. Døra vil jo skjule eskene for gjester.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 23:07   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Mannen skulle alternativt ha hacket en vanlig skuff med baufil på beslaget bakerst og så skru fast hver del mer til platen. Eller noe slikt, fikk ikke helt med meg detaljene.

Han tror ikke bare bunnen uten sidene på skuffen gir nok stabilitet.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 23:44   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Helten vil brukt Pelenmannen sin metode sier han.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-22, 00:16   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Det er det Høvdingen sier han skal gjøre også, viser det seg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-22, 01:32   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Ikea har skuffer for formålet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-22, 10:28   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Ja, det er ikea. Riktignok en eldgammel versjon, så usikker på om vi finner noe som passer i bredden. Har en ide om at vi har vært ned denne gata før.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-22, 10:34   #12
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Jeg klarer ikke helt å forestille meg dette her uten bilder. Er ganske imponert over at andre får det til, da.

Kunne en slik uttrekksboks fra IKEA vært noe? Eller kan en håndklestang være noe?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-22, 13:50   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Boksen er interessant! Den har jeg ikke sett før.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 13:52   #14
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Ikea har en hel del sånne dingser/hyller, hvis du søker på "uttrekkbar" på ikea-siden finner du helt sikker noe

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 14:30   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Boksen er interessant! Den har jeg ikke sett før.

Den har jeg i skapet under vasken. Synes den fungerer bra.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 14:56   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Vi har i allefall satt inn en skuff tilhørende nytt ikeaskap i gammelt skap. (hos oss var lengden på skuffa full og vi hadde deksel som kunne brukes som skuffront.

Det gikk helt greit - men hullene til skinnene var ikke plassert på samma plass, så de måtte borres - men ellers funker det helt fint. Jeg kjøpte ved en feil en skuffe som var kortere da jeg var og shoppet - så det finnes i alle fall.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 15:53   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uttrekkbar hylledings til skap?

Har funnet ut at vi ikke kan bruke skuffeinnmaten, for da må vi sage av for mye av selve skuffefunksjonen. Men skal lage noen selv med tre-dragere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no