Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbudtipsetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-11, 11:19   #261
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

På Ark selger de barneboka "Bukkene Bruse på badeland" for 89,-. Normalpris er 229,-. Utrolig flott bok som har fått gode kritikker.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 11:35   #262
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.862
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

På Ark selger de barneboka "Bukkene Bruse på badeland" for 89,-. Normalpris er 229,-. Utrolig flott bok som har fått gode kritikker.

Den er veldig populær hos oss også. God idé å kjøpe inn flere som et lite gavelager.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:04   #263
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

30-50% på det aller meste på Polarn o Pyret!

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:04   #264
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

30-50% på det aller meste på Polarn o Pyret!

Uteklær også? Så flott når jeg kjøpte til full pris på fredag!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:06   #265
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Uteklær også...

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:19   #266
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Hehe greit jeg bare kjøpte en jakke men trenger to bukser og en jakke til da! Må se på det positive. Hmm når kan jeg få reist ned og kjøpt det da.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:23   #267
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Salg på endel varer på H&M på nett.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:26   #268
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Hehe greit jeg bare kjøpte en jakke men trenger to bukser og en jakke til da! Må se på det positive. Hmm når kan jeg få reist ned og kjøpt det da.

Ikke sant. De hadde masse igjen i Trondheim i alle fall.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:31   #269
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

De hadde masse i Bergen forrige fredag. Men jeg får ikke reist dit med det første. Hmm. Kanskje mannen min skal til sentrum!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:38   #270
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.211
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Kitchn har de denne uka Mummitrollkopper til 99,50 for klubbmedlemmer. Å bli klubbmedlem koster ikke noe. (Er usikker på om man kan bestille via nettbutikken, eller om man må innom en av butikkene.)

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 10:33   #271
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Var på Polarn i går på Jessheim, var ikke så mye som en sokk på tilbud...

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 11:39   #272
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Var på Polarn i går på Jessheim, var ikke så mye som en sokk på tilbud...

Hmm, trodde at de hadde tilbud over hele linja i og med at de er en kjede. Beklager hvis jeg har villedet noen.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 14:40   #273
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Hmm, trodde at de hadde tilbud over hele linja i og med at de er en kjede. Beklager hvis jeg har villedet noen.

Neida - ingenting å beklage det. Ville bare opplyse. Jeg så ikke dette før etter at jeg hadde vært der. Stikker stort sett alltid innom, men iom at jeg er litt 'gjerrig' og synes at de klærne er litt dyre, så prøver jeg helst å se om de har noe på salg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 15:16   #274
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Takk for tipset, da skal jeg RINGE butikken før jeg reiser til byn!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 15:17   #275
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Jeg var også der, og nei- ingen tilbud. Gikk ikke på Kitchen, men det skal jeg jammen gjøre- trenger flere Mumi-kopper

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Neida - ingenting å beklage det. Ville bare opplyse. Jeg så ikke dette før etter at jeg hadde vært der. Stikker stort sett alltid innom, men iom at jeg er litt 'gjerrig' og synes at de klærne er litt dyre, så prøver jeg helst å se om de har noe på salg.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 18:46   #276
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Var innom Kitch'n og sikret meg 5 nye Mumikopper i går.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 19:16   #277
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Hmm, trodde at de hadde tilbud over hele linja i og med at de er en kjede. Beklager hvis jeg har villedet noen.


De hadde ikke tilbud i Sandvika.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 19:24   #278
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Salg på endel varer på H&M på nett.



Jeg bestilte for 1500 kr der på søndag, og kunne nå fått samme handlevognen for 1100 kr. Blir så gretten av slikt jeg.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 19:44   #279
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.211
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Var innom Kitch'n og sikret meg 5 nye Mumikopper i går.

Ah. Godt å lese. Jeg kjøpte 7 stykker, og følte jeg var noe rar. Nå føler jeg meg nesten rar andre veien, for ikke å ha kjøpt flere.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 20:01   #280
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.



Jeg bestilte for 1500 kr der på søndag, og kunne nå fått samme handlevognen for 1100 kr. Blir så gretten av slikt jeg.

Så kjedelig.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no