Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-07, 17:15   #1
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Datt over denne i dag. Må prøves

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:11   #2
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Dette var en ny og ubehagelig opplevelse for meg.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:28   #3
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Det var skikkelig slitsomt og plagsomt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:48   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Guffent!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:57   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Kul side! Hvis man kan si noe slikt om et sånt tema... Men jeg synes den var godt laget.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 00:04   #6
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

eh, skulle det skje noe på denne siden?
Svart side med noe hvit skrift om man bruker narkotika eller ikke?
Noe jeg skal klikke på for at det skal skje noe?

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 00:51   #7
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kul side! Hvis man kan si noe slikt om et sånt tema... Men jeg synes den var godt laget.

Godt laget.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 05:34   #8
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

OK, da har jeg fått bekreftet at det ikke er noe for meg. Har ikke psyke til sånt, jeg, tror jeg. Takke meg til en fyllekule en gang i blant.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 08:26   #9
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Superbra laget. Informativt også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 11:36   #10
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Den var jo kjempekul. De får riktignok fratrekk for de stygge "Windows XP" dialogboksene som dukket opp. Det er mulig de skal ha fratrekk for å få dop til å virke stilig og kult også; det jo kommer jo an på hva de som laget den ønsket å formidle. Jeg antar naturligvis at de som har betalt for den ønsker at de som ser den skal få mindre lyst til å ruse seg.

Ben "tror kanskje ikke de har fått valuta for pengene" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 11:48   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Det var skikkelig slitsomt og plagsomt.

Enig. Og jeg angrer på at jeg startet den. Kom jo for søttan ikke ut.

Nei, takke meg til en skikkelig drink eller fem.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 12:05   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Kul! Jeg noterer meg at rusmidler og surfing ikke er kompatibelt.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 12:28   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

eh, skulle det skje noe på denne siden?
Svart side med noe hvit skrift om man bruker narkotika eller ikke?
Noe jeg skal klikke på for at det skal skje noe?

Du skal lese det som står og klikke deg videre etterpå.

:skjempeavansert:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 15:27   #14
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

[quote=safran;462622]Enig. Og jeg angrer på at jeg startet den. Kom jo for søttan ikke ut.

quote]
Var ett poeng i det også da..til slutt kommer man ut

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 11:59   #15
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Du skal lese det som står og klikke deg videre etterpå.

:skjempeavansert:


Uansett hvor mye klikker så skjer det ingenting..
Ingen videre knapp der heller... Det står at "alt som har skjedd på denne siden er fiksjon.
Og når jeg trykker på "trykk her" så får jeg kun info hvor jeg skal hendvende meg for å få hjelp....

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 12:15   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Uansett hvor mye klikker så skjer det ingenting..
Ingen videre knapp der heller... Det står at "alt som har skjedd på denne siden er fiksjon.
Og når jeg trykker på "trykk her" så får jeg kun info hvor jeg skal hendvende meg for å få hjelp....

rare saker.

Hos meg kan jeg trykke på "fortsett" etter en stund og da kommer det liksom opp en melding fra politiet om at det er registrert ulovlig aktivitet (eller noe slikt) fra maskinen jeg sitter på.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 00:43   #17
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Den var jammen litt sterk, igrunnen! Skvatt når siden til begrvelsesbyrået spratt opp
Virkelig heldig for oss som ikke havnet i den grøfta der...

  Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 14:00   #18
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Når jeg leser det dere skriver, tror jeg at jeg lar være å klikke på linken.
Jeg er av typen som alltid leser reaksjoner på linker, da jeg er livredd for å skvette.
Det har vært noen sånne, og jeg slår nesten ihjel pc'n når jeg skvetter.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 21:54   #19
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg er av typen som alltid leser reaksjoner på linker, da jeg er livredd for å skvette.
Det har vært noen sånne, og jeg slår nesten ihjel pc'n når jeg skvetter.


Huff, da Men jeg tror ikke du skvetter på den måten av denne her, altså. Det var vel mer at det var uventet og en ganske forsterkende effekt på alt sammen.

  Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 21:59   #20
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du ikke har prøvd, kan du prøve her ...

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Uansett hvor mye klikker så skjer det ingenting..
Ingen videre knapp der heller... Det står at "alt som har skjedd på denne siden er fiksjon.
Og når jeg trykker på "trykk her" så får jeg kun info hvor jeg skal hendvende meg for å få hjelp....

Du må tillate popups.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no