Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-20, 19:02   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Tar det tilbake, sutra litt på chat til postnord med beskjed om Håndtverker-krise. Tre timer etterpå kom det budbil med flisene mine. Fornøyd ass.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 21:10   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Kom nettopp inn døren med pakke fra Postnord.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 21:20   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Hvor gjør Postnord av alle pakkene som forsvinner/"forsvinner"? Det lurer jeg litt på.

Julebord?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 21:21   #24
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Julebord?

Med pakkeleken.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 21:48   #25
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har boikottet nettbutikker som sender med PostNord såkalt "helt hjem". Det funker ALDRI. For PostNord som hentes på leveringssted, ser det ut til å fungere. Men Posten/Bring er uendelig mye bedre.

Enig i dette. "Helt hjem" er virkelig totalt krise, det er helt ufattelig for meg at folk bruker den tjenesten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 21:51   #26
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Enig i dette. "Helt hjem" er virkelig totalt krise, det er helt ufattelig for meg at folk bruker den tjenesten.

Har ingen dårlige erfaringer med Helt hjem, heller. Både jeg og eldste har brukt de mye. Kanskje det er varierende i ulike deler av landet?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 21:57   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Ja, helthjem funker brillefint hos meg, både til og fra. Mye bedre enn de andre PostNord-tjenestene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 22:17   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Har ingen dårlige erfaringer med Helt hjem, heller. Både jeg og eldste har brukt de mye. Kanskje det er varierende i ulike deler av landet?

Vet ikke? Jeg bor i Oslo, og Helt hjem var like dritt da jeg bodde midt i sentrum som nå som jeg bor i utkanten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 23:47   #29
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Har ingen dårlige erfaringer med Helt hjem, heller. Både jeg og eldste har brukt de mye. Kanskje det er varierende i ulike deler av landet?

Fungerer helt supert her også, hadde problemer i starten , men har sendt og fått minst 50 pakker etterpå uten problem.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 03:02   #30
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Litt gøy konsept, da. Forundringspakker på høyeste nivå.

Hemmelig nisse gone bad.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 09:55   #31
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Jeg har til nå utelukkende hatt gode erfaringer med helthjem.

Men, i tilfellet i startinnlegget må jeg noe beskjemmet innrømme at det er helthjem som har rota, og ikke PostNord.

Ut fra opprinnelig hentekode er nå original avsender og mottaker identifisert. Jeg har aldri sendt noe til hun som står som mottaker av pakken, men vi har begge brukt helthjem tidligere. Det er likevel helt ubegripelig for meg hvordan de har klart å putte både feil avsender og mottaker på pakken.

Dette har resultert i en god del ekstrajobb for hun som fikk pakken, både med å hente den, ringe meg, ringe helthjem og å få sendt den avgårde igjen. Jeg skjønner godt at ikke alle gidder dette, eller orker, så det er ikke rart om pakker oppleves å forsvinne i løse luften. Aka rett i søpla hos noen som ikke vil ha pakken..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 10:02   #32
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Når det gjelder helt hjem, er min opplevelse at pakkene aldri kommer. Jeg får melding om at de er levert «på min dørmatte», men der (og ellers i eller rundt inngangen), er det ingenting. Når jeg etterlyser pakken, selv minutter etter den skal ha blitt levert, insisterer de på riktig leveringssted. Bor i bygård i Oslo rett innenfor ring 2. Har hatt samme opplevelse 4 ganger. Har alltid fått varen til slutt (leverandør sender igjen på annen måte), men veldig irriterende.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 10:03   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Helthjem har jeg bare god erfaring med; sendt og mottatt mye i det siste. Bor i enebolig med egen postkasse; mulig det har noe å si?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 10:47   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Vi bor i tredje etasje i ei blokk sentralt i Oslo, og har også utelukkende gode erfaringer med Helthjem, så jeg tror det er mer tilfeldig enn som så.

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har til nå utelukkende hatt gode erfaringer med helthjem.

Men, i tilfellet i startinnlegget må jeg noe beskjemmet innrømme at det er helthjem som har rota, og ikke PostNord.

Helthjem er en tjeneste fra PostNord.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 10:58   #35
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi bor i tredje etasje i ei blokk sentralt i Oslo, og har også utelukkende gode erfaringer med Helthjem, så jeg tror det er mer tilfeldig enn som så.



Helthjem er en tjeneste fra PostNord.

Aaah. Jeg har brukt helthjem siden de het megtildeg, men da har de blitt kjøpt opp på veien.

PostNord fraskrev seg alt ansvar for pakken da jeg ga den beskjed om feilen, og mente JEG burde kontakte Helthjem. Det kan vel hende jeg svarte at det ikke var MITT ansvar..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 11:01   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Ahhh, er Helthjem en postnord-greie? Hahahahha! Det er så dårlig at jeg blir helt fnisete. De sender (på default, er jeg sikker) ut melding om at budet har vært hos deg men fant ikke merking på dør eller postkasse, og jeg svarer hver gang at "det er jo bare fjas, kjære dere, og hvert eneste postbud, pizzabud og regningsbud klarer helt fint å finne meg, det er bare DERE SOM JUGER!" (bare litt mer diplomatisk).

HVER eneste gang.

(Jeg har merket postkasse, dørskilt, husnummer, og så videre, og navigeringssystemer treffer huset mitt med null feilmargin.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 11:03   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Aaah. Jeg har brukt helthjem siden de het megtildeg, men da har de blitt kjøpt opp på veien.

Nei, jeg tror det har vært en PostNord-tjeneste hele veien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 11:13   #38
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, jeg tror det har vært en PostNord-tjeneste hele veien.

Nå måtte jeg google litt. PostNord er statseid av Sverige og Danmark. Helthjem er eid av tre mediekonsernet, Schibsted, Amedia og Polaris. Så jeg klarer ikke å se noe eierskap inne i bildet, men helthjem kjøper antagelig tjenester av PostNord?


Sist redigert av Timar : 26-09-20 kl 11:37.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 11:19   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Hm, nå ble jeg usikker! Jeg mente jeg fant ut at det var det samme. Jeg må google litt. Mulig de bruker PostNord som leverandør?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 12:01   #40
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Tror ikke jeg har noe særlig til problemer med PostNord. En pakke forsvant i fjor, men det var uproblematisk å få erstatning.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no