Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of Thrones

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-16, 23:23   #701
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg satt og prøvde å huske. Har Jon noen gang vært i en situasjon der han har eller burde ha brent seg? Det er ikke diagnostisk for Targaryens, Viserys døde av smeltet gull, men det kunne vært en bra ledetråd.

Eller en red herring, så klart.

Er det ikke bare Danerys som tåler ild da? Mener jeg har lest at dragefødselen og hennes gjenfødsel som "mother of dragons" var en magisk engangshendelse. Historien er iallefall full av Targaryens som dør som følge av brannskader.

Jeg tror også Danerys er tanta til Jon. I det første klippet vi fikk se med Ned utenfor det tårnet der de slåss med vaktene, hadde vaktene fra kings guard Targaryenemblemet på rustningen. Jeg tolker det som at Raegar er faren til Jon.

Men for en fantastisk episode. Er det sant at det bare blir en sesong (13 episoder) til? .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 00:00   #702
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Er det ikke bare Danerys som tåler ild da? Mener jeg har lest at dragefødselen og hennes gjenfødsel som "mother of dragons" var en magisk engangshendelse. Historien er iallefall full av Targaryens som dør som følge av brannskader.

Jeg tror også Danerys er tanta til Jon. I det første klippet vi fikk se med Ned utenfor det tårnet der de slåss med vaktene, hadde vaktene fra kings guard Targaryenemblemet på rustningen. Jeg tolker det som at Raegar er faren til Jon.

Men for en fantastisk episode. Er det sant at det bare blir en sesong (13 episoder) til? .

To sesonger, på til sammen 13 episoder, leste jeg akkurat.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 00:11   #703
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

To sesonger, på til sammen 13 episoder, leste jeg akkurat.

Det er alt, alt for lite.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 00:12   #704
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

To sesonger, på til sammen 13 episoder, leste jeg akkurat.

Da håper jeg det er snakk om laaaange episoder.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-17, 22:41   #705
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Men altså, sesong 7! Holy macarony!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 01:53   #706
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Nettopp sett de tre siste episodene, og føler det går for fort mot slutten på sesongen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 10:37   #707
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Ting skjer

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 13:00   #708
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ting skjer

Ja!

Men altså, jeg liker jo Jamie så godt (rent borsett fra at han er på lag med Mad Queen) og jeg sleit veldig med hvem jeg skulle på heie på i går. Heia Daenerys (for Lannisterene vil vi jo ikke at skal vinne), men vær grei med Jamie, lzm? Etter at ståpelsen hadde lagt seg etter Daenery første "dracarys" tror jeg hadde omtrent samme uttrykk i ansiktet som Tyrion under det slaget. Hell hath no fury like a queen with dragons.

Ting skjer mye kjappere nå som de har passert bøkene med god margin. Det er gøy! Men enig med Nessie mht at det betyr at det ugjenkallelig går mot slutten....

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 13:05   #709
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Min favoritt-ting fra gårsdagens episode:

http://mashable.com/2017/08/07/ser-d.../#PQvohmx.xiqD

:nerd:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 13:53   #710
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Game of Thrones

Både mannen og jeg satt omtrent og hoppet i sofaen i går. Fy fader for en episode!!! Da Khaleesi kom flyvende på dragen og ilden sprutet ropte vi, omtrent i kor, "THAT'S MY GIRL!"

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 23:39   #711
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Min favoritt-ting fra gårsdagens episode:

http://mashable.com/2017/08/07/ser-d.../#PQvohmx.xiqD

:nerd:

Morsom! Min var "chaos is a ladder".

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 00:07   #712
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Ja!

Men altså, jeg liker jo Jamie så godt (rent borsett fra at han er på lag med Mad Queen) og jeg sleit veldig med hvem jeg skulle på heie på i går. Heia Daenerys (for Lannisterene vil vi jo ikke at skal vinne), men vær grei med Jamie, lzm? Etter at ståpelsen hadde lagt seg etter Daenery første "dracarys" tror jeg hadde omtrent samme uttrykk i ansiktet som Tyrion under det slaget. Hell hath no fury like a queen with dragons.

Ting skjer mye kjappere nå som de har passert bøkene med god margin. Det er gøy! Men enig med Nessie mht at det betyr at det ugjenkallelig går mot slutten....

Ja, jeg har også en soft spot for Jaime, men goddamn, han må fri seg fra det søsterførkje Jeg synes også det var litt ironisk dette at han har på brynje og whatnot og dras ned i dypet (men var ikke det en elv sånn egentlig? ) - og kommentaren om gull og rikdom tynger en ned...
Det slaget, ja... Rohan-ryttere 2.0. Forbedret utgave de Dothraki'ene. Djiiizes.
Og så var det så godt å få Arya hjem. Endelig. Det blir en lang uke dette her

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 07:54   #713
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Eg spare sesongen til haustmørket kjem men herregud kor frista en blir når en lese her

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 08:00   #714
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Bare trekk for gardinene, Tussa!

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 08:16   #715
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Bare trekk for gardinene, Tussa!

Eg slit skikkelig med å sette meg ned å sjå på tv no når det er lyst ute, så eg tenker heller eg kan spare og få nokre flotte haustkveldar. Har House of Cards også på lur

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 21:43   #716
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Morsom! Min var "chaos is a ladder".

Min også!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 21:45   #717
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, jeg har også en soft spot for Jaime, men goddamn, han må fri seg fra det søsterførkje Jeg synes også det var litt ironisk dette at han har på brynje og whatnot og dras ned i dypet (men var ikke det en elv sånn egentlig? ) - og kommentaren om gull og rikdom tynger en ned...
Det slaget, ja... Rohan-ryttere 2.0. Forbedret utgave de Dothraki'ene. Djiiizes.
Og så var det så godt å få Arya hjem. Endelig. Det blir en lang uke dette her

Rohan-ryttere 2.0!

Det er så mange henvisninger til tidligere episoder og annnet snacks at man kan bli lykkelig av mindre.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 22:19   #718
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Rohan-ryttere 2.0!

Det er så mange henvisninger til tidligere episoder og annnet snacks at man kan bli lykkelig av mindre.

Ja

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 10:45   #719
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Game of Thrones

«Thought you might still be rowing».

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 13:33   #720
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Kan noen tipse meg om en av de siste episodene hvor Kristoffer Hivju er mye med? Vil bare se på han litt, he he. Orker ikke se ørtiførti sesonger *banner i kirken*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no