Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Å få Thunderbird isteden for Opera-mail?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 21:26   #1
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å få Thunderbird isteden for Opera-mail?



Jeg plages. Jeg vil at når jeg trykker på en "mailto"-knapp, så skal det åpne seg en ny melding, med den emailen i "til"-feltet, istedenfor dette hersens maset om Operamail...

Noen som skjønner hva jeg mener?

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 20:42   #2
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å få Thunderbird isteden for Opera-mail?

Du bruker Thunderbird som e-postleser og vil at maskinen skal åpne Thunderbird når du klikker på en e-postadresse på en internettside?

I Internett explorer kan man endre på de programmene som er standard program for å lese/skrive e-post blant annet (Alternativer for internett). Hvis du bruker Opera som nettleser har sikkert den definert at Opermail er standardprogram for e-poster. Tipper du kan endre dette til Thunderbird.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 20:32   #3
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å få Thunderbird isteden for Opera-mail?

Så denne nå... Når jeg endrer til Thunderbird, så åpner den bare programmet Thunderbird, den åpner ikke en ny melding, med den emailen jeg klikker på, som "mottaker".

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no