Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-22, 00:27   #81
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Zen beskriver godt det jeg føler når jeg går på ski. Selv om jeg som nevnt knapt kan det. Det er noe med lyden. Jeg får litt av den samme følelsen i kajak og delvis også på SUP-brett. Men ski er best. Meditativt. Beroligende. Repeterende. Og man får naturen på kjøpet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 09:25   #82
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ah, perfekt! Det høres veldig riktig ut. Du har ikke forslag til konkret modell også, vel?

Jeg har noen smøreski fra Fischer, som jeg er utrolig fornøyd med. Jeg finner dem bare i smørefri variant når jeg leter på nett. Jeg tror det er disse. Jeg anbefaler å ta turen til Oslo sportslager for å få hjelp. Det er der mine er kjøpt, og de er veldig flinke til å finne riktige ski til deg!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 09:36   #83
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har noen smøreski fra Fischer, som jeg er utrolig fornøyd med. Jeg finner dem bare i smørefri variant når jeg leter på nett. Jeg tror det er disse. Jeg anbefaler å ta turen til Oslo sportslager for å få hjelp. Det er der mine er kjøpt, og de er veldig flinke til å finne riktige ski til deg!

Takk, takk! Will do.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 10:12   #84
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja , jeg tror nok felleski kan være løsningen. tror jeg må låne søsteren min sine neste gang vi er sammen, for å se hva jeg synes om det.

Jeg må bare komme tilbake til denne. Du skal bare teste med din søsters ski om dere er like lange og like tunge. Felleski tilpasses den enkeltes vekt og lengde, for at fellene skal fungere på riktig måte. Om de er for lange/korte eller har for lite/mye spenn så vil ikke fellene ta nedi når de skal, og du får like bakglatte ski som du hadde da du var ung. Det er virkelig verd å invistere i sine egne, spesielt når du nå har meldt deg på kurs.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 10:53   #85
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Som utlending, lærte jeg å gå på ski i ung voksen alder. Det tok flere år på grunn av snøfattige vintre. Til slutt meldte jeg meg på Skiforeningens kursfor utlendinger, og der fikk jeg endelig lært grunnteknikken. Ikke minst hadde vi instruktører som skjønte at de måtte være ekstra tålmodige med folk som ikke var født med ski på bena. Noe som også hjalp var å droppe å gå på ski på søndager, når det er mange raske og utålmodige skigåere i marka. Jeg går stort sett på ski på ukedager - meg og 90-åringene, som smiler og la meg bruke litt tid til å karre meg ned bakkene.

Jeg har etter hvert blitt en ganske kompetent skigåer. Noe av motivasjonen med å komme meg ut på ski gikk på det med å få vinteren til å bli noe annet enn en årstid jeg gruer meg til. Da blir det heller slik at jeg i mars blir lei meg for at sesongen nærmer seg slutt.

Ellers er det viktig å gjøre turen til noe hyggelig. Det kan være det å høre på naturen, høre på podkast (funker best for meg), eller stoppe på en markastue eller en hyggelig rasteplass.

Når det gjelder hvilke ski, fikk jeg god hjelp på en lokal sportsbutikk for ca. 10 år siden. Da byttet jeg ut mine 20 år gamle ski, som antakeligvis var litt for lange, og fikk ski som var mye bedre å gå med. Felleski er noe jeg vurderer i fremtiden.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 11:21   #86
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Enda et tips til felleski; kjøp flyttbar binding. Da kan du enkelt underveis justere glid og feste, bare ved å skyve bindingen med skoene i. Genialt! Passer også for oss som har en tendens til å variere egen vekt med noen kg opp eller ned gjennom årene.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 11:45   #87
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Jeg måtte gå mye turer i marka her på østlandet da jeg var barn/ungdom, og fikk ingen skiglede av det. Men jeg fant skiglede da jeg gikk med gode Hjelpekorpsvenner i fjellet, gjerne med utgangspunkt i Sirdal, hvor turen var målet og ikke fart og trening. Sol, blåswix-føre og noe godt på termos, godt selskap, anorakk og fjellski. Ingen hast. Nå er jeg tilbake på østlandet og går fortsatt tur på ski med anorakk. Bryr meg fint lite om at mange haster forbi meg, jeg er på tur og trives med det.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 11:51   #88
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.


Og Divine og jeg har meldt oss på kurs!

Gruer meg veldig, egentlig. Men tenker at det nok vil gagne meg veldig i lengden. Nå må jeg bare finne frem skiene mine som jeg ikke har brukt på flere år.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 12:27   #89
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Det som er fint med å bli eldre, er at vi egentlig kan kjøre "gammel dame, kan ikke vente bedre"-kortet i sånne anledninger.

Det er ALLE slags folk på kurs, altså. Fra unge, spreke svensker som aldri har gått langrenn, men stått masse slalåm, slik at de har balansen og kroppskontrollen inne og blir superduperflinke på null komma svisj ( ), til folk som knapt har satt skoene utenfor asfalt noen gang, og strever skikkelig med ALT.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 19:37   #90
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Det er herlig å være 40+! Jeg hadde jo nettopp min andre debut i slalombakken. Og jeg havnet litt langt ut på høyresiden, og venstresvingene mine er ikke så gode. Så jeg trengte fri bane over og under, for å lirke meg ut i bakken med god plass til sving. Og så kommer en far med en bittebitteliten jente foran seg på de minste og søteste slalomskiene jeg har sett. Og han trodde jeg stod der og ventet for å være høflig og hensynsfull. "Bare renn før henne!" sa han. "Åh, hun er MYE bedre enn meg, det er helt klart best om hun kjører først!" sa jeg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 21:48   #91
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Jeg har faktisk gått seks km på ski idag og det er lengste skituren siden skolen. Så stolt av meg selv!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 21:52   #92
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg har faktisk gått seks km på ski idag og det er lengste skituren siden skolen. Så stolt av meg selv!

Kult! Heia deg!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 21:55   #93
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Jeg har fått felleski i presang av kjæresten, for vi har leid hytte på høyfjellet, så nå må jeg til pers på ski for første gang i dette årtusenet. Henger litt i denne tråden.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-22, 16:27   #94
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Jeg er så glad for at Pøblis startet denne tråden. For nå har vi vært på kurs (), og selv om jeg var sånn passe molefonken etter første kurskveld, er jeg mye bedre til mote eller andre og siste kveld. Jeg sliter fortsatt med teknikken, men nå vet jeg i det minste hva jeg kan øve på – om jeg vil. Mye av det vi lærte, var nyttig når man skulle på "treningstur", men for min del kommer det aldri til å skje ( ). Nå er det bare å håpe på litt bedre forhold i marka. Der vi var, besto løypene stort sett av blank is.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-22, 17:41   #95
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Så bra, Divine! Jeg pleier å holde meg unna marka når forholdene er såpass skrinne. Jeg gjorde et unntak for et par uker siden, og fikk svi for det.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-22, 18:03   #96
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Jeg klarte å dette rett på rumpa første kurskveld og slo halebeinet noe så innmari. Men jeg fullførte både første og siste kurskveld for det. Men klarte ikke ha så mye saft i frasparkene mine. Og var pingle i bakken. Men det var gøy!

Og stas å være på kurs med Divine.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 29-01-22 kl 10:36.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-22, 23:30   #97
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Jeg kan bevitne at Divine ser veldig presentabel ut i sporet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-22, 10:40   #98
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Det var et bra kurs, synes jeg. Og vi var bare fire, så vi fikk individuell oppfølging. Felleskiene til søsteren min, var helt supre til min nye vektklasse, og jeg likte konseptet ikke-bakglatte-ski veldig godt. Nå håper jeg på litt ny snø i marka så jeg kan få en tur på snø, ikke is.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-22, 10:56   #99
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Så gøy! Kjekt å høre!

Jeg har kjøpt ski! Vet ikke om jeg har blitt lurt ( ), men jeg betalte 7000 for ski, bindinger, staver og sko. En østlandsk slektning fikk sjokk, men jeg syntes jeg fikk vepdig god og riktig hjelp og gjorde grundig research i forhold til hvem jeg kjøpte skiene av. Gleder meg til å prøve, selv om jeg dessverre knapt nok får gått noe særlig på ski.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-22, 11:22   #100
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så gøy! Kjekt å høre!

Jeg har kjøpt ski! Vet ikke om jeg har blitt lurt ( ), men jeg betalte 7000 for ski, bindinger, staver og sko. En østlandsk slektning fikk sjokk, men jeg syntes jeg fikk vepdig god og riktig hjelp og gjorde grundig research i forhold til hvem jeg kjøpte skiene av. Gleder meg til å prøve, selv om jeg dessverre knapt nok får gått noe særlig på ski.

Min erfaring er at en får bedre ski når en går opp i prisklasse enn det lokketilbudene har. Og det er stor forskjell på hvor gode ski er å renne med og gå på, samme med sko. Håper du blir fornøyd.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no