Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 16:28   #281
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Er det startet en intern kampanje med å rødprikke meg? Nå har jeg sluttet å diskutere saken, tråden har tatt en annen vending og da kan man vel gi litt fred? Problemet nå er ikke om jeg tåler røde prikker eller ikke, men med de kommentarene som står ved skjønner jeg ikke hensikten? For meg virker det som om det ene og alene er noen som er blitt enige om å tyne meg med røde prikker, og at dere skal sette meg på plass på et vis. Det er faktisk ikke nødvendig, jeg blir nok aldri noen trussel noen plass.

Jeg har prøvd å bli aktiv her inne, svare på ulike tråder, stilt kritiske spørsmål (noe som tydeligvis ikke tåles) og så bli jeg behandlet på den måten. Hva er poenget? Hjelp meg i det minste å forstå det? Er det en måte å kvitte seg med medlemmer på, så er det bare til å si fra. Jeg har ikke noe behov for å bruke tid og krefter på å prøve å bli kjent med folk i et forum som ikke kan vise litt romslighet. Det er jeg for gammel til, og kanskje det som er problemet. Det er ikke rom for oss som har noen år på baken?

Men, jeg er ganske sikker på at jeg har mye positivt å bidra med, hvis jeg får en sjanse.

Ikke glem at dere har ganske mye makt enkelte av dere her inne, og jeg har ikke tenkt å ta opp noen kamp mot dere.

Dette innlegget var ikke planlagt, men sikkert nødvendig.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 16:51   #282
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Så oppfør deg som et normalt menneske, da.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 16:55   #283
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Til Julekona, det jeg har lest av det du har skrevet så kan jeg ikke se at du fortjener røde prikker. (har ikke lest alle dine innlegg) Kan ikke se at du på noen måte har vært ufin eller noe. Synes det er synd om mange røde prikker skal skremme nye vekk fra forumet, Et forum med stor takhøyde ? men med lav terskel for rødprikking hos mange, jeg har i allefall høy terskel for å gi en rød prikk, siden jeg ikke har gitt noen enda. Hva andre bruker sine prikker til bryr meg ikke så mye, men synes det er dumt om nye medlemmer forsvinner på grunn av dette.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03

Sist redigert av Mor til 4 : 13-03-07 kl 17:06.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 16:59   #284
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker den smileyen når den brukes riktig, men hater forøvrig denne: Ser at mange bruker den hele tiden, til og med i "hva skal du ha til middag idag"-tråder.

Jeg skal ha tomatsuppe med pannekaker.

:gaaah:

Jeg er nok en av dem som misbruker

Altså: er enkel å bruke fordi den ligger blant de mest brukte, elle hva det nå er de er de som ligger framme hele tiden. Dessuten er den enkel å skrive for oss med teflonhjerne som ikke husker ørten koder. Akkurat som og

Så det så

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:01   #285
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Så oppfør deg som et normalt menneske, da.

Hvordan kan du få deg til å si det?

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:03   #286
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Takk, Mor til 4

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:06   #287
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

… stilt kritiske spørsmål (noe som tydeligvis ikke tåles)…

Kritiske spørsmål er velkommen, du har fått stille dem, ingen har slettet dem, og det som kan besvares er besvart, mange ganger.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:08   #288
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Julekona: Jeg tror folk blir litt provoserte over at du har vært innom her i tre runder i tre krangletråder og klaget over at du ikke liker praksisen her inne.

Jeg ser at du skriver flott og godt i endel andre tråder her, og synes du virker som en grei jente. Men det taler ikke helt til din fordel at det virker som du er hentet inn her når det er "bråk".

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:10   #289
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kritiske spørsmål er velkommen, du har fått stille dem, ingen har slettet dem, og det som kan besvares er besvart, mange ganger.

Ok.....

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:10   #290
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Er det startet en intern kampanje med å rødprikke meg? Nå har jeg sluttet å diskutere saken, tråden har tatt en annen vending og da kan man vel gi litt fred? Problemet nå er ikke om jeg tåler røde prikker eller ikke, men med de kommentarene som står ved skjønner jeg ikke hensikten? For meg virker det som om det ene og alene er noen som er blitt enige om å tyne meg med røde prikker, og at dere skal sette meg på plass på et vis. Det er faktisk ikke nødvendig, jeg blir nok aldri noen trussel noen plass.

Jeg har prøvd å bli aktiv her inne, svare på ulike tråder, stilt kritiske spørsmål (noe som tydeligvis ikke tåles) og så bli jeg behandlet på den måten. Hva er poenget? Hjelp meg i det minste å forstå det? Er det en måte å kvitte seg med medlemmer på, så er det bare til å si fra. Jeg har ikke noe behov for å bruke tid og krefter på å prøve å bli kjent med folk i et forum som ikke kan vise litt romslighet. Det er jeg for gammel til, og kanskje det som er problemet. Det er ikke rom for oss som har noen år på baken?

Men, jeg er ganske sikker på at jeg har mye positivt å bidra med, hvis jeg får en sjanse.

Ikke glem at dere har ganske mye makt enkelte av dere her inne, og jeg har ikke tenkt å ta opp noen kamp mot dere.

Dette innlegget var ikke planlagt, men sikkert nødvendig.

Du beskylder oss (hovedsaklig meg, antar jeg?) for å drive en prikkekampanje mot deg? Alvorlig talt. Prikkene du har fått fra meg har jeg klart å bestemme meg for helt på egen hånd. Det at du har fått fra andre også kan kanskje være et tegn på at flere reagerer på innleggene dine?

"Behandlet på den måten"? At man protesterer på utspill man reagerer på? Hey - det er sånn samfunnet fungerer på utsiden av dataen også. Man får reaksjoner på sin egen oppførsel, positivt eller negativt. Da kan det jo være lurt å stikke fingeren i jorden og kanskje tenke over hva det er andre reagerer på?

Og så må du huske på at ikke alle er på nett 24/7, slik at du risikerer faktisk å få reaksjoner på innleggene dine en stund etter at de er skrevet. Selv om du anser deg ferdig med saken.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:14   #291
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Julekona: Jeg tror folk blir litt provoserte over at du har vært innom her i tre runder i tre krangletråder og klaget over at du ikke liker praksisen her inne.

Jeg ser at du skriver flott og godt i endel andre tråder her, og synes du virker som en grei jente. Men det taler ikke helt til din fordel at det virker som du er hentet inn her når det er "bråk".

Og det er jeg helt enig med DM i. Derfor fikk du også en rød prikk av meg.

Og til spørsmålet om det ikke er rom for noen med noen år på baken: Jeg er 40, bestemor, snart bestemor til 2, og føler meg i grunnen veldig velkommen her.
Det har jeg gjort fra første stund, selv med 40 år på ræva. (Ja, ikke bokstaveligda, for svarte! )
Og mange har vel også sneiet over 35.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:29   #292
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men det taler ikke helt til din fordel at det virker som du er hentet inn her når det er "bråk".

Ingen har hentet meg inn, på noen som helst måte. Jeg reg. meg sammen med de fleste andre fra barselklubben jeg hørte til på NM. Men, jeg brukte et annet nick, for jeg ønsket å bli litt kjent først. Ingen av mine venner fra NM vet at jeg er meg her inne. At jeg blir oppfattet som "en som kommer når det er bråk", er veldig trist og det er nok veldig tilfeldig. Men, jeg er veldig opptatt av skikk og bruk, rett og galt etc., og engasjerer meg nok kanskje litt for mye i slike tilfeller.

safran, jeg beskylder ingen. Jeg spør! jeg er sikker på at du klarer helt alene å sette de røde prikkene dine.

Når jeg får prikker med kommentarer om at jeg må "passe meg for de skumle røde prikkene" osv, så forekommer det meg veldig umodent og uforståelig. Det samme gjelder innlegg om at jeg ikke oppfører meg som normale folk. Det er temmelig stygt sagt!

Men, nå har jeg fått litt for mye negativ fokus, og ser at jeg driver og forsvarer meg i det vide og det brede. Slike innlegg pleier å irritere meg på andre forum, så nå stopper jeg meg selv her.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:07   #293
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Ingen har hentet meg inn, på noen som helst måte. Jeg reg. meg sammen med de fleste andre fra barselklubben jeg hørte til på NM. Men, jeg brukte et annet nick, for jeg ønsket å bli litt kjent først. Ingen av mine venner fra NM vet at jeg er meg her inne. At jeg blir oppfattet som "en som kommer når det er bråk", er veldig trist og det er nok veldig tilfeldig. Men, jeg er veldig opptatt av skikk og bruk, rett og galt etc., og engasjerer meg nok kanskje litt for mye i slike tilfeller.

safran, jeg beskylder ingen. Jeg spør! jeg er sikker på at du klarer helt alene å sette de røde prikkene dine.

Når jeg får prikker med kommentarer om at jeg må "passe meg for de skumle røde prikkene" osv, så forekommer det meg veldig umodent og uforståelig. Det samme gjelder innlegg om at jeg ikke oppfører meg som normale folk. Det er temmelig stygt sagt!

Men, nå har jeg fått litt for mye negativ fokus, og ser at jeg driver og forsvarer meg i det vide og det brede. Slike innlegg pleier å irritere meg på andre forum, så nå stopper jeg meg selv her.

Når du skriver "For meg virker det som om det ene og alene er noen som er blitt enige om å tyne meg med røde prikker, og at dere skal sette meg på plass på et vis." så oppfatter ikke jeg det som noen forespørsel. Dette er bent frem en anklage. Fint at du nå har skjønt at det antageligvis ikke er annet enn enkeltindivider som reagerer på samme måte. Det er nemlig flere enn meg som reagerer på rødprikkesutring og -klaging. Det var kanskje derfor du fikk kommentaren om "pass deg for de skumle røde prikkene"? Det er kanskje noen som syns det er umodent og uforståelig at du bruker masse energi på å oute rødprikker. Tenk, så forskjelige vi kan være. Det er uansett lurt å tilpasse seg en smule når man er ny på et sted - prøve å tilpasse seg gruppen. Iallefall dersom man syns man får mye pes, og samtidig har lyst til å passe inn.

Og så skal jeg avslutte med å nevne at det ikke virker veldig tillitvekkende at du forteller at du kjenner oss fra før, men ikke vil si hvem du er. Siden du selv dro det frem.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:43   #294
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og så skal jeg avslutte med å nevne at det ikke virker veldig tillitvekkende at du forteller at du kjenner oss fra før, men ikke vil si hvem du er. Siden du selv dro det frem.

Å, neiiiiiii!
Here we go again!

:holder for ørene:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:54   #295
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Og mange har vel også sneiet over 35.

Høh. Snakk for deg selv. Jeg er 19.
Og så har jeg sprettrumpe. :reklamestemme:


__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:07   #296
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.548
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Kjære Julekona, skjønner du ikke at det at du skriver innlegg hvor du klager over de røde prikkene du får nettopp er det som får enda flere tyttebær til å hagle?

Hadde du ignorert prikken fra Safran og heller holdt deg til å diskutere saken er jeg sikker på at du hadde spart deg en god del av dem. Når du sladrer og gneller over røde prikker virker du nemlig ikke som om du har så veldig mange årene på baken.

Og man kan risikere å få både røde og grønne prikker for innlegg i diskusjoner lenge etter at man har sett seg ferdig med dem, fordi folk leser det til ulikt tidspunkt. Vil du ikke ha flere prikker får du gå inn og slette innlegget (da slettes også prikkene du allerede har fått, hvis jeg ikke tar helt feil). Hvis veldig mange rødprikker deg for et innlegg er det neppe noen kampanje, det betyr som regel helt enkelt at veldig mange er uenig i det du skriver. Og nå har du nettopp bedt om flere.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-03-07 kl 19:23.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:19   #297
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Høh. Snakk for deg selv. Jeg er 19.
Og så har jeg sprettrumpe. :reklamestemme:


Pft! Skal gi deg spretter't, jeg!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:28   #298
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Å, neiiiiiii!
Here we go again!

:holder for ørene:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:33   #299
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Ikke glem at dere har ganske mye makt enkelte av dere her inne, og jeg har ikke tenkt å ta opp noen kamp mot dere.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:34   #300
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no