Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole med inspirasjon fra Mexico

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-22, 22:50   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjole med inspirasjon fra Mexico

Jeg er invitert til en fest der man gjerne kan ha Mexico-inspirerte kløe des Mexico på seg, om man vil.

Jeg vil ikke kjøpe en sombrero eller annet som jeg aldri kommer å bruke igjen, men jeg kunne gjerne tenke meg å eie og en kjole i litt Frida Kahlo stil eller annen feminin stil som kunne børe inspirert av Mexico. Den kunne jeg bruke ellers også. Har du sett noen som kunne passe?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-22, 23:00   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Nelly: https://beta.nelly.com/no/produkt/vi...ac&fo_s=gplano

Lindex: https://www.lindex.com/no/p/7547895-...shoulder-kjole

Boozt: https://www.boozt.com/no/no/abercrom...hoCVeMQAvD_BwE

Jeg søkte på off shoulder, det er ganske mye å finne hvis du har god tid, fr hjemsol og lighniningbox.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-22, 23:15   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Ikke helt det du spør etter denne første her, men… https://villaflamingo.no/produkt/fri...-dress-turkis/ eller i denne fargen: https://villaflamingo.no/produkt/fri...-dress-orange/
Annet: https://www.googleadservices.com/pag...w&dct=1&adurl=

https://www.aboutyou.no/p/vero-moda/...dichte-7680777


Ellers kan kanskje et sort skjørt og en fargerik og blomstrete bluse fungere?
https://www.pinterest.com/ilaguerra/frida-kahlo-dress/

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-22, 23:31   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Grønn:

https://www.boozt.com/no/no/lollys-l...BoC1coQAvD_BwE

https://www.boozt.com/no/no/lollys-l...xoCbYcQAvD_BwE

https://villoid.no/products/yetty-dr...hoCIhYQAvD_BwE

Rød:

https://villoid.no/products/elsie-dress-berry

https://www.kokonorway.no/products/f...RoCSloQAvD_BwE Finnes også i grønn.

Frida: https://www.motherboah.no/products/f...RoCJgkQAvD_BwE

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-22, 08:24   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Sterke farger tenker jeg at er essensen egentlig.
Disse selger ekte kjoler - https://leosimports.com/dresses.aspx

Skal du gå frida kahlo, kan du jo i realiteten ha en bluse med rysjer, vidt skjørt, (gjerne lag på lag), smykker og sjal

Evt noe i denne duren. (Dette er kostyme, men sånn i stilen, mener jeg)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-22, 08:28   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Jeg har lagt min elsk på en kjole som hadde vært helt perfekt til en Mexico-inspirert fest. Har ikke bestilt den selv siden jeg ikke har noen anledning.

https://www.zalando.no/derhy-selena-...1c0mu-k11.html


Syns denne her også er vanvittig fin:

https://www.zalando.no/derhy-salaman...1c0my-a11.html

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-22, 11:24   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Takk for mange gode idéer! Jeg trenger noen blomster å ha i håret også. Gjerne i litt kraftig farge. Noen som har sett det noe sted? Jeg har sett på Accessorize og Glitter

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-22, 12:16   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Nå må du passe deg så du ikke går i kulturell appropriasjon-fella!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-22, 12:54   #9
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Takk for mange gode idéer! Jeg trenger noen blomster å ha i håret også. Gjerne i litt kraftig farge. Noen som har sett det noe sted? Jeg har sett på Accessorize og Glitter

Frøken Dianas salonger har mange fine!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-22, 12:55   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

[quote=Bluen;5168453]Nå må du passe deg så du ikke går i kulturell appropriasjon-fella!

Ja, veldig viktig.

Jeg har spurt min amerikansk/meksikanske venninne også og hun var i hvert fall gira og ikke "appropiert" av meg. Utfordringen for henne er for øvrig at hun ikke kjenner helt til hva jeg får fatt i her i Europa/Norge, men hun skulle komme med noen forslag.

Jeg har bestilt en kjole og blomster og håper det kommer i tide. Ellers har denne kjolen som i verste fall kan brukes om jeg ikke får fatt i noe annet. Jeg holder også øynene åpne for annet og gjerne ting som jeg kan kjøpe fysisk i butikk.

Takk for hjelpen så langt!


Sist redigert av Pelen : 19-08-22 kl 07:52.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-22, 13:49   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Det er jo veldig mange "rysjete" hvite bluser i motebildet for tiden, så hvit bluse, fargerikt skjørt, skjerf i livet og blomster i håret, burde kanskje funke uansett?

Og angående appropriasjon, så er jeg usikker på hvor mye vond historikk det er rundt appropriasjon av meksikanske kultur (vs. for eksempel urinnvånere, som indianerkostymer og bruk av kofter som kostymer), men hvis jeg skulle gjettet, så vil jeg tror det er større risiko rundt sombreroen da, som fort blir "kostyme" og gjerne er "go-to" når man skal lage en karikatur av en meksikaner, enn en kjole inspirert av meksikanske klesdrakter eller en personlighet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-22, 14:37   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Min generelle opplevelse at meksikanere er stolte over sin kultur og at de ikke føler seg undertrykket i forhold til den. Men, jeg har nok mest hatt kontakt med meksikanere som har et relativt greit liv i USA. De kan nok føle seg undertrykket av annet, men nødvendigvis ikke av kulturen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-22, 21:13   #13
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Jeg hadde benyttet anledningen til å kjøpe en ny fin Hale Bob kjole.
Litt sånn Mexico vibe for meg.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-22, 23:07   #14
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Ja Hale Bob: https://www.nestshop.no/products/hal...nae-dress-pink

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-22, 02:06   #15
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Hale Bob-kjole til en temafest, I wish.

Den Kahlo-kjolen ~TM~ lenker til fra Villa Flamingo har jeg sett IRL, den var fin. Hadde lyst på den selv, helt uten Mexicofest.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-22, 07:59   #16
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Min venninne fra Mexico har svart. Hun skriver blant annet:

Sitat:

You will look smashing always. The last dress is great!!
I would suggest to add a Frida Kahlo flower head band. Even if you choose a solid color dress or blouse, just add the flowers and add the Frida Kahlo hair part in the middle and flowers they are big and bold and add that smashing effect.

You can always tell the story of Frida Kahlo and how strong and talented painter she was. Frida was wearing Mexican flowers and typical dresses when Mexican society were "ashamed to use it" in the 40's.

The last dress er den her, men den er for lang leveringstid. https://www.lightinthebox.com/en/p/2...hoC3usQAvD_BwE Noen som har sett noe slikt som kan kjøpes i Norge med rask levering og som kan returneres om den ikke skulle passe?

Og så sender hun med disse bildene:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde22.jpg (31,9 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg Skjermbilde23.jpg (65,6 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg Skjermbilde24.jpg (25,6 KB, 15 visninger)

Sist redigert av Pelen : 19-08-22 kl 08:14.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-22, 08:18   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Hale Bob hadde vært fantastisk, men jeg vet ikke om jeg vil unne meg det nå.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-22, 09:29   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Jeg har en kjole du kan låne, hvis du vil. Når trenger du den? Jeg finner ikke bilde på nett, men det er en Miss June-kjole som likner på denne i fasongen, men den er knelang.
https://www.mpminterior.no/users/mpm...le_Shama_1.jpg

Min er gyllen i fargene og har innslag av gulltråd.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-22, 09:37   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Du kan jo benytte anledningen til å støtte en liten uavhengig bedrift, som Mexican Box: https://www.mexicanbox.no/product-category/klaer/

Da støtter du i samme slengen mexicanske håndverkere, får et skikkelig plagg og bidrar ikke til mer masseproduksjon.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-22, 13:10   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole med inspirasjon fra Mexico

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du kan jo benytte anledningen til å støtte en liten uavhengig bedrift, som Mexican Box: https://www.mexicanbox.no/product-category/klaer/

Da støtter du i samme slengen mexicanske håndverkere, får et skikkelig plagg og bidrar ikke til mer masseproduksjon.

Tusen takk! Fornuftige priser også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no