Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Spinoff: sletting av blogg/kommentarer og innlegg - utestengt bruker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-12, 11:43   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff: sletting av blogg/kommentarer og innlegg - utestengt bruker

Jeg leser innlegget til Maverick om sletting av egen blogg, og det får meg til å tenke. Jeg ser nemlig at veldig mange av den utestengte brukeren sine innlegg ligger igjen her inne. Jeg regner med at mye av dette er innlegg brukeren ønsket å slette, det hadde jeg hvertfall ønsket om et hadde vært meg
Jeg lurer også på om det er slik at bloggen hennes er hardslettet, eller ligger blogginnleggene og bilder ligger der slik at moderatorer og andre med tilsvarende tilgang fortsatt kan lese dem? Hva med kommentarer?

Hva er prosessen videre for å forsikre at disse innleggene/bloggen blir slettet? Hun har jo ikke selv lengre tilgang til å gjøre det, og tilgangen hennes ble brått sperret.


Sist redigert av HP : 26-10-12 kl 12:07. Årsak: Fjernet brukernavn
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 11:48   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: sletting av blogg/kommentarer og innlegg - utestengt bruker

Bloggen slettes med brukeren, det vil skje etter en karantene-tid.

Jeg har vært i dialog med brukeren om dette per e-post.

- Admin

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 11:53   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: sletting av blogg/kommentarer og innlegg - utestengt bruker

Skal innleggene slettes? Det vil jo i så fall ødelegge veldig mange diskusjoner.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 12:00   #4
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: sletting av blogg/kommentarer og innlegg - utestengt bruker

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Skal innleggene slettes? Det vil jo i så fall ødelegge veldig mange diskusjoner.

Når en bruker slettes så sletter vi også dennes personlige tråder i medlems-salongene og introduksjons-forumet, andre innlegg og tråder står. Hvis man har personlige ting en ønsker å endre i andre innlegg så ber vi brukeren gjøre det selv før sletting.

Vedr. brukeren i HI så har vi kommet til enighet om hvordan dette skal løses.

- Admin

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no