Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-20, 22:22   #481
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Unger som ikke skjønner konseptet "mamma er på jobb, lat som jeg er i Oslo nå!".

Nei, jeg bryr meg ikke om at du har hauset opp valpen til den biter, ikke finner svømmebrillene dine eller når jeg tror kompisen kommer for å hente deg. WHATEVER!


Og dessuten sitter pappa, som har FRI, i kjelleren og er ledig for forespørsler.

Noen må lære ungene kontorkutymen når en kollega eller sjef tar på seg Bosene sine!


Kjenner meg veldig igjen. Ungene går gjerne opp eller ned og leter etter meg framfor å spørre mannen som sitter i samme rom. Jeg vet ikke helt hvem som utnevnte meg til sjef.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 22:39   #482
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Kjenner meg veldig igjen. Ungene går gjerne opp eller ned og leter etter meg framfor å spørre mannen som sitter i samme rom. Jeg vet ikke helt hvem som utnevnte meg til sjef.

Jeg har forsøkt å si opp den sjefsjobben SÅ mange ganger. Lønna er for dårlig. :Nemlig:

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 01:03   #483
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

allium:

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 09:29   #484
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Såpekasse - søplekasse - poteito - potato

Dette er en av de tingene vi sikter til, Pamina.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 10:13   #485
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Altså – kan ikke folk slutte å stå rolig på rullebåndene på Sandvika storsenter. Det er den eneste måten (uetnom heis) å komme seg mellom etasjene på i den nye delen, og nå med tanke på å holde enmetern, så kan man ikke gå forbi heller.

Jada, dere sier sikkert at jeg uansett burde holde meg unna kjøpesentre nå i disse tider, men det er nå engang der SATS-senteret mitt er.

Samtidig kan jeg jo gruffe litt over de som kjører mot kjøreretningen i parkeringshuset der og lager kaos. Hva er vitsen? Pilene er der av en grunn!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 10:16   #486
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

SATS sier jeg ikke har avbooket 3 timer på appen (uten oppmøte), og nå er jeg kastet ut fra muligheten til å forhåndsbooke Ikke at jeg vet hvilke timer det gjelder, men har sendt en mail.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 12:56   #487
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Tenåring som ikke hadde lyst å bli koronatestet igjen og derfor ikke sa i fra om at han var forkjølet og dro på skolen i stedet. Så jeg ble oppringt fra skolen med beskjed om å hente. Nå har vi vært og testet og han er hjemme med nesten 40 i feber og vond hals.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 13:43   #488
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Voksne mennesker (i ledende stillinger, ofte :host: ) som ikke evner å kommunisere som vanlige, oppegående mennesker.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 14:12   #489
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kan si det samme om folk på Jekta storsenter.
Det er jo ingen som står stille på tilsvarende bånd på Gardermoen, for eksempel?

Det plager ikke meg noe særlig at de står stille på båndene, men de folka som stopper for å se seg om når de har gått av båndet, men fortsatt står rett foran, de skulle jeg gjerne hatt skuddpremie på. Da kommer jo vi andre som dyttende dominobrikker rett bak.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 14:17   #490
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Det plager ikke meg noe særlig at de står stille på båndene, men de folka som stopper for å se seg om når de har gått av båndet, men fortsatt står rett foran, de skulle jeg gjerne hatt skuddpremie på. Da kommer jo vi andre som dyttende dominobrikker rett bak.

Jah! Og etter trapper og rulletrapper, innafor dører og døråpninger osv.
Jeg regner det som et utslag av "me, myself, I"-fenomenet som regjerer for tida.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 14:19   #491
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jah! Og etter trapper og rulletrapper, innafor dører og døråpninger osv.
Jeg regner det som et utslag av "me, myself, I"-fenomenet som regjerer for tida.

Med fare for å sitte i glasshus, tror jeg det er et bonde-i-byen-fenomen.

Det har iallfall vært sånn siden 2007, minst.

:_pendler:

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 14:21   #492
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Klin umulig å laste opp bilder på en enkel måte her inne.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 16:24   #493
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Med fare for å sitte i glasshus, tror jeg det er et bonde-i-byen-fenomen.

Det har iallfall vært sånn siden 2007, minst.

:_pendler:

Neida, dette er et klassisk kjennetegn på en AIV-er som ikke vet at hen har en bakside og at det faktisk kan tenkes at det er folk bak hen. (AIV=Alene I Verden)

Minty er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 17:21   #494
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Minty:

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 26-09-20, 10:00   #495
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Lokalbefolkning tar tydeligvis lett på ting. Var innom Kiwi på tettstedet Lampeland på vei til hyttetur i helga. Der hadde de plassert 3 unger på bord med vaffelsteking rett i inngangen og alle aldre sto foran stiller for å prate eller kjøoe ig gikk nesten ikke ann at folk gikk ut og inn av butikken. I tillegg var sprite tårnet ved inngangen tom. Godt jeg bare skulle kjapt inn å ha 2 rømme.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 26-09-20, 14:56   #496
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Det er perfekt husvaskvær.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 26-09-20, 20:38   #497
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #6

"Gjør rede for nasjonale føringer i organiseringen av tjenestetilbudet for mennesker med utviklingshemming. Gi eksempler på hvordan kommunene følger opp disse føringene i sitt tjenestetilbud og gi eksempler der dette ikke følges opp."

Jeg står fast, og de fem andre i gruppa mi som skulle vært med på å skrive her er f..n ikke tilgjengelige. En er fyllesjuk, ei har ungene alene, ei er på jobb, en er på jakt og den siste vet jeg ikke noe om. Vi skal levere et produkt på tirsdag. Om vi ikke får gjort noe i dag og i morgenmå vi bruke hele mandag ettermiddag/kveld på dette, og jeg er så innmari lite motivert.
Og ja, vi kunne gjort noe med dette tidligere. Det er et par uker siden vi fikk den. Jeg la ut melding til de andre på fellesgruppa, og det var liten respons der og da, og så glemte jeg vekk hele skjiten så jeg purret ikke på de andre. F..N!!

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 26-09-20, 20:49   #498
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

"Gjør rede for nasjonale føringer i organiseringen av tjenestetilbudet for mennesker med utviklingshemming. Gi eksempler på hvordan kommunene følger opp disse føringene i sitt tjenestetilbud og gi eksempler der dette ikke følges opp."

Jeg står fast, og de fem andre i gruppa mi som skulle vært med på å skrive her er f..n ikke tilgjengelige. En er fyllesjuk, ei har ungene alene, ei er på jobb, en er på jakt og den siste vet jeg ikke noe om. Vi skal levere et produkt på tirsdag. Om vi ikke får gjort noe i dag og i morgenmå vi bruke hele mandag ettermiddag/kveld på dette, og jeg er så innmari lite motivert.
Og ja, vi kunne gjort noe med dette tidligere. Det er et par uker siden vi fikk den. Jeg la ut melding til de andre på fellesgruppa, og det var liten respons der og da, og så glemte jeg vekk hele skjiten så jeg purret ikke på de andre. F..N!!

Noen må ta ansvar. Dere har den tiden dere har. Fordel oppgavene blandt dere, smell det ut i gruppa (forutsetter at du kan se at de andre har lest innlegget) og gjør din del. Dette er jo en ganske konkret oppgave som bør være grei å fordele. Dere er 6 stk? 1 skriver om retningslinjene, og 2 og 2 finner og skriver/beskriver 2 eks på oppfølging/ikke oppfølging. 1 syr alt sammen til slutt og får levert. Dette hadde jeg gjort, særlig når dere alle synes å være litt av typen som bare håper at oppgaven forsvinner av seg selv

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 26-09-20, 21:39   #499
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Stort smil

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Altså – kan ikke folk slutte å stå rolig på rullebåndene på Sandvika storsenter. Det er den eneste måten (uetnom heis) å komme seg mellom etasjene på i den nye delen, og nå med tanke på å holde enmetern, så kan man ikke gå forbi heller.

Jada, dere sier sikkert at jeg uansett burde holde meg unna kjøpesentre nå i disse tider, men det er nå engang der SATS-senteret mitt er.

Samtidig kan jeg jo gruffe litt over de som kjører mot kjøreretningen i parkeringshuset der og lager kaos. Hva er vitsen? Pilene er der av en grunn!

Mulig du stod bak meg, føler meg veldig skyldig. Forklaringen er, at selv om jeg ser veldig frisk og rask ut, har jeg to knær som ikke virker, og står i en forsinket «Corona-kø» for å sette inn proteser. Rullebåndene på Sandvika Storsenter er ett av mine «pusterom»

Trois er ikke aktiv  
Gammel 27-09-20, 00:32   #500
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Det er derfor jeg aldri sier noe til de som sperrer. For jeg vet jo aldri hvem som står rolig av god grunn. Men i de fleste tilfellene tror jeg folk bare ikke tenker tanken på, ev. ikke bryr seg om at det kommer folk bak dem.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no