Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Madeleines mor mistenkt (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 16:34   #201
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg er veldig langt fra å mene noe om dette.
INGEN kan mene noe om hva som har skjedd her.

Klart det er lov å spekulere. Hvem sier det er forbudt?

Ser du har kommentert dette etterpå.. bare syntes det var merkelig å si.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 16:56   #202
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Tatt i betraktning den advokaten de nå har så vil jeg anse det som veldig usansynlig at de noensinne blir utlevert til Portugal. Manglende sikring av beviser er vel et kjernepunkt der. Jeg tror ikke han vil la dem reise tilbake heller. At han klarte å stoppe utleveringen av Pinochet var jo noe få trodde var mulig. Her er det langt mere å spille på.

Portugisisk lov gjør det umulig for mistenkte å uttale seg om beskyldningene mot dem. Men fra Storbritania vil vi nok høre mere.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 17:01   #203
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Nå er det visst sånn at Storbritannia har en lov som gjør at de innen EU forplikter seg til å utlevere mistenkte til andre EU-land, hvis det de er mistenkt for har en strafferamme på over to år. Med andre ord så kan de ikke nekte å dra tilbake, de har ingen valg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 17:13   #204
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Det er et eller annet som ikke stemmer ang. hvilken medisin de har gitt barna. Flere steder har jeg lest at det står i pakningsvedlegget til legemidlet at det virker søvndyssende/beroligende, og et sted sto det at legemidlet nylig var blitt gjort reseptfritt i Portugal. Det kan vel neppe gjelde paracetamol? Kan det være at det er noe "Calpol forte" de har gitt de? Paracet med litt førstegenerasjons antihistamin eller diazepam?

Jeg synes forøvrig denne saken er helt grusom, og klarer ikke i min villeste fantasti tro at det er foreldrene som har gjort det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 18:14   #205
Melonina
Fullverdig medlem
 
Melonina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 59
Melonina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Det er et eller annet som ikke stemmer ang. hvilken medisin de har gitt barna. Flere steder har jeg lest at det står i pakningsvedlegget til legemidlet at det virker søvndyssende/beroligende, og et sted sto det at legemidlet nylig var blitt gjort reseptfritt i Portugal.

Det var visst snakk om Calpol Night

Calpol Night (P), the only children’s pain and fever medicine designed specifically for night time use currently on the market, provides parents with a treatment option for the symptoms of pain and fever, whilst an anti-histamine helps to also aid restful sleep.

http://www.talkingretail.com/product...it-oppor.ehtml

Melonina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 18:16   #206
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Normalatferden er kanskje å si sannheten med en gang.

Ikke "vi låste dørene og vinduene" for å måtte innrømme to dager etter at man ikke gjorde det likevel- "i tilfelle det ville begynt en brann" (Ja, og hva skulle tre bittesmå barn gjort uansett i et sånt tilfelle?)

Ikke "Tvillingen kan ikke ha våknet og under noen omstendigheter" (det var det som først fikk bedøvelsesteorien i full sving) for å etterpå forsnakke seg og si at "jeg trodde hun kanskje våknet av tvillingenes gråt".

Ikke: Vi kunne se leiligheten fra der vi satt, det var bare 50m til baren. Når det var relativt lett å finne ut at det var drøyt 150 meter og helt umulig å se noe som helst av leiligheten fra baren.

+++ minst 10 andre eksempler.

Tar seg dårlig ut.

Jeg vil ikke ta stilling til om foreldrene er skyldig eller ikke, bare for å ha sagt det, men jeg kan jo svare deg likevel. Jeg tror ikke "det tar seg dårlig ut" er i hodet på foreldrene. Jeg kan godt skjønne at man ihvertfall i starten, når man tror alt skal gå bra, pynter litt på sannheten all den tid man er fullstendig klar over at "alle" kommer til å dømme dem for å ha gått fra barna. I en sånn setting har jeg ingen problemer med å se at det er naturlig å ta noen snarveier og småløgner.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 18:27   #207
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg vil ikke ta stilling til om foreldrene er skyldig eller ikke, bare for å ha sagt det, men jeg kan jo svare deg likevel. Jeg tror ikke "det tar seg dårlig ut" er i hodet på foreldrene. Jeg kan godt skjønne at man ihvertfall i starten, når man tror alt skal gå bra, pynter litt på sannheten all den tid man er fullstendig klar over at "alle" kommer til å dømme dem for å ha gått fra barna. I en sånn setting har jeg ingen problemer med å se at det er naturlig å ta noen snarveier og småløgner.

Greit nok. Jeg synes ikke det er småløgner, da.

Også må jeg trekke litt på smilebåndet når jeg leser om korrupt politi og mafiatilstander osv. Fra dag 2 har det vært engelsk politi i Portugal som har bistått den portugisiske, og de er fortsatt der. Laboratoriet som har foretatt prøvene er regnet som det beste i verden, og ligger i England. Igjen Engelskmenn som tar testene. Jeg tror det skal ganske mye til for å få gjennom korrupsjon og dårlig politiarbeid under disse omstendighetene. Men det er nok sånn at det skjedde store feil de første to dagene.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 18:34   #208
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Mtp at de faktisk har puttet i barna sine medikamenter (hvis dette stemmer) istedet for å skaffe seg barnevakt, så skjønner jeg godt at de har pyntet på sannheten. Det er uakseptabelt såfall og det sier ganske mye om foreldrene.
Hvis det er sånn det henger sammen vel og merke.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:09   #209
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Det er ganske mange teite avisartikler…siste er at lokalbefolkningen der det skjedde føler seg sviktet fordi de dro hjem.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:16   #210
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det er ganske mange teite avisartikler…siste er at lokalbefolkningen der det skjedde føler seg sviktet fordi de dro hjem.

Sviktet ??


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:31   #211
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sviktet ??


Ja...det var overskriften.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162359

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:37   #212
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Jeg syntes ikke det er rart at de reagerer på at de plutselig drar når de skjønner at de er i politiets fokus. Syntes det er rart selv. I fire mnd har de nektet dra hjem uten sin datter og nå kunne de ikke komme derfra fort nok. Plutselig var det ikke så farlig lenger.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:39   #213
Melonina
Fullverdig medlem
 
Melonina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 59
Melonina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg syntes ikke det er rart at de reagerer på at de plutselig drar når de skjønner at de er i politiets fokus. Syntes det er rart selv. I fire mnd har de nektet dra hjem uten sin datter og nå kunne de ikke komme derfra fort nok. Plutselig var det ikke så farlig lenger.



Mange har levd veldig intenst alt dette. Spesielt de som bor i naeromraadet. Husk at Praia da Luz er en meget liten landsby hvor alle kjenner alle og hvor man daglig moette McCann familien i gatene, kirken, osv.

Melonina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:40   #214
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Greit nok. Jeg synes ikke det er småløgner, da.

Også må jeg trekke litt på smilebåndet når jeg leser om korrupt politi og mafiatilstander osv. Fra dag 2 har det vært engelsk politi i Portugal som har bistått den portugisiske, og de er fortsatt der. Laboratoriet som har foretatt prøvene er regnet som det beste i verden, og ligger i England. Igjen Engelskmenn som tar testene. Jeg tror det skal ganske mye til for å få gjennom korrupsjon og dårlig politiarbeid under disse omstendighetene. Men det er nok sånn at det skjedde store feil de første to dagene.

Jeg er nå rimelig sikker at en det vil bli argumentert likevel, og være vesentlig i å forhindre en utlevering. Eventuelt vil helseattester kunne gjøre det samme. Briter er flinke til å beskytte sine egne.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:40   #215
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg syntes ikke det er rart at de reagerer på at de plutselig drar når de skjønner at de er i politiets fokus. Syntes det er rart selv. I fire mnd har de nektet dra hjem uten sin datter og nå kunne de ikke komme derfra fort nok. Plutselig var det ikke så farlig lenger.

Men sviktet var vel å dra det litt langt?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:49   #216
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Melonina, her.

Det var visst snakk om Calpol Night

Calpol Night (P), the only children’s pain and fever medicine designed specifically for night time use currently on the market, provides parents with a treatment option for the symptoms of pain and fever, whilst an anti-histamine helps to also aid restful sleep.

http://www.talkingretail.com/product...it-oppor.ehtml

Takk for oppklaring.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:49   #217
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men sviktet var vel å dra det litt langt?

Det er jo bare en dames utsagn og sikkert oversatt et par ganger etter det. Kan ikke ta det så ordrett da. Må jo lese hva som står i artikkelen.

Forresten. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162340
En del mindre bra ting da. De hadde drukket over en flaske hver i snitt og de ble observert LANGT unna hotellet.

Hva som hun ble dopet ned, men våknet var alene og skled og slo hodet i badegulvet feks.. masse som kan ha skjedd ene og alene fordi hun var alene.

Må si jeg er veldig nysgjerrig på hva som kommer fram under en evt rettsak.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:22   #218
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det er jo bare en dames utsagn og sikkert oversatt et par ganger etter det. Kan ikke ta det så ordrett da. Må jo lese hva som står i artikkelen.

Forresten. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162340
En del mindre bra ting da. De hadde drukket over en flaske hver i snitt og de ble observert LANGT unna hotellet.

Hva som hun ble dopet ned, men våknet var alene og skled og slo hodet i badegulvet feks.. masse som kan ha skjedd ene og alene fordi hun var alene.

Må si jeg er veldig nysgjerrig på hva som kommer fram under en evt rettsak.

Jeg synes nå du tar alt for god fisk da.
En observasjon som tror han har sett disse på byen gjør ikke påstanden sann. I mange saker kommer det veldig mange observasjoner og vitneutsagn på mye rart, uten har man har funnet ut at det stemmer. Madeleine er jo også observert i både Marokko, Spania, Belgia og Malta, uten at man har funnet at dette stemmer. Hvor mye de har drukket kan vel ikke vi uttale oss om. For det første er det uklarheter rundt hvor mye som ble bestilt og hva som faktisk ble drukket. I tillegg var de 9 personer, det kan godt være 3 som har drukket mesteparten. Sånn har det ihvertfall vært mange ganger jeg har drukket med en vennegjeng. Jeg synes også det er rart hvis lokalbefolkningen bruker ord som sviktet, jeg synes ikke det er merkelig at de drar hjem nå. De har levd uten et enormt press i flere måneder og har to andre barn som må tas hensyn til. De har blitt satt under mistanke om å ha drept sitt eget barn og risikerte fengsling. Mulig jeg også hadde dratt hjem til kjente omgivelser og familie i en sånn situasjon. De uttaler også at de ikke vil gi opp håpet om å finne Madelaine. Ikke dermed sagt at jeg er sikker på om de er uskyldige eller ikke, men i en slik sak kan alt vinkles den ene og den andre veien ettersom hvilket syn man har.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:26   #219
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg synes nå du tar alt for god fisk da.
En observasjon som tror han har sett disse på byen gjør ikke påstanden sann.

Å nei! Trodde jo det jeg.

Tror vel ikke alt jeg leser jeg heller da. : opplyser:
Kan også uttale meg masse selv om jeg ikke har peiling forøvrig. Går helt fint ann merker jeg.
Ang drikkingen så påpekte jeg også at det var i snitt. Sa ikke noe mer om den saken, sa ikke at noen var fulle, bare at selskapet hadde drukket mye.

Jeg er ikke overbevisst om at foreldrene er skyldige. Men at saken har flere sider, det er helt sikkert.


Sist redigert av Pastill : 10-09-07 kl 20:33.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:35   #220
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

I tilfelle noen ikke har fått det med seg så bekreftet politiet i kveld at Madeleine må ha vært fraktet i foreldrenes bil, det var en 100% DNA match. I tillegg ser det ut som barnevernet kommer til å ta hånd om de andre barna, ettersom foreldrene formelt er mistenkt i en forsvinningssak som nå ser ut til å ha blitt til en drapssak. Jeg er ganske imponert at så mange fortsatt tror at det er mer sannsynlig at falske bevis er blitt plantet enn at foreldrene kan være skyldige.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no