Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-10, 21:41   #1
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Vi skal på Disney on Ice til søndagen og nå lurer jeg på om det er kaldt i Spektrum og om vi må ha på godt med klær?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:00   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Oi, det har ikke vi tenkt på. Håper noen kan svare.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:02   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Det er kaldt nede ved isen, og ikke knallvarmt i salen, nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 23:05   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Vi har pleid og ha på fleecebukser utenpå og tykk jakke og ordentlige vintersko, men da satt vi helt nede ved isen. Da skulle jeg nesten ønske vi hadde vinterdresser. Litt lenger opp i salen mener jeg vi til og med tok av oss jakka litt, men det er ikke varmt der. Vi hadde med vanter.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 23:07   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Takker for svar!! Gleder meg, er Disney on Ice jomfru

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 08:16   #6
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Takker for svar!! Gleder meg, er Disney on Ice jomfru

Siden dette er deres første gang så advarer jeg: kjøpepresset før dere kommer inn i selve hallen er enormt! Og utvalget er dyrt!

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 08:40   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Siden dette er deres første gang så advarer jeg: kjøpepresset før dere kommer inn i selve hallen er enormt! Og utvalget er dyrt!

Takk. Vi skal kjøpe minst mulig.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 08:41   #8
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Siden dette er deres første gang så advarer jeg: kjøpepresset før dere kommer inn i selve hallen er enormt! Og utvalget er dyrt!

Hvor dyrt da? Jeg skal sende med min minstemor lommepenger, siden hun skal være med en venninne. Tenker hun trenger penger til en drikke, + evnt en liten ting/leke/minne.

pippo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 09:18   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Hvor dyrt da? Jeg skal sende med min minstemor lommepenger, siden hun skal være med en venninne. Tenker hun trenger penger til en drikke, + evnt en liten ting/leke/minne.

Til bare det så trenger hun minimum 200 kroner. Det er enomt dyrt der alt mulig. En slush-drikke i Lilo glass koster 100 kroner bare den. I år har de sikkert Mikke glass eller noe sånt. Du burde sikkert sende med 300 kroner, for det er ikke rare minnet en får for 100 kroner der om hun kjøper seg drikke for den andre hundrelappen. Bare en sånn som snurrer rundt og lyser i mørket koster vel 150 kroner. Popcorn koster kr 100,- og det samme gjør vel programmet, om ikke det var enda mere for programmet. Jeg synes det er litt moro og ha programmet fra forestillingen for det ser vi mye på etterpå. En får tatt mye dårlige bilder selv der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 09:19   #10
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Siden dette er deres første gang så advarer jeg: kjøpepresset før dere kommer inn i selve hallen er enormt! Og utvalget er dyrt!

Takk :-)

Det må være dyrt, for alle jeg snakker med, som har vært der, nevner dette

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 09:33   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Vi har hatt med drikke hjemmefra, enten brus eller leskedrikk + litt godt, så har vi kjøpt en popcornbøtte der. De bøttene til popcornet har vært veldig populære etterpå til alt mulig for ungene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 11:14   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Popcorngreiene koster vel 120,-, trur eg. Spesialpopcorn, må vite.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 12:10   #13
ltb
Superaktiv
 
ltb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
Innlegg: 330
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Vi har vært der to ganger. Begge gangene har vi hatt plasser fra midten og bakover. Vi har tatt av oss jakkene, men har ikke akkurat hatt tynn genser under.

Jepp, det er dyrt. Jeg har hatt med pølser på termos og brukt pausen til å sitte rolig på stolen i stedet for å stå i kø. Det er vanskelig å unngå kjøpepresset, men jeg opplever at det vi har kjøpt har S1 kost seg med. Er enig i at slushen er dyr (....men en får jo med seg glasset....eh)! Det er ikke store trøsten, men det har også blitt brukt mye her hjemme! Det er en enorm kommersiell opplevelse

Lykke til og kos dere! Jeg synes showet er bra!!!!!!

__________________
Barn har krav på å bli vist like mye respekt som voksne!
S1 januar 03 S2 november 09
ltb er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 14:27   #14
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Noterer at vi får ta med leskedrikker og snop!! I tillegg til å kle oss skikkelig. Lag på lag høres bra ut!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 22:39   #15
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Får man ha med seg mat og drikke inn der da?

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 22:49   #16
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Vi hadde med drikke og snacks. De tar også kun kontanter, noe jeg glemte og brukte pausen til å lete etter minibank... Dette var for to-tre år siden vel å merke.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 23:03   #17
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Vi hadde også med drikke og snop begge gangene vi har vært der, men fikk svidd av ca 500,- likevel Popcorn i bøtte og popcorn med Mikke-krone, slush i Mikkebeger, en snurregreie også husker jeg ikke om det var mer. Det var i fjor.
Vi satt ganske langt opp og tok av jakkene, men hadde stillongs og gode vintersko

Kos dere på show, jeg syns det er kjempefint!

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 23:51   #18
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Får man ha med seg mat og drikke inn der da?

Ingen som nekter deg og ha med drikke og snop. Uansett når vi er på tur så har jeg med en liten sekk.

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Vi hadde med drikke og snacks. De tar også kun kontanter, noe jeg glemte og brukte pausen til å lete etter minibank... Dette var for to-tre år siden vel å merke.

Kontanter er lurt ja. Køene i minibanken hvis en finner den er gjerne lang.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 08:51   #19
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har vært på Disney on Ice før? Spørsmål om temperatur

Vi satt i rad 3 i går, og det ble kjølig etter hvert, ja.

Når dere sier at dere leter veldig etter minibank, lurer jeg på hvor dere har vært. Det er jo en minibank på veggen til Radisson-hotellet, og jeg tror også at det er minibank på veggen mot dør 1 i Spektrum (jeg tror det var der mannen hentet penger i går).

Jeg kan forresten tilføye at Disneypopcornet smaker faktisk bedre enn Spektrum-popcornet vi kjøpte på Walking with Dinosaurs. Og de har vært såpass 'flinke' at dette er eneste popcorn du får kjøpt i år. De andre kioskene er minimale, og selger kun pizza, nachos eller drikke i beger.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no