Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefale hårkur og shampoo?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-22, 23:48   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefale hårkur og shampoo?

Jeg må gå til innkjøp av et eller annet, håret mitt ser ut som om det har gått gjennom ild og vann (?).
Jeg har skulderlangt, lett oppklipt, tynt, blondt, nordisk hår. Noen som kan anbefale et eller annet som kan kjøpes til en ikke altfor dyr penge på feks blivakker eller noe tilsvarende?

Jeg har brukt ting jeg har vært fornøyd med før, men må i gang igjen nå tydeligvis.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 01:06   #2
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefale hårkur og shampoo?

Sjampo og balsam av merket Lee Stafford kjøpt på Vita har reddet håret til tenåringen. Hun har fint, nordisk, halvlangt blondt hår og det var flatt og livløst og ble fort fettede før hun tok i bruk denne https://www.vita.no/lee-stafford/lee...shampoo-200-ml
Nå er det litt volum, lett å style og skinnende.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 06:33   #3
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefale hårkur og shampoo?

Om det ikke er direkte det du spør etter, vil jeg anbefale en olje fra Kerastase (Reflection Fluide Chromatique, lilla flaske). Jeg har hår som minner om ditt, av og til med enkelte lysere striper i, og et par dråper av nevnte olje etter vask/før styling gjør i hvert fall håret mitt mykt og glansfullt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 07:54   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefale hårkur og shampoo?

Det er ikke nok informasjon til å vite hva du trenger her. Hva er det du sliter med, er det frizz, at det er flatt, mistet mye hår osv?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 08:18   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefale hårkur og shampoo?

Ville spurt frisøren men: hårkurer «alle» sverger til nå: k18 https://www.blivakker.no/product/322...AaAmAWEALw_wcB

Veldig dyr om du kjøper større flasker. Ellers vil jeg anbefale produkter fra living proof, de har ulike serier for ulikt hår, kjøpes på bli vakker, blush osv. https://www.blivakker.no/products/living-proof/restore

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 10:08   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefale hårkur og shampoo?

Joico Hydra splash- selges på bl.a. Lyko (levering på døra)
https://lyko.com/no/joico/joico-hydr...shampoo-300-ml

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 14:46   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefale hårkur og shampoo?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Det er ikke nok informasjon til å vite hva du trenger her. Hva er det du sliter med, er det frizz, at det er flatt, mistet mye hår osv?

Bare flatt og ser tynt ut. Jeg er ikke spesielt opptatt av selvpleie for å si det mildt, derfor den løse henvendelsen.

Ja, burde sikkert spurt frisøren, men lenge til jeg skal dit samt at jeg rett og slett ikke har råd til å handle hos henne nå.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 14:49   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefale hårkur og shampoo?

Jeg henger her. Har samme hår, og mitt ser også flatt og kjedelig ut. Jeg har nettopp flyttet, og jeg har en pappeske med produkter frisører har ment jeg bare MÅ ha. Så de har jeg sluttet å spørre..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-22, 01:24   #9
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefale hårkur og shampoo?

Jeg har kjøpt Biolage density sjampo og balsam på lyko eller noe. Jeg synes håret mitt har blitt bedre, ser sunnere ut. Bruker en fibre foam eller noe fra Eleni & Chris i håret når det er vått og det gir også volum.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no