Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-20, 13:50   #21
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Barn unnfanget 02.03 (verifisert i kontrollerte forhold på beste vestkant) og født 09.12. Svangerskapet startet da i midten av februar og jeg synes at det er nærmere 10 enn 9 mnd, men lengden i uker er jo såklart 42. Så ja man kan være gravid i 10 mnd, men det er DA FOR SVARTE IKKE 40 uker!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 13:56   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.



Min rant er omtrent sånn: BORIS JOHNSON!!!!!

I en normal verden så ville jeg vært helt enig med deg, men over dammen regjerer DONALD TRUMP. Og han klarer å få Boris Johnson til å fremstå nærmest sivilisert og ordentlig. GALSKAP!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 13:56   #23
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.158
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Det heter ikke smitteråd og smitteanbefalinger, det heter smitteVERNråd smitteFOREBYGGENDE råd/anbefalinger/hva_har_du_ .

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 13:58   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Barn unnfanget 02.03 (verifisert i kontrollerte forhold på beste vestkant) og født 09.12. Svangerskapet startet da i midten av februar og jeg synes at det er nærmere 10 enn 9 mnd, men lengden i uker er jo såklart 42. Så ja man kan være gravid i 10 mnd, men det er DA FOR SVARTE IKKE 40 uker!!

Det er ni måneder og en uke fra unnfangelse til fødsel (og, igjen, et svangerskap som gikk godt over tiden).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 13:58   #25
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Skal du snakke om den gjengse nordmann så skriv for pokker Ola NorDmann! Ola Normann er onkelen min!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 13:59   #26
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av polyanna, her.

det er ni måneder og en uke fra unnfangelse til fødsel (og, igjen, et svangerskap som gikk godt over tiden).

Men det FØLTES SOM ET ÅR!

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 14:16   #27
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er ni måneder og en uke fra unnfangelse til fødsel (og, igjen, et svangerskap som gikk godt over tiden).

Men svangerskapet defineres fra siste mens, som var 15. feb (bruker samme formel som i ditt første innlegg) og da er det 9 mnd og 3 uker og kan rundes av til 10.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 14:20   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

HØLJREGN! Akkurat de to dagene ungene skal ha uteskole hele dagen. Etter minst 4 uker med nydelig høstvær.

Og HVEM ER DET SOM MÅ VASKE OG TØRKE ENORME MENGDER KLISSVÅTE KLÆR? HÆÆÆH??!!

Åh HERREGUD, JA!
Min er også på tur i dag. Jeg angrer seriøst på at jeg ikke lot ham skulke. Det er faktisk IKKE greit. Spesielt ikke når skolen VET at et stort antall av elevene kommer til å gå i joggesko og t-skjorte.

Når vi er inne på svangerskap og TV, samme serie irriterte meg at hun bare tittet på skjermen i to-tre sekunder og kunne fastslå at hun var 13 uker på vei. DET FUNKER IKKE SÅNN!!!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 14:37   #29
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Helt feil tråd, men jeg blir litt fnisete av harmen over regn på uteskole.
Vi bor Bergen..... vi har regn på 90% av utedagene våre (året rundt). Ungene blir forbausende sjeldent syke etter slike dager altså.

__________________
03 06 09
Mikkeline er aktiv nå  
Gammel 24-09-20, 14:52   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Helt feil tråd, men jeg blir litt fnisete av harmen over regn på uteskole.
Vi bor Bergen..... vi har regn på 90% av utedagene våre (året rundt). Ungene blir forbausende sjeldent syke etter slike dager altså.

Jeg har mange års erfaring med å bo i Bergen, både som barn, ungdom og voksen, og det regner normalt ikke sånn som dette i Bergen. Jeg pleier ikke å klage over regn, men i dag gikk jeg 180 meter med regnfrakk og støvler, og babyen i vogn under regntrekk, og vi var begge to klissvåte da vi kom hjem. Jeg hadde store dammer i støvlene, måtte skifte alle klærne, til og med trusa, og alle klærne til babyen også, og henge vognposen til tørk. Det er virkelig STYRTEGN (bare for å holde meg til regelen om minst ett ord i caps) kombinert med voldsom vind!

Og ærlig alt, skolen trenger ikke bidra til at ungene hater friluftsliv. Det gjør de når de går på tur i dag. Jeg er dog null bekymret for at mitt barn skal bli sykt, han har jo regntøy. Som neppe hjelper da, men...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 14:53   #31
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg er ganske sur over forlagene, som leverer så dårlige læreverk at det er en SKAM. Noen av dem har så vidt giddi å gjøre et forsøk på å omarbeide eksisterende verk etter den nye læreplanen. Andre SUGER på digitale løsninger. Det er kjempegøy, når vi har kjøpt inn smartbok-versjon for å prøve det ut et år først, og så er brukergrensesnittet ELENDIG, det er ikke spilt inn lydfiler, og det finnes ikke fasit til oppgavene, for lærerressursen er TOM. Det eneste som ligger der er noen helvetes eksempler fra hvert kapittel. Dette har vi BETALT PENGER FOR, uten å få det vi har betalt for. Må man begynne å skrive de jævla bøkene sjøl?

I noen fag går det helt fint uten lærebok, altså. For svake elever som trenger veldig konkrete oppgaver og lett oversikt over hvor de finnes, gjør det ikke det. Det er også de som trenger lydfiler, forenkla tekster og enkle oppgaver på nett, men det er visst FUCKINGS EKSTRAMATERIALE som man ikke prioriterer å få ferdig.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 14:54   #32
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Mulig den var viktig nok for gruffetråden, faktisk.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 15:04   #33
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I en normal verden så ville jeg vært helt enig med deg, men over dammen regjerer DONALD TRUMP. Og han klarer å få Boris Johnson til å fremstå nærmest sivilisert og ordentlig. GALSKAP!

DETTE!
(Men vi har vel egentlig en egen Trump-tråd, da)

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 15:18   #34
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

FOLK SOM IKKE SVARER SKIKKELIG PÅ DET JEG SPØR DEM OM! OG SOM I TILLEGG BRUKER VINTER OG VOTTER PÅ Å I DET HELE TATT GI MEG ET SVAR!

(Det er overraskende befriende å være sur i Caps Lock. Og dette handler om å få utført samfunnsoppdraget jeg jobber med, så da har jeg lov til å være sinna her, selv om jeg ikke kan gå mer konkret inn i hva det gjelder.)

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 15:30   #35
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Når man er inne på temaet svangerskap så lurer jeg på HVEM I HULESTE SOM FANT PÅ NAVNET MORGENKVALME?!? DET ER DET MEST MISVISENDE NAVNET SOM FINNES!

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 15:39   #36
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Når man er inne på temaet svangerskap så lurer jeg på HVEM I HULESTE SOM FANT PÅ NAVNET MORGENKVALME?!? DET ER DET MEST MISVISENDE NAVNET SOM FINNES!

Støttes helhjerta.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 15:41   #37
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Altså, vi er jo FERDIG med å få barn på dette forumet her, så hvorfor all denne irritasjonen over SVANGERSKAP? Er dette et ledd i å rekruttere NYE, eller?!
:besteforeldreportalen:

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 15:42   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Når man er inne på temaet svangerskap så lurer jeg på HVEM I HULESTE SOM FANT PÅ NAVNET MORGENKVALME?!? DET ER DET MEST MISVISENDE NAVNET SOM FINNES!

Jeg var aller mest kvalm på morgenen før jeg hadde spist frokost, men i svangerskap nr 2 klarte jeg å kaste opp TIL ALLE DØGNETS TIDER.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 15:45   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Men svangerskapet defineres fra siste mens, som var 15. feb (bruker samme formel som i ditt første innlegg) og da er det 9 mnd og 3 uker og kan rundes av til 10.

Men du ER IKKE GRAVID to uker før unnfangelse!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 15:52   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Og noen av oss var ikke gravid den første MÅNEDEN og vel så det etter første dag i siste mens heller for den del... eldstemann er unnfanget i en syklus med eggløsning dag 42 eller deromkring. Jeg gikk ikke reelt gravid i 11 mnd med ham heller...

Det er ikke GITT at EL er dag 14 i en syklus. Legen nektet å godta det og regnet termin deretter, sånn rundt st. hans. Ungen er født til skolestart, bare en uke over termin, og da ble ul termin satt noen dager etter min el-beregnede termin. (Men legen presterte også å skrive at jeg var USIKKER på når siste mens var. det var jeg jo for pokker slett ikke, det visste jeg på dagen. Jeg bare visste OGSÅ at jeg ikke var blitt gravid 14 dager etter det)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no