Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kameraproblemer - MSI wind notebook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 16:23   #1
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kameraproblemer - MSI wind notebook

Jeg får ikke skrudd på det integrerte kameraet på min MSI Notebook, altså med Fn+F6, og jeg får heller ikke brukt Fn+F7.

Ikke finner jeg noe sted for å koble til kameraet uten denne kombinasjonen heller. Min bror, dataingeniøren, har sjekket at F6 tasten og F7 tasten fungerer alene, så problemet ligger altså ikke der. De fungerer bare ikke i kombinasjon med Fn.

Noen som vet hva jeg burde prøve på nå? Skype er ikke like koselig uten webcam.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 17:35   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kameraproblemer - MSI wind notebook

Har du sjekket innstillingene til kameraet? Jeg har ikke sjangs å sjekke det selv på min nå for jeg skal øyeblikkelig gå av fergen her. Men jeg har i hvertfall sjekket at min Fn + F6 virker.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 18:41   #3
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kameraproblemer - MSI wind notebook

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Har du sjekket innstillingene til kameraet? Jeg har ikke sjangs å sjekke det selv på min nå for jeg skal øyeblikkelig gå av fergen her. Men jeg har i hvertfall sjekket at min Fn + F6 virker.

Hvor sjekker man innstillingene da? Det er det jeg ikke får til, finner dem rett og slett ikke.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no