Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvor mye ser du på TV?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Hvor mye ser du på TV?
Hver dag, mer enn to timer 32 22,22%
Hver dag 41 28,47%
4 - 6 dager i uken 19 13,19%
1 - 4 dager i uken 19 13,19%
En gang innimellom, noen ganger flere ganger pr uke, andre ganger ingen ganger pr uke 27 18,75%
Ser aldri på TV 6 4,17%
Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-12, 10:44   #41
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Jeg vil jo kalle det tv om man ser på en serie på datan også, da.

Vi ser mye på tv etter de kriteriene som er kommet frem i denne tråden. Men jeg sitter jo ikke med øynene i skjermen hele tiden tven er på.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 11:02   #42
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Den tiden jeg før brukte på TV går nå til nett. Jeg vil anslå at jeg i gjennomsnitt ser to-tre timer i uka på TV.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 11:04   #43
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Jeg syns det nest siste alternativet passet best for meg. Noen ganger ser jeg mye på tv, andre ganger kan det gå lenge mellom jeg finner noe som er verdt å se på.

Spør meg om internettbruken min, derimot...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 11:05   #44
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Veldig lite, men ikke spør om internetttid. Der er jeg helt på tur..

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 11:54   #45
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Er det bare jeg som tenker at man ser på TV selv om man ser på DVD/nedlasting/noe annet ikke kanalrelatert?

Man ser da fortsatt TV-en, lissom.

Men da ser jeg ikke hvorfor du vil utelukke spill. Spiller man et Wii-spill, så ser man også TV-en. Og det samme om man styrer musikk via iTunes eller ser på feriebilder. (Ikke at vi bruker mange timer i uken på noen av delene, men sånn i prinsippet.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 11:56   #46
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Jeg ser nesten aldri på TV. Det går et par programmer som jeg har fast opptak på og som jeg ser på når det faller seg sånn. Ellers er det ungene som ser på her i huset, og da er det alt fra 1 til 4 timer om dagen avhengig av om de får se film, om det er drittvær ute, om det er helg etc. Men jeg ser serier etc på PC-en så godt som hver kveld.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 12:16   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men da ser jeg ikke hvorfor du vil utelukke spill. Spiller man et Wii-spill, så ser man også TV-en. Og det samme om man styrer musikk via iTunes eller ser på feriebilder. (Ikke at vi bruker mange timer i uken på noen av delene, men sånn i prinsippet.)

Fordi spill krever en viss aktivitet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 12:22   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Er det bare jeg som tenker at man ser på TV selv om man ser på DVD/nedlasting/noe annet ikke kanalrelatert?

Man ser da fortsatt TV-en, lissom.

Ja, det tenker jeg også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 12:43   #49
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Fordi spill krever en viss aktivitet.

Ikke for dem som bare sitter og ser på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 12:45   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Hvis man støkker mye eller gråter mye av tv, er man i litt aktivitet da også, eller?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 12:48   #51
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Men jeg tenker altså "se på TV-programmer" når noen sier "se på TV". Jeg skjønner at det ikke var det du mente å spørre om, men da synes jeg spørsmålet i overskriften er litt misvisende i forhold til sånn som jeg bruker uttrykket. (Og ut fra en god del av svarene i tråden ser det ut til at det er flere som tenker sånn.) Og en av forskjellene på å "se på TV" og å "se film", for meg, tror jeg er i hvilken grad man har tatt et slags forhåndsvalg om hva man skal se - det er forskjell på å si "nå vil jeg se Gudfaren" og sette på filmen, og så slå av TV-en når filmen er slutt, og å si "la oss se hva som er på TV" og så kanalsurfe i tre timer. Selv om begge deler går ut på å sitte i sofaen og se på en påslått TV. (Å kanalsurfe kan til og med sies å være mer aktivt enn å bare se på filmen.)

Ville du forresten egentlig ønsket å få med i undersøkelsen den tiden folk bruker til å se film på PC/iPad/lerret?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 14:03   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Upresis undersøkelse og overlappende svaralternativer. Tsktsk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 14:12   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Skal man regne med når vi musikknerder mens vi ser på tekster på PC-en?

Vi ser aldri TV live, med unntak av barne-TV. Men vi tar opp en del på PVR, og ser serier innimellom, så når vi ser på TV, er det gjerne et par timer. Men ikke hver dag, kanskje 4 pr uke? Hvilken 4-er skal jeg velge, mon tro?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 14:14   #54
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Synes det er vanskelig å svare, ettersom jeg ganske ofte har TV på om kveldene uten å følge med. Jeg tror jeg har blitt avhengig av selskapet, liksom.
Jeg følger ikke med på noe.
Sitter i sofaen og strikker, og akkurat nå for tida har vi baby som det er litt strev med på kveldstid også.

Samme her. TV er på, men jeg sitter som regel med laptopen og driver med jobb eller sosiale greier.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 14:59   #55
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.534
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Veldig lite. Nytt på nytt og kanskje gamle triks. Sjelden begge på samme helgen...

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:56   #56
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.038
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg er TV-slave og ser nok over 2 t pr dag i snitt. Mer om vinteren enn om sommeren.

Jeg ser mye med et halvt øye med iPad i fanget.

Stryk iPad med laptop, så har du meg.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 11:44   #57
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men jeg tenker altså "se på TV-programmer" når noen sier "se på TV". Jeg skjønner at det ikke var det du mente å spørre om, men da synes jeg spørsmålet i overskriften er litt misvisende i forhold til sånn som jeg bruker uttrykket. (Og ut fra en god del av svarene i tråden ser det ut til at det er flere som tenker sånn.) Og en av forskjellene på å "se på TV" og å "se film", for meg, tror jeg er i hvilken grad man har tatt et slags forhåndsvalg om hva man skal se - det er forskjell på å si "nå vil jeg se Gudfaren" og sette på filmen, og så slå av TV-en når filmen er slutt, og å si "la oss se hva som er på TV" og så kanalsurfe i tre timer. Selv om begge deler går ut på å sitte i sofaen og se på en påslått TV. (Å kanalsurfe kan til og med sies å være mer aktivt enn å bare se på filmen.)

Ville du forresten egentlig ønsket å få med i undersøkelsen den tiden folk bruker til å se film på PC/iPad/lerret?

Vet du, jeg har innsett at jeg har et steinaldersk forhold til dette. Og at undersøkelsen i stor grad speiler dette. Jeg har ikke iPad, laster aldri ned serier, ser aldri nett-TV.

Jeg innser at jeg er den siste i en utdøende rase.

Så bare glem denne, folkens. Move along, nothing to see here!




(Og greia var selvfølgelig en liten meningsutveksling i heimen om at det var jeg som var sær fordi jeg nesten aldri ser på TV. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 11:55   #58
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Jeg ser som regel det ungene vil se. Nå for tiden er det Fantorangen, barne-tv, 4 stjerners middag og noe i helgen (The Voice og Mesternes mester er det vel som går nå). For egen del ser jeg av og til CSI og innimellom noe familiereality som Sinnasnekker'n og Luksusfellen eller en serie hvis det er noen fine som går. Ellers ser vi hvis det er noe interessant og da oftest på NRK-kanalene. TV er bare på når noen skal se noe og det er slett ikke hver dag vi skrur på TV - jeg er aldri avhengig av å få med meg noe. På vinteren har vi på TV hver dag siden ungene ser noe, men på våren og sommeren har vi den nesten aldri på.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 13:30   #59
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Svarte hver dag, det blir ofte 30-1 time min på kveldstid - gjerne i form av dvd, serie o.l, og ofte bare for å spise kveldsmat og slappe av litt.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 14:34   #60
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Ikke så mye som jeg har lyst til.
Jeg har ikke tid, og det er så mye jeg vil se men som går for sent for en fembarnsmamma med baby som våkner tidlig.
Jeg ser nok litt på tv nesten hver dag, men ikke mye.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no