Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Anbefal en gressklipper på batteri (ikke robot)

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-23, 19:47   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Anbefal en gressklipper på batteri (ikke robot)

Vi trenger ny gressklipper, har du en å anbefale? Vi har sittegressklipper i tillegg, så den skal ikke brukes på store områder, bare der vi ikke kommer til med den andre.

Tar fjerne imot avbefalinger også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-23, 20:39   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal en gressklipper på batteri (ikke robot)

Vi har to stk (på forskjellige steder), er sånn passe fornøyd med begge. Hjemme har vi ryobi plus one. På et fulladet batteri klarer vi bare nesten hele plenen, det er litt irriterende. Må enten bytte batteri eller ta ladepause. Usikker på navn på den vi har på campingvogna, men den duger den og.

Jeg klipper lite plen og er sikkert ikke kvalifisert til å svare. (Men det er helt garantert utrolig digg å slippe ledning eller bensin!)

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-23, 10:12   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal en gressklipper på batteri (ikke robot)

Henger litt her, jeg også. Vi har engammel bensindrevet klipper men får ikke start på den i år... så lurer på å kjøpe elektrisk.
Tittet såvidt på Claes Olsson og Jernia men har ikke kommet noe videre...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-23, 11:02   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en gressklipper på batteri (ikke robot)

Eg har ein grønn Bosch med batteri. Heilt flott. Har ca 80 kvadrat plen og det held med ein batterirunde.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-23, 14:29   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal en gressklipper på batteri (ikke robot)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Henger litt her, jeg også. Vi har engammel bensindrevet klipper men får ikke start på den i år... så lurer på å kjøpe elektrisk.
Tittet såvidt på Claes Olsson og Jernia men har ikke kommet noe videre...

Jeg har denne typen, usikker på modellen, og er veldig fornøyd.
https://www.maxbo.no/gressklipper-ro...w-n30-p1973204


Sist redigert av frukt : 04-06-23 kl 20:06.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-23, 19:55   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en gressklipper på batteri (ikke robot)

Det er den på bildet over eg og har. Den er jo. Så lett å kjøre pga batteriet.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-23, 20:07   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal en gressklipper på batteri (ikke robot)

Den har batteri ja, min har ledning, men ellers er den nokså lik.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no