Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 08:58   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

En liten fiffig kommentar fra Firefox på morrakvisten, da jeg skulle logge meg på nettet. Kan legge til at jeg måtte tvangsavslutte macen i går, og den klarte fint å gjenopprette øktene altså.

Vel, dette er pinlig.


Firefox klarer ikke å gjenopprette vinduer og faner. Dette skyldes vanligvis en nylig åpnet nettside.

Du kan forsøke å enten:

* Fjerne en eller flere faner som du tror kan ha forårsaket problemet

* Starte en helt ny programøkt

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 09:01   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (hilsen Firefox)

Jeg syntes den meldinga var sjarmerende første gang. Etter ti ganger var det ikke like søtt. Ingen tvangsavslutting her i gården. Bare en bug, tror jeg, for det er bedre nå. *krysser fingrene*

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 09:20   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (hilsen Firefox)

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg syntes den meldinga var sjarmerende første gang. Etter ti ganger var det ikke like søtt. Ingen tvangsavslutting her i gården. Bare en bug, tror jeg, for det er bedre nå. *krysser fingrene*

Faktisk var jeg innom bug-tanken. Kan man få det på Mac da? :najv:
Jeg har nylig mottatt noen bug-meldinger av en venn på Facebook, den første gangen forsøkte jeg å åpne filen.

*krysser fingrene desperat*

Skal logge av korrekt nå, og la macen hvile et par timer.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 09:26   #4
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

Fekk den meldinga i dag tidlig eg og.

Det skjer av og til når maskina blir brått slått av. I mitt tilfelle at strømfolka leika med strømmen og slo den av og på ein to-tre gonger.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 09:29   #5
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (hilsen Firefox)

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Faktisk var jeg innom bug-tanken. Kan man få det på Mac da? :najv:
Jeg har nylig mottatt noen bug-meldinger av en venn på Facebook, den første gangen forsøkte jeg å åpne filen.

*krysser fingrene desperat*

Skal logge av korrekt nå, og la macen hvile et par timer.

Jeg tenkte mer at det var en bug i FF. Etter den siste oppdateringa deres ble det borte hos meg. *krysser fortsatt*

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 09:32   #6
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

Jeg får denne beskjeden hver gang maskinen starter på nytt, eller om jeg laster ned siste versjon av Firefox. Klarer veldig sjelden å gjennopprette uten at denne meldingen kommer opp.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 09:43   #7
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

Jeg får også den meldinga. Ikke noe bug

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 09:49   #8
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

Og ofte trenger man ikke fjerne en av fanene fra listen heller, men bare trykke «Restore» eller hva det nå står i den norske utgaven.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 10:00   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Faktisk var jeg innom bug-tanken. Kan man få det på Mac da? :najv:
Jeg har nylig mottatt noen bug-meldinger av en venn på Facebook, den første gangen forsøkte jeg å åpne filen.

*krysser fingrene desperat*

Skal logge av korrekt nå, og la macen hvile et par timer.

En bug er ikke et virus, det er ikke noe du får av andre. Det er bare en liten feilkobling i programmet. Ingen grunn til å la den hvile, det er bare å starte firefox på nytt. Det er en ganske vanlig melding. Men det lønner seg selvsagt å avslutte ting korrekt, og slå av maskinen i ny og ne hivs den får veldig hikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 10:04   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

........


Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 19:05.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:37   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

Den hvilte et par timer, og lot seg gjenstarte helt normalt.
Merker det fort på macen om jeg ikke har slått den helt av på noen dager. Jeg er nok ikke helt snill mot den. Men i går kveld låste alt seg, så jeg måtte tvangsavslutte. Så syns Firefox det var litt pinlig da. Får følge med videre, og se om ting fungerer normalt. Jeg oppdaterte FF for et par dager siden, og har kanskje ikke slått av maskinen siden.

Glitter: Takk for redegjøringen om forskjell på bug og virus.

-ea- : Håper du ikke har mistet mye fryktelig viktig informasjon og at macen bare måtte hvile litt.

Takk for svar.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:45   #12
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

Firefox har vært pinlig berørt hos meg og de siste dagene.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:51   #13
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (hilsen Firefox)

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg syntes den meldinga var sjarmerende første gang. Etter ti ganger var det ikke like søtt.

Jeg dulter på denne, jeg.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:18   #14
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Vel, dette er pinlig. (Hilsen Firefox)

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no