Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

God service = priceless

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-11, 08:59   #1
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

God service = priceless

Jeg har en nesten 1 år gammel Citroen Berlingo...
Den kjøpte jeg hos Notodden Bil og Speedshop som er Citroen forhandleren her i området...
Gode selgere og en bra pris i kjøpsprosessen...
Det skjedde en feil i bestillingen, men dette ble fikset og kompensert på en bra måte.

Idag leverte jeg bilen på service etter at den har gått 15 000km....
Servicen hos verksted folka er EKSTREMT BRA!
Jeg har vært innom et par ganger det siste året hvor den ene gangen var for å skifte stabilisator stag og den andre pga et batteri som trøblet og fikse en ripe i lakken, samt montert ei diger takgrind.
Det har vært tilnærmet perfekt kundebehandling hver eneste gang.

Så skal du kjøpe bil eller reparere den du har og bor i Notodden området så har ivertfall ikke jeg opplevd noe i nærheten av denne servicen som Notodden Bil og Speed shop har noe annet sted....

En kompis tok en ny variant da han skulle skifte bil i vår. Han spurte 10 bekjente om ; "Uavhengig av bilmerke og pris, om du BARE skal tenke service; hvor drar du for å handle bil?"
Samtlige svarte Notodden Bil.
Det er forøvrig et betydelig antall forhandlere i denne lille byen.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 09:38   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God service = priceless...

Bra å dele skryt.

Men angående bilen: Er det ikke mye trøbbel bare det første året om du har vært der og byttet flere ting allerede?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 11:08   #3
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: God service = priceless...

Nei... Vil ikke si det..

Jeg har bytta stabilisatorstag...
Veiene til oss er jævlige så at dem blir slarkete hver 10-12 000km er ikke overraskende... Går på garantien...
Naboen har en eldre Caravelle og bytter minst 2 ganger i året.
På skodaen jeg hadde så ble det "klunk" et par tusen kilometer etter at jeg skifta dem...

Også ble bilen strømtom en natt...
Fikk satt strøm på den og kjørt på verksted og dem fant ingenting feil i diagnosen og har aldri skjedd siden..
Han karen hos Viking sa at det var ofte at dem var på helt nye biler som bare plutselig var strøm tomme...

Også har jeg vært der og fått montert ei takgrind og fiksa en ripe i lakken, men dette blir jo noe "selvskapt"...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 11:15   #4
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: God service = priceless...

Høres ut som bra service ja.

Jeg kan ikke anbefale Citroen-forhandleren og verkstedet her i byen, jeg setter ikke foten innenfor døra der igjen om jeg så får betalt for det.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 11:28   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God service = priceless

Det høres ut som veldig bra service ja. Men jeg er redd det også forsterker fordommene mine mot Citröen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 11:33   #6
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: God service = priceless

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det høres ut som veldig bra service ja. Men jeg er redd det også forsterker fordommene mine mot Citröen.

Jeg var også bekymret for disse "franske monstrene" av noen djevel biler som aldri kommer seg bort fra verkstedet...

Også var min svigebror svært bekymret for disse grufull VW bilene som det er så EKSTREMT mye feil på...

Også disse tyske bilene med stjerne som ruster bare du puster på dem.

Og ikke minst at japsene har så elendig kjørekomfort.

Det finnes mye fordommer Katta...
Jeg har også noen.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no