Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Göteborg, gi meg dine beste tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-22, 20:34   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Göteborg, gi meg dine beste tips

Spisesteder og ting å gjøre

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-22, 21:07   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Göteborg gi meg dine beste tips

Universeum er det jeg husker best fra da jeg var der for mange år siden.

https://www.universeum.se/en

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-22, 21:57   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Göteborg gi meg dine beste tips

Noen som har gode spisesteder å anbefale?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-22, 22:27   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Dere vil gå til Haga. Der er det skikkelig trivelig og uten alle kjedebutikkene.

Fra flere har jeg fått høre at Toso er Gøteborgs kuleste restaurant. De regner seg som panasiatisk. Jeg har vært der to ganger, og det har vært veldig bra.

Ellers har jeg fått god italiensk på Tavolo. Her må det bestilles bord.

Bulot er god på småretter. (Og på vin som passer til.)

For lunsj vil jeg foreslå rekmacka (rekesmørbrød) på Fiskbar 17. Eller på Salut i Saluhallen (her er det flere andre gode alternativer).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-22, 08:55   #5
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Tjorven- tusen takk for flotte tips. Alle skal sjekkes ut!
Fikk dessverre ikke prikket deg

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 09:14   #6
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Turen nærmer seg- vi er to voksne som kun vil kose oss. Flere restaurantforslag tas i mot med takk

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 09:43   #7
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

SK Mat och manniskor! Beste maten jeg og mannen har spist noensinne.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 11:45   #8
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Jeg har spist et av mine livs beste måltider i Gøteborg. På 28+. Det er riktig nok over 10 år siden, men jeg tror de holder stand. Sikkert litt sommerstengt, så kommer an på når dere drar. :-)

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 16:12   #9
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Vi var på Dormy. Golfbutikk …. Beste med hele turen.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 19:04   #10
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.546
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Saluhallen for mat!
Haga for shopping.
Ellers - bare gå rundt og nyte. Er det varmt, reis til en strand rett utenfor byen. Nydelig og langgrunt.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-22, 07:13   #11
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Tusen takk alle sammen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-22, 16:34   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Nå er jo spent på hvor dere endte og om du har noe å anbefale til meg på neste tur. Gøteborg er en by vi stadig besøker.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-22, 23:00   #13
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Vi fikk dessverre ikke bord hverken på Tavolo eller Toso, men fikk en lunsj med god vin på Bulot bar. Veldig hyggelig og godt!
Middagen ble på noe såpass kjedelig som Olivia, men jeg spiste en hvit pizza med hvitløksmarinerte reker som var helt fantastisk god faktisk. Calamares til forrett var også godt. Første kvelden var vi såpass sene at vi endte med å spise på hotellet.
Vi bodde på Avalon- kan virkelig anbefales. Både fordi det ligger supersentralt- vegg i vegg med saluhallen hvor vi spiste räkmacka. Det vil si- vi kjøpte den inne i saluhallen, og endte med å spise den på en benk utenfor, for været var så fint akkurat da. Avalon skal vi definitivt bo på neste gang vi er i byen også- gode senger, god frokost og superhyggelig personale.
Vi gikk berserk og kjøpte ullklær på Uniqlo, så nå kan vinteren bare komme
Neste gang skal vi definitivt være lenger enn to netter- det er så utrolig masse vil vil gjøre som vi ikke rakk. men vi ruslet rundt, og stoppet og tok et glass vin her og der, og hadde det i grunnen bare helt på G

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 11:01   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Enig. Gøteborg er en veldig, veldig fin by i helt passelig avstand fra Oslo. Vi har vært veldig fornøyd med Clarion Hotel Post, men vi ankommer med tog og da er det så utrolig praktisk å bare krysse gata.

Jeg tror at jeg har spist den pizzaen på Olivia i Oslo, og jeg er enig i at den er veldig god. Olivia er slett ikke så verst, altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 13:22   #15
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.546
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Torde du å bade i bassenget på Avalon?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 20:50   #16
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Göteborg, gi meg dine beste tips

Det var så hustrig vær, at tanken på å bade ikke falt oss inn, faktisk

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Torde du å bade i bassenget på Avalon?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no