Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Termokrus med silikon(?) fra Royal Copenhagen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-22, 10:53   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Termokrus med silikon(?) fra Royal Copenhagen

Dere vet de riflete krusene med silikon (eller tilsvarende) i ulike farger? Jeg har alltid syntes de er litt fine, og jeg elsker mye fra Royal Copenhagen generelt. Men jeg har avskrevet de krusene fordi jeg tenker det må være veldig styrete å vaske dem. Det må vel komme såpevann innunder silikonen? Eller er det meningen at man skal ta det av når man vasker kruset? Det høres i tilfelle mer stress ut enn jeg gidder.

Så, hvordan funker de i oppvaskmaskinen, egentlig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-22, 12:16   #2
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Termokrus med silikon(?) fra Royal Copenhagen

Kan ikke si så mye om oppvaskmaskin da vi bruker de til tannkrus og skyller de bare opp på badet . Men RC anbefaller å ta av silikonen før vask i oppvaskmaskin.

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-22, 16:50   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Termokrus med silikon(?) fra Royal Copenhagen

De har termokopper uten silikon også Jeg synes de er enda finere også!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-22, 18:33   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokrus med silikon(?) fra Royal Copenhagen

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

De har termokopper uten silikon også Jeg synes de er enda finere også!

Det må jeg sjekke ut.

Jeg misliker generelt silikon på kjøkkenet, det være seg grytelapper, «deksel» til glass eller hva som helst. Synes det er vanskelig å vaske og tørke, det føles klissete/sticky mot hendene og det fester seg rusk og rask på det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-22, 18:34   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokrus med silikon(?) fra Royal Copenhagen

Ah, mener du de blåmalte, kanskje? De har jeg sett.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-22, 19:50   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokrus med silikon(?) fra Royal Copenhagen

Jeg har to sånne krus, det er veldig lett å ta av og på silikonen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-22, 20:00   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokrus med silikon(?) fra Royal Copenhagen

Det høres bra ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-22, 20:27   #8
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Termokrus med silikon(?) fra Royal Copenhagen

Termokrusene finnes med det typiske blå motivet, men også i hvite. Det er de hvite jeg har og er veldig glad i dem. Har de med silikon i båten, men er ikke så glad i den egentlig.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no