Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-22, 11:06   #1
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Det er et større hylekor på gang i diverse leserinnlegg fordi Tusenfryd fra denne sesongen velger å selge prioritert pass for å kunne gå foran køen.

I utallige diskusjoner her inne om utenlandske parker blir det ofte anbefalt å kjøpe seg et sånt pass for å unngå så mye kø.

Betyr det at foreldreportalen er noen ekle kapitalist svin som er for større forskjeller i samfunnet? Har kommentarfeltet rett i at dette er umoralsk? Kommer publikum til å elske eller hate disse prioritetspassene ?

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 11:32   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg har ikke sansen for det, og synes det burde være likt for alle. Vi var i dyreparken i fjor, og jeg hadde ikke fått med meg at man kunne booke plass på bobbanen blant annet, og fikk beskjed om at det var ikke vits i å stille seg i kø for alt var fullbooket hele dagen. Det var litt nedtur.
Men jeg har ikke råd til å betale ekstra så kanskje jeg bare er misunnelig.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 11:35   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Mine barn er jo fattigmannsbarn som aldri har fått fastpass.
Jeg har faktisk aldri tenkt over at det ikke finnes på Tusenfryd. Har vel trodd at det fantes der også. Ikke har jeg reflekter så mye over at «rike» folk kan kjøpe seg fram i køen. Slik er det med det aller meste i livet, så hvorfor ikke på Tusenfryd lizzm
Unga her vet jo svært godt at det funker sånn.
Skulle gjerne ha skrytt på meg at vi skal boikotte Tusenfryd. Men vi er ikke der uansett så det blir litt å skyte spurv med kanon.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 11:37   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg synes det er veldig unødvendig å kalle det hylekor. Det er gode argumenter som fremføres.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 11:48   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Ja, alle på Foreldreportalen er ekle kapitalistsvin. :sommanspørfårmansvar:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 11:55   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, alle på Foreldreportalen er ekle kapitalistsvin. :sommanspørfårmansvar:



For å være litt seriøs: hva ønsker du å debattere, @Meisje? Når du bruker begreper som hylekor og kapitalistsvin, er det en måte for deg å si at du synes argumentene om forskjeller og barnefattigdom er duste, eller ønsker du faktisk debatt?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 31-05-22 kl 12:02.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:03   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Vi var på Liseberg i helgen. Der kan alle som gidder å laste ned appen booke tid for seg (og inntil 5 til) på attraksjoner. Det er forholdsvis få som kan booke slik at køen blir veldig kort. Dette koster ingen penger, og man kan bare booke én attraksjon pr telefon. Mens man venter i den virtuelle køen kan man stå i fysisk kø til andre attraksjoner.

Ordningen er gratis (gitt at man har smarttelefon), og derfor synes jeg den er helt grei. Tilsvarende har vi opplevd i andre parker i andre land.

Jeg synes IKKE ordningen som Tusenfryd nå innfører er grei, men jeg har boikottet Tusenfryd i en god del år allerede. Men da fordi de er en skikkelig dårlig organisert fornøyelsespark. (Jeg har besøkt ganske mange flere fornøyelsesparker enn gjennomsnittet og mener at jeg har ganske godt erfaringsgrunnlag.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 31-05-22 kl 12:34.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:16   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Det er flere parker i utlandet som har sånn, også Legoland feks, så jeg er ikke overrasket. Men jeg synes det er ugreit likevel fordi opplegget ellers er elendig på Tusenfryd og det er svinedyrt. Jeg har ikke vært der på evigheter. Minstemann har aldri vært der så mulig han bør få komme dit en tur, men jeg venter i det lengste. Vi skal til Liseberg til sommeren isteden; det er noe helt annet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:35   #9
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.



For å være litt seriøs: hva ønsker du å debattere, @Meisje? Når du bruker begreper som hylekor og kapitalistsvin, er det en måte for deg å si at du synes argumentene om forskjeller og barnefattigdom er duste, eller ønsker du faktisk debatt?

Jeg prøvde å provosere frem en debatt, hadde jeg brukt mindre belastende begrep hadde det jo ikke kunne bli noen diskusjon. Hylekor begrepet var kanskje litt vel mye , men jeg hadde ikke trodd at det skulle skape så mye debatt. Det er jo veldig vanlig i andre parker fra før av. Det at dersom man ikke har booket på forhånd betyr at en ikke får muligheten i det hele tatt, hadde jeg ikke fått med meg.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:40   #10
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg ble også overrasket over styrken i reaksjonene. Jeg forstår godt argumentene, men slike ekspresspass er jo velkjente fenomen, og jeg har egentlig ikke tenkt over før at det ikke finnes i parker i Norge. Er det fordi det primært er barn som er målgruppen som gjør at vi reagerer, tro? Priority boarding på fly for eksempel vekker vel ikke i nærheten av samme reaksjoner?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:46   #11
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg er litt delt. Det gir jo et a og b-lag. Kommer ikke til å boikotte Tusenfryd pga dette , men er der svært sjeldent. Jeg synes det er mer problematisk at det innføres der enn at det allerede er i utlandet. Det har kanskje med parken forøvrig å gjøre, blant annet er køene bare utrolig meningsløs venting kontra i Legoland hvor de har Lego, utstillinger osv i køen. I prioritetskøen i Legoland er det forresten kun nordmenn…

Vi har selv benyttet tilbudet om å slippe kø i Legoland en gang, men da fordi vi fikk dette grunnet sykdom. Funker godt å slippe køen, men man føler jo litt på det når man bare spaserer forbi. Vi kommer nok ikke til å kjøpe oss forbi køen, det blir rett og slett for kostbart

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:46   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Man kommer jo med flyet uansett, man må bare vente litt lenger. I fornøyelsesparker derimot kan man risikere å ikke få vært med på attraksjoner, og det ekslukderer de som har dårlig råd. Det er dyrt nok som det er.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:49   #13
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Er det fordi det primært er barn som er målgruppen som gjør at vi reagerer, tro? Priority boarding på fly for eksempel vekker vel ikke i nærheten av samme reaksjoner?

Jeg tror det er sterkere reaksjoner fordi det gjelder barn, og fordi det blir så veldig tydelig.

Jeg synes det er en uting at man skal kunne kjøpe seg forbi køen slike steder, og håper det blir endret.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:51   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg tror helt ærlig det er sterke reaksjoner fordi Tusenfryd fra før er en pengemaskin som vurderes som ganske dårlig av mange, og på ingen måte står i forhold til prisen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:53   #15
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Man kommer jo med flyet uansett, man må bare vente litt lenger. I fornøyelsesparker derimot kan man risikere å ikke få vært med på attraksjoner, og det ekslukderer de som har dårlig råd. Det er dyrt nok som det er.

Snakker du om ordningen på Tusenfryd nå? Om de selger 50 ekspresspass hver dag, så vil ikke det være utslagsgivende for at resten ikke får kjørt attraksjonene. Av og til er det laaaange køer på de største attraksjonene, men man når jo fram til slutt.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:55   #16
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Snakker du om ordningen på Tusenfryd nå? Om de selger 50 ekspresspass hver dag, så vil ikke det være utslagsgivende for at resten ikke får kjørt attraksjonene. Av og til er det laaaange køer på de største attraksjonene, men man når jo fram til slutt.

Jeg har ikke vært på/i Tusenfryd siden jeg var 13, da jeg uforvarende stjal en kulepenn, og har ikke planer om dra dit. Jeg er imot sånne ordninger generelt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:55   #17
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tror helt ærlig det er sterke reaksjoner fordi Tusenfryd fra før er en pengemaskin som vurderes som ganske dårlig av mange, og på ingen måte står i forhold til prisen.

Ja, for all del, Tusenfryd har et dårlig rykte blant mange, (men har også smekkfull park, så folk kommer jo). Jeg har likevel inntrykk av at denne debatten trigger andre ting i folk enn det. Retorikken minner mer om privatiserings- og klasseskilledebatt enn at folk grunnleggende synes Tusenfryd er et drittsted.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:56   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Jeg er sikker på at reaksjonene kommer fordi dette handler om barn. Og fordi tusenfrys har et nedslagsfelt hvor det er ekstremt store sosiale forskjeller.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:56   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Dette var da et bemerkelsesverdig ordet hovedinnlegg. Da vi var i Disney World hadde de en ordning (gratis) hvor man kunne forhåndsreservere time-slots til de mest populære attraksjonene. Det måtte gjøres i automater rundt i parken, og innenfor den tildelte tiden kunne man gå i en egen inngang. Det likte jeg langt bedre enn kjøpe-seg-forbi-kø, som også Disney har gått over til nå. Jeg tror jo ikke vi kommer utenom, og jeg trøster meg med at de bemidlede betaler seg ut av køen jeg står i, så den blir kortere. Når det er sagt, så hadde mannen min og jeg fastpass da vi fikk en dag i park uten barn, for å komme oss fortere hjem igjen. #kapitalistsvin

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 12:57   #20
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har ikke vært på/i Tusenfryd siden jeg var 13, da jeg uforvarende stjal en kulepenn, og har ikke planer om dra dit. Jeg er imot sånne ordninger generelt.

Poenget mitt var at ordningen neppe fører til at det er noen som blir utelukket fra å kjøre attraksjonene, selv om det er andre kritikkverdige ting ved den.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no