Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva kan jeg ta for bilen? Audi A3

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-24, 21:43   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.821
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hva kan jeg ta for bilen? Audi A3

Har en 2002 modell Audi A3. Kjørt kun ca 64000. 92 hester bensin automat. 3-dørs.
Skiftet tannreim, vannpumpe , drivakselmansjetter, føler til kjøleveske, bremselysbryter, olje og filter. Bilen ser pen ut- foruten litt rust nederst på førerdøren

Hva er realistisk pris på denne?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-24, 22:41   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.821
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for bilen? Audi A3

Ingen?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-24, 23:46   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.762
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for bilen? Audi A3

Ville sjekket på finn.no for lignende turer.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-24, 00:33   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.821
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for bilen? Audi A3

Ja- men det er svært få såpass gamle som har gått så kort

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-24, 00:50   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.762
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for bilen? Audi A3

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Ja- men det er svært få såpass gamle som har gått så kort

Da ville jeg lagt meg høyere i pris enn dem, sett på noen som har gått like kort men nyere, og lagt meg litt lavere enn dem.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-24, 09:01   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.975
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for bilen? Audi A3

Les litt på NAF sin side for tips.
Vi hadde en gammel Ford som jeg solgte da vi kjøpte ny i 2019.
La den ut på flere Facebook sider. Skrev enn litt høy pris og mulighet for pruting ved rask henting.
Fikk utrolig mange henvendelser fra alle mulige privat og oppkjøpere.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no