Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #4

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-23, 17:09   #661
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Så får vi heller rulle ut den røde løperen for dem når de er klare.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-23, 18:40   #662
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og generelt all den jævla moraliseringen! De unge er for opptatt av planlegging. De skal ha alt på stell. De vil ha det moro lenge før de slår seg ned, blablabla.

Vi har nå den befolkningen vi har og de unge vi har. Det er vi som har oppdratt mange av dem. Da må vi forholde oss til dem som de er, og hvis vi vil ha en viss adferd (begynne tidligere å få barn og få flere av dem), ja, så må vi legge det opp sånn at de er insentivert for det. Da må man undersøke hva som får folk til å oppføre seg sånn eller sånn. Kanskje det å gjøre det ganske attraktivt å få barn mens man studerer, kunne vært noe? Kanskje vi må ha enda mer permisjon? Hva med å bedre det føkkings barselstilbudet?! Sjekk hva som stopper folk, og fiks det. Slutt å vifte med pekefingeren!

Så lenge permisjonsordningen til de grader legger opp til at man bør ha gjort ferdig utdannelse og være godt etablert i arbeidslivet, så kommer jo ikke folk til å få barn tidligere. Det er ingenting attraktivt ved å få barn for unge studenter eller uetablerte.

For meg er det mange åpenbare negative aspekter, både samfunnsmessig og personlig med så høy gjennomsnittsalder som vi har for førstegangsfødende nå.

Antakelig vil ikke fertilitetstall og fødselstall øke før denne trenden er snudd.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-23, 19:12   #663
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Hjelper jo heller ikke å kutte og kutte i føde/barsel omsorgen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-23, 19:55   #664
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg tror at det frie (ville) boligmarkedet og kravet om egenkapital for førstegangskjøpere bidrar til lave fødselstall.

(Og syns det er HINSIDES at de har satt ned kravet til egenkapital for sekundærbolig, snakk om å fyre oppunder prisgalopp. )

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 07:19   #665
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Kostholdsråd er RÅD, for de som ønsker å leve mest mulig sunt og bærekraftig. Det er IKKE påbud. Slapp av, det er INGEN som bestemmer hva du skal spise, bortsett fra kanskje MORRADI! Du velger selv om du vil følge rådet eller ikke, det er FØKKINGS FRIVILLIG!




Takk for oppmerksomheten.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-06-23 kl 08:46.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 08:03   #666
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kostholdsråd er RÅD, for de som ønsker å leve mest mulig sunt og bærekraftig. Det er IKKE påbud. Slapp av, det er INGEN som bestemmer hva du skal spise, bortsett fra kanskje MORRADI! Du velger selv om du vil følge rådet eller ikke, det er FØKKINGS FRIVILLIG!

Takk for oppmerksomheten.

WORD! Og hvor i h... er de BALANSERTE og NØYTRALE nyhetene i media?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 08:24   #667
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Godt sagt, My!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 09:02   #668
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kostholdsråd er RÅD, for de som ønsker å leve mest mulig sunt og bærekraftig. Det er IKKE påbud.


Så enig. Jeg tenkte faktisk på dette senest i dag, for jeg ble grinete av å lese om Vedum eller hvem det når "som jaffal ikke skulle følge disse rådene, nei." Så teit. Jeg kommer nok til å spise mer kjøtt, mer sukker og mer alkohol enn det rådene tilsier, men det betyr ikke at jeg er mot dem eller ønsker å motarbeide dem på noe vis. De er jo alltids greie å ha i bakhodet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 09:14   #669
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg har tenkt litt på det med rødt kjøtt. For oss som er en familie på 4 vil det altså si at vi ikke skal spise mer enn 1,4 kilo rødt kjøtt i uka. Det er jo hinsides mye, jeg tror faktisk aldri vi har oversteget dette.. (Passer kanskje ikke så godt i denne tråden)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 09:18   #670
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Det er vel valg snart, og det er jo alltids noen som faller for sånn populistisk sprøyt

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Så enig. Jeg tenkte faktisk på dette senest i dag, for jeg ble grinete av å lese om Vedum eller hvem det når "som jaffal ikke skulle følge disse rådene, nei." Så teit. Jeg kommer nok til å spise mer kjøtt, mer sukker og mer alkohol enn det rådene tilsier, men det betyr ikke at jeg er mot dem eller ønsker å motarbeide dem på noe vis. De er jo alltids greie å ha i bakhodet.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 09:44   #671
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Så enig. Jeg tenkte faktisk på dette senest i dag, for jeg ble grinete av å lese om Vedum eller hvem det når "som jaffal ikke skulle følge disse rådene, nei." Så teit. Jeg kommer nok til å spise mer kjøtt, mer sukker og mer alkohol enn det rådene tilsier, men det betyr ikke at jeg er mot dem eller ønsker å motarbeide dem på noe vis. De er jo alltids greie å ha i bakhodet.

Ja, det er nettopp det. Urteit. Og kommentarfeltet tror det skal bli kjøttforbud.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 09:56   #672
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Hva er egentlig forskjellen på MYE fisk (300-450 g) og LITE rødt kjøtt (350 g)?
Tydelig at det er journalist som ikke er så glad i fisk som har skrevet saken.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 10:04   #673
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg har tenkt litt på det med rødt kjøtt. For oss som er en familie på 4 vil det altså si at vi ikke skal spise mer enn 1,4 kilo rødt kjøtt i uka. Det er jo hinsides mye, jeg tror faktisk aldri vi har oversteget dette.. (Passer kanskje ikke så godt i denne tråden)

Vi er en familie som spiser lite kjøtt, men jeg må si jeg synes likevel det er veldig rart å kalle 350 gram per person "hinsides mye". Det er nesten så jeg sliter med å tro på at du virkelig har regnet med alt dere spiser når du sier at dere aldri har vært over. Ikke i jula engang liksom?

Om man teller med alt av kjøttpålegg, middager, lunsjer osv. tror jeg de aller fleste, som ikke er enten vegetarianere eller ekstremt bevisste, er over det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 10:07   #674
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


Om man teller med alt av kjøttpålegg, middager, lunsjer osv. tror jeg de aller fleste, som ikke er enten vegetarianere eller ekstremt bevisste, er over det.

Det tror jeg også. 350 gram er virkelig ikke mye.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 10:07   #675
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Hva er egentlig forskjellen på MYE fisk (300-450 g) og LITE rødt kjøtt (350 g)?
Tydelig at det er journalist som ikke er så glad i fisk som har skrevet saken.

Det er det jeg mener om medieomtalen - den er HELT ABSURD klikkorientert, og IKKE EGNET til å OPPLYSE!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 10:37   #676
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

350 g kjøtt er ikke mye nei. Jeg har ved et par anledninger spist 400 g på et måltid, og spiser nok sjelden under 200 g på et måltid (middag). :grådig:

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 10:46   #677
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kostholdsråd er RÅD, for de som ønsker å leve mest mulig sunt og bærekraftig. Det er IKKE påbud. Slapp av, det er INGEN som bestemmer hva du skal spise, bortsett fra kanskje MORRADI! Du velger selv om du vil følge rådet eller ikke, det er FØKKINGS FRIVILLIG!




Takk for oppmerksomheten.

Hæ? Er det ikke tvang?!? What the fuck?!?
Har kommentarfeltet lurt meg.
Jeg vet jeg burde ha øst meg opp over kost rådene, men jeg greier ikke det. Jeg liker alkohol delen og mener kjøtt delen av det er helt ok. En tragedie for norsk landbruk, men det på grunn av politikken, ikke rådene i seg selv. Dessuten er norsk matproduksjon føkka uansett.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 11:19   #678
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Nei vi spiser muligens vesentlig mindre enn mange, da vi bruker mye fisk og kylling.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 11:28   #679
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

350 gr i uka er ikke mye for meg. For mine småspiste unger ja, men ikke for meg. Vi spiser altfor lite fisk, la nå det være sagt.

Vi spiser lite storfe, et skjer ikke hver mnd, men vi viser desto mer svin (og et er jo regnet som rødt kjøtt nå, det var hvitt da jeg ar lita jente ) og da går et jo 800 gr svinekjøttdeig til taco fredag og pizza lørdag hvor pizzaene i tillegg kan finne på å ha noe skinke og evt pepperoni, eller altså litt biffstrimler eller kyllingkjøtt.
fordelt på oss fem er vi da i snitt allerede på 160 på to dager, men det er jo høyst skjevfordelt ettersom småjentene ikke spiser like mye som oss andre... Noen av oss er nok fort på 200 allerede. På to dager.

De resterende 5 dgene går et nok langt mer enn 150 gram kjøtt på oss som er voksne er jeg redd. Inkl spekeskinke og annen skinke, pølse eller burger, en middag eller to med kjøtt på grillen (nå på sommeren ja) men klart et inngår en del kylling i kjøttet vårt, et gjør et. Kylling og svin er det vi spiser mest av.

For mye salt, og for mye sukker og for lite fisk og for lite "veganske proteiner". Av grønnske spises det mer sånt lett, ikke de mettende bønnene og denslags.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-23, 11:51   #680
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg spiser ikke rødt kjøtt med mindre jeg skulle få det servert et sted, men det blir litt kylling 2-3 ganger i måneden. Rødt kjøtt er ikke verd prisen, men kylling smaker godt. Ganske snodig, men når jeg tenker kylling så ser jeg for meg en god middag, mens rødt kjøtt assosieres med dyrelik. Noe mindre appetittvekkende med andre ord.

Alkoholrådet er enkelt å følge, sukkerinntaket er nok min akilleshæl all den tid jeg elsker iskrem.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no