Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Musa har streika

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 09:44   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Musa har streika

Ja, musa på skolepc-en min Står. Den nekter å flytte på seg. Nå er det jo ikke mus i den forstand, men den plata framme som man flytter pila ved hjelp av. Nå skal det sies at det i et døgn lå et papirark inni pc-en som var lukket. Kan det ha noe med det å gjøre? Vet noen hvordan jeg kan få den til å virke igjen?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 10:04   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Musa har streika

Har du prøvd å restarte? Jeg hadde trøbbel med det ei stund, og restart hjalp alltid. Det ga seg da IT-ansvarlig reinstallerte systemet for meg. Hvis restart ikke hjelper er det sannsynligvis bare å plugge ei vanlig mus i en av USB-portene hvis du har ei tilgjengelig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 10:44   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musa har streika

Skal prøve nå. IT-gutta satte opp maskina på nytt på torsdag, men den har virka etter det. Var bare nå idag det skjedde.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 12:22   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Musa har streika

Mange bærbare har en hurtigtast eller egen tast for å deaktivere styreflaten, dette pga. en del kommer borti denne når de f.eks. holde på med tekstbehandling og da forflytter seg i teksten.

F.eks. Acer har denne på Fn+F7 på en del modeller.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 14:48   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musa har streika

Aha, interessant. Jeg har fått den igang nå, men skal merke meg FnF7. For det problemet er kjent ja...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 15:32   #6
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Musa har streika

av tittelen på tråden.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 16:00   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musa har streika

Javel, hehe. Den andre musa virker altså. Men jeg tenkte jeg skulle unngå slike koblinger av kofferttenktene mennesker ved å lagge den under Vevstova...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 16:12   #8
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Musa har streika

Ja, men den kommer opp på uleste innlegg også. Og jeg leser ikke bestandig i hvilket underforum det står i (og bare for å ha sagt det så skjønte jeg jo hva du mente - flirer bare av dobbeltbetydninger).

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 20:45   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musa har streika

Joa, det var jo litt morsomt. Bra det ikke stod "Musa har stengt" eller noko då.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no