Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

O2 Arena i London - noen som har klatret opp kuppelen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-22, 14:14   #1
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

O2 Arena i London - noen som har klatret opp kuppelen?

Jeg skal til London neste måned, og hovedaktiviteten blir masse deilig jogging i Hyde Park. Liker ikke å planlegge for mye, synes det er fint å stå helt fritt og ta ting på sparket. Likevel, noen attraksjoner lokker mer enn andre, og jeg tenker minst ett besøk på Borough Marked. Ellers liker jeg å rusle rundt i timevis, ser for meg langs Themsen. Jogginga er jeg ferdig med før kl 8, så jeg har god tid.

Ser at man kan melde seg på guided klatring på utsida av kuppelen på O2 Arena, og det frister veldig. Har noen av dere prøvd, og er det gøy?

Har fire hele dager til rådighet og reiser alene, så jeg kan egotrippe 100%.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-22, 07:30   #2
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: O2 Arena i London - noen som har klatret opp kuppelen?

Ingen? Da er det bare å teste det ut. Har bestilt billett, overkommelig pris, ca 430kr.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-22, 16:47   #3
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: O2 Arena i London - noen som har klatret opp kuppelen?

Tror det må bli for spesielt interesserte! Men avgi gjerne rapport!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-22, 19:15   #4
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: O2 Arena i London - noen som har klatret opp kuppelen?

Du skal vel på parkrun når du skal løpe i London?

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-22, 20:31   #5
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: O2 Arena i London - noen som har klatret opp kuppelen?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Tror det må bli for spesielt interesserte! Men avgi gjerne rapport!

Det skal jeg gjøre! Kan jo være en ok aktivitet når man reiser med barn/ungdommer.

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Du skal vel på parkrun når du skal løpe i London?

Hadde sikkert gjort det hvis det var i Hyde Park, men de aktuelle parkene ligger et godt stykke unna. Og jeg er jo såre fornøyd bare med å løpe rundt på egen hånd.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no