Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-22, 11:34   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Den ene ungen (snart 6) har oppdaget skøyter, så jeg tenker vi kan kjøpe til hele familien. Jeg har ikke gått på skøyter siden jeg var liten, og kunne det ikke da heller, så jeg er blank.

Først: Skal hele familien på skøyter så må jo minstemann også, han er 2,5. Hva slags skøyter kjøper jeg til ham, og kan han bruke sykkelhjelm? Planen min er å sende ham ut på isen med en bruskasse, og håpe det beste.

Eldste vil absolutt ha kunstløpskøyter, så da får det bli det. Men, hvor får jeg tak i gode nok skøyter som er billigst mulig? De skal jo bare holde denne sesongen pga størrelse, men det er jo samtidig viktig at de ikke er vonde å gå på. (Skal prøve Finn, men hvis ikke det ordner seg fort nok er det fint med forslag til butikkjøpte)

Og, hva med meg? Skal jeg ha kunstløp eller hockey, for eksempel? Noen konkrete forslag? Jeg vil gjerne ha mine til jeg dør, så kan legge litt mer i disse, men samtidig så kommer de til å bli såpass lite brukt at jeg ikke trenger noe voldsomme greier.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 11:43   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.225
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Jeg anbefaler absolutt hockeyskøyter, ikke kunstløp, om man ikke er en dreven skøyteløper fra før av. De hakkene foran er farlige snublekanter.

Når det gjelder konkrete tips, ville jeg vurdert sånne vokseskøyter fra feks frost. Og passe på å slipe ofte. Ta også praten om å unngå å gå på asfalt etc for å unngå å ødelegge gleden, å gå med sløve skøyter er vanskelig. Blir barna veldig ivrige hadde jeg gått over til Bauer eller ccm skøyter, av den billige sorten. Finn eller Facebook grupper er gode kilder til brukte skøyter. Bauer passer ofte best til de med smale føtter og ccm til de med brede føtter. Men begge har størrelser som varierer både i lengde og bredde. Skulle dere få vondt av skøytene anbefaler jeg å få de blokket ut over ankelkulene feks. Det kan man gjøre hos onice.no eller hos skomakere.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 11:49   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Om du kjøper nye - husk å få dem slepet, hvis ikke er det mye vanskeligere å gå. Kunstløpskøyter er mye penere enn hockeyskøyter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 11:51   #4
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.225
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Anbefaling til barn https://www.torshovsport.no/hockey/s...rn-hockeyskyte

Anbefaling til voksne https://www.torshovsport.no/hockey/s...r-hockeyskoyte

Frost finner du blant annet på finn https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=242828370

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 11:51   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Jeg synes kunstløp er enklere å gå på, for da kan jeg bruke hakkene foran til å sparke ifra. Men jeg er virkelig ingen god skøyteløper.

Eller anbefaler jeg vokseskøyter til ungene, så varer de bittelitt lenger.

Bruskasse til minstemann er smart.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 11:53   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Kjøp på finn, men gå for hockeyskøyter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 11:54   #7
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.225
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Anbefaler også skøytehjelm, de koster bare 100-300 kr i barneutgavene, de er mye bedre enn sykkelhjelm.

Også en siste ting. De kommer til å falle endel, kjøp albue og knebeskyttere så blir det mindre vondt å falle

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 11:57   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Sikkert noe tilbud nå på xxl.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 12:08   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Jeg anbefaler vokseskøyter. Vi har fra 29-32, 33-36 og 37-40. Perfekt for å dekke hele spekteret. Kunstløpskøyter er kalde, harde og vonde.
Jeg har sånne softskøyter selv også, ligner vokseskøytene, og elsker dem. Hadde kunstløp før, men kjøpte nye etter flere vonde og kalde seanser på isen.
Vi har brukt skøytehjelm eller slalåmhjelm. Jeg hadde ikke styrt med beskyttelse på knær og albuer i første omgang. Små barn vil gjerne ha litt av på, det er nok styr som det er.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 12:41   #10
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Man kan bruke sykkelhjelm , men den beskytter ikke bakhodet like godt som skøytehjelm. Anbefaler hockeyskøyter.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 12:48   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Vi har brukt hockeyhjelm eller slalåm.

Frostskøytene er greie.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 22:51   #12
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Ikke sikkert ungen vil ha kunstløpskøyter etter å ha prøvd de. De er kalde og vanskeligere å gå på for små barn. De som går over flere størrelser (vokseskøyter) er behagelige og har ikke de spissene som danseskøyter har. Så enklere for barn å bruke. Viktig at de har godt og behagelig utstyr så de får glede av aktiviteten. Så kan de ha samme skøyter i flere sesonger. Blir jo ikke så mange turer pr år. Vi har hatt fra Frost og XXL via finn.no. Bruk heller litt penger på hjelm som dekker bakhodet.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 22:57   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Kunstløpskøyter kommer i mange varianter. jeg har slike som dette, de er gode på foten, og varme.
https://www.skatepro.no/232-41348.htm

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 23:46   #14
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Husk å snøre/stramme skøytene ordentlig. Foten skal ikke bevege seg inni skøytene.
Og hjelm som dekker bakhodet.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-22, 00:20   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Jeg liker bare kunstløpskøyter og oppdaget til min store glede at å gå på skøyter var litt som å sykle. Fikk til mine gamle «tricks» raskt. Barna har hatt vokseskøyter. Det er gull verd.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-22, 07:59   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Kunstløpskøyter kommer i mange varianter. jeg har slike som dette, de er gode på foten, og varme.
https://www.skatepro.no/232-41348.htm

Det er sant, men prismessig ikke særlig til barn i vekst da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-22, 10:34   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er sant, men prismessig ikke særlig til barn i vekst da.

Nei, men veldig fint for voksne som vil ha ordentlige skøyter som de kan ha i mange år.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-22, 11:08   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Jeg har forede, hvite hockeyskøyter. Skikkelig tykt og mykt for, og borrelåslukking, ikke snøring. Egentlig barneskøyter i voksenstørrelse. De er mjuke og varme og jeg elsker dem! Men tror ikke akkurat den modellen er i salg mer. Cycab.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-22, 11:54   #19
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Å har jeg bedre tid å svare utfyllende. Mange av de rimelige kunstløpskøytene er så myke at man ikke får stivet av ankelen, som igjen gjør at ungene ikke klarer å stå på skøytene.

Man kan kjøpe rimelige hockeyskøyter. Anbefaler veldig å kjøpe med snøring.

Skøyter som har klemmer eller spenner spretter opp og skøyten blir løs. Det gjør at man heller ikke klarer å stive ankelen og det er et irritasjonsmoment.

Snøreskøyter skal knyttes stramt, helt nede fra tåen og helt opp.

Som skøyteskoleinstruktør har jeg sett det meste i aksjon og har knyttet utallige par skøyter.

For all del, slip skøytene. De er ikke slipt når du kjøper dem.

Beskytt fingrene / hendene, skøytestål er skarpe som kniver.

Å lære barna: De finner ikke balansen av å bli holdt oppe med en arm. Gå heller bak dem og støtt opp, evt kan den voksne stå foran barnet og gå baklengs (hvis man klarer).

Opp med hodet, se fremover og fokuser på et punkt langt borte . Ned med rumpa, bøy i knærne og brystet frem. Si, gå pingvin (hockeyskøyter), tramp i isen med små skritt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-22, 18:47   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Jeg tviler ikke på at det fra et skøyteteknisk perspektiv er best å unngå skøyter med spenner, men vi har altså hatt vokseskøyter i 11 år uten noen problemer. Derimot en enorm fordel at det går fort og lett å ta av og på. Jeg har også med spenner selv uten problemer.
Som sagt, tviler ikke på at noe annet er best teknisk sett men for folk flest fungerer nå disse med spenner fint altså.
Kan nå røpe at vi aldri har slipt heller.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no