Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-10, 19:10   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Roe ned, nå.

Når det blir noe annet enn "same old, same old" kan det vel hende jeg føler for å skrive ned igjen også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 19:31   #22
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Du trenger ikke gå inn på hvert innlegg for å slette, du kan bruke avkryssingsrutene og rullegardinmenyen nederst. Du kan krysse over 2-3 sider før du bruker rullegardinmenyen til å slette:

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 19:44   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Ja, klar over det, men en boks som gjør at man krysser ut på en side på en gang hadde vært fint. Også mtp. kommentarene.

:hadde over 500 innlegg:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 10:04   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Om man deaktiverer bloggen, forsvinner alle innleggene da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:42   #25
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Om man deaktiverer bloggen, forsvinner alle innleggene da?

De vil ikke være synlige for andre enn deg (og evt moderatorer), de forsvinner ikke.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 15:32   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du trenger ikke gå inn på hvert innlegg for å slette, du kan bruke avkryssingsrutene og rullegardinmenyen nederst. Du kan krysse over 2-3 sider før du bruker rullegardinmenyen til å slette:


Jeg ønsker å slette bloggen min, og gjør det på måten vist ovenfor.
Meldingen jeg får er

You do not have permission to remove blog entries.


????

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 15:37   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Jeg gjorde det i dag senest, Angelique, det var rart.

Og siden modder kan se slettene blogginnlegg; jeg regner med at det er regler på når og hvorfor man gjør det?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 15:41   #28
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Sånn generelt har vi lite interesse av å lese slettede blogginnlegg.

Jeg har vidererapportert spm. ditt Angelique.

Mer eller mindre moderatorisk hilsen Ru

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:00   #29
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Jeg får slettet innlegg, men ikke kommentarer?
Og så ser jeg at innleggene blir jo ikke slettet, de blir deaktivert? Med gjenopprettingsknappen så var jo alle innlegg tilbake... Hmmm... Nesten som Facebook dette. Du tror du sletter, men neida.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:01   #30
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Sånn generelt har vi lite interesse av å lese slettede blogginnlegg.

Mer eller mindre moderatorisk hilsen Ru

Det var heller ikke spørsmålet mitt. Jeg spurte om det er noen regler rundt det. Jeg har mye personlig liggende, greit å vite hvem som kan lese. Jeg forutsetter faktisk at det kan svares ordentlig på spørsmål jeg stiller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:10   #31
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det var heller ikke spørsmålet mitt. Jeg spurte om det er noen regler rundt det. Jeg har mye personlig liggende, greit å vite hvem som kan lese. Jeg forutsetter faktisk at det kan svares ordentlig på spørsmål jeg stiller.

Er du på krigsstien for tiden?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:10   #32
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Hvis du vil slette innholdet kan du slette all teksten og erstatte med tre tegn, og så lagre endringene. Da er det ikke mulig for noen å lese i etterkant.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:15   #33
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Kommentarene da? Og det at innlegget ikke egentlig blir slettet, så lenge en kan gjenopprette når som helst?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:17   #34
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Du kan ikke gjenopprette bloggteksten hvis du sletter teksten og erstatter med annen tekst.

Jeg har gjort det slik at jeg har brukt delete-knappen på teksten, og erstattet med (...). Deretter slettet blogginnlegget. Da ligger det deaktivert, men om du aktiverer igjen får du bare opp et innlegg med innholdet (...).

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:18   #35
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Flere som har sletterunde? Det har i hvert fall jeg. Slette masse i blogg og mange innlegg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:18   #36
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Du kan ikke gjenopprette bloggteksten hvis du sletter teksten og erstatter med annen tekst.

Jeg har gjort det slik at jeg har brukt delete-knappen på teksten, og erstattet med (...). Deretter slettet blogginnlegget. Da ligger det deaktivert, men om du aktiverer igjen får du bare opp et innlegg med innholdet (...).

Ok. Men burde være unødvendig syns jeg

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:18   #37
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det var heller ikke spørsmålet mitt. Jeg spurte om det er noen regler rundt det. Jeg har mye personlig liggende, greit å vite hvem som kan lese. Jeg forutsetter faktisk at det kan svares ordentlig på spørsmål jeg stiller.

Vi har ikke noen spesifikke regler på slettede blogginnlegg, men følger i og for seg samme praksis som for andre ting som ikke er alminnelig tilgjengelig, som prikkekommentarer - der vil si at vi bare leser unntaksvis og, tja, i egenskap av moderatorer, kan man vel si. Altså ikke for moro skyld eller noe sånt. (Jfr. http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=76403 for dem som ikke er oppdatert på hva moderatorer gjør.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:20   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det var heller ikke spørsmålet mitt. Jeg spurte om det er noen regler rundt det. Jeg har mye personlig liggende, greit å vite hvem som kan lese. Jeg forutsetter faktisk at det kan svares ordentlig på spørsmål jeg stiller.

Det står opptil flere ganger i tråden at moderator kan lese, noe jeg trodde var rimelig åpenbart, og noe man også har i mente når man skriver blogg.

It's internet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:21   #39
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Hva?! Er det noen som leser det jeg skriver her inne?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:21   #40
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Og Peppers metode er den eneste som fjerner teksten for godt, ja.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no